دور کاری در کانادا 2022

[ad_1] چگونگی دور کاری در کانادا باوجود خروج جهان از همه گیری، بسیاری از مردم همچنان دور کاری در کانادا را ترجیح می دهند. بازار کار شاهد افزایش مشاغل مختلف، به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات، مراقبت های بهداشتی و اخیراً حمل ونقل، خدمات مشتریان آنلاین، فروش، خدمات مالی بوده است. بسیاری از شرکت ها

کد خبر : 219807
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
دور کاری در کانادا 2022

[ad_1]

چگونگی دور کاری در کانادا

باوجود خروج جهان از همه گیری، بسیاری از مردم همچنان دور کاری در کانادا را ترجیح می دهند. بازار کار شاهد افزایش مشاغل مختلف، به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات، مراقبت های بهداشتی و اخیراً حمل ونقل، خدمات مشتریان آنلاین، فروش، خدمات مالی بوده است. بسیاری از شرکت ها دریافته اند که کارمندان آنها می توانند در خانه کار کنند.

این شرکت ها با پذیرش ساعت کار منعطف می توانند قابلیت خود را برای استخدام کارگران فوق العاده ماهر، نه تنها در کانادا، بلکه در سراسر جهان گسترش دهند. این امر منجر به رضایت کلی کارکنان و افزایش نرخ بهره وری بسیاری از این شرکت ها شده است.

اما یک سؤال همچنان باقی است؛ “آیا امکان مهاجرت به کانادا از طریق دور کاری در کانادا وجود دارد؟”

پاسخ مثبت است! بیایید نگاهی دقیق تر به گزینه های شما و نحوه تأثیر آن بر وضعیت مهاجرت شما داشته باشیم.

چگونگی مهاجرت از طریق دور کاری در کانادا

مهم ترین گزینه در مورد کار در کانادا به عنوان یک خارجی، داشتن یک پیشنهاد شغلی و تعیین اینکه آیا به LMIA نیاز دارید یا خیر است. این نکته که برای کار باید به اداره بروید یا خیر اهمیتی ندارد. در واقع، برخی از برنامه های مهاجرت، مانند برنامه هایی که توسط سیستم اکسپرس اینتری مدیریت می شوند، برای واجد شرایط بودن نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند.

آیا آماده اید در مورد روند دورکاری در کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق دورکاری اطلاعاتی به دست آوردید؟

مرحله 1: تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید یا کار کنید

مهاجرت

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق دور کاری در کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور را دارید، برنامه های مختلفی وجود دارد که الزامی برای داشتن پیشنهاد شغلی کانادایی ندارد. این برنامه ها در شاخه سیستم اکسپرس اینتری قرار می گیرند و به عنوان برنامه کارگر ماهر فدرال و برنامه تجارت ماهر فدرال شناخته می شوند.

اگر چه داشتن یک پیشنهاد شغلی در کانادا مطمئناً می تواند امتیاز سیستم جامع رتبه بندی (CRS) شما را افزایش دهد و شانس شما را برای گرفتن اقامت دائم کانادا بهبود بخشد، اما بر واجد شرایط بودن شما تأثیری نخواهد گذاشت. متقاضیان اکسپرس اینتری بر اساس پنج فاکتور اصلی امتیازدهی می شوند:

  • سن
  • تحصیلات
  • زبان
  • تجربه کاری
  • امکان اقامت در کانادا

اساساً استفاده از این مسیرهای اکسپرس اینتری به شما این امکان را می دهد که قبل از ورود به کانادا درخواست دهید یا صبر کنید تا به آنجا برسید.

کار در کانادا

اگر تصمیم به دور کاری در کانادا دارید، به دو چیز نیاز دارید. مجوز کار و ویزای اقامت موقت. مجوز کار به شما اجازه می دهد تا به طور قانونی در کانادا کار کنید. برای دریافت مجوز کار به نامه پیشنهاد شغلی و LMIA نیاز دارید. تا زمانی که در یک شرکت کانادایی کار می کنید، گزینه مهاجرت به کانادا از طریق دورکاری برای شما در دسترس است. با این حال، اگر مثلاً برای یک شرکت آمریکایی کار می کنید، می توانید با ویزای اقامت موقت در کانادا بمانید و به عنوان یک پیمانکار مستقل خارجی کار کنید، اما پس از اتمام ویزای ویزیتور باید به کشور خود بازگردید.

مرحله 2: جستجوی شغل خود را شروع کنید

اگر تصمیم دارید قبل از رسیدن برای یک کار از راه دور در کانادا درخواست دهید، می توانید یکی از این دو مسیر را انتخاب کنید: به تنهایی بروید یا یک استخدام کننده حرفه ای استخدام کنید. کار از راه دور به تدریج در حال تبدیل شدن به یک هنجار است و شما به راحتی می توانید موقعیت های راه دور را در پلت فرم پیدا کنید مانند:

  • ایندید کانادا
  • ورک پلیس
  • مانتستر کانادا
  • جاب بانک کانادا

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که روزمه شما باید به روز و مطابق با استانداردهای کانادا باشد. همچنین باید شامل موارد زیر باشد:

  • اطلاعات تماس
  • خلاصه شغل حرفه ای
  • تجربه کاری
  • تحصیلات

مرحله 3: درخواست ویزای خود را شروع کنید

هنگامی که پیشنهاد دور کاری در کانادا را دریافت کردید، می توانید درخواست ویزای خود را شروع کنید. اولین قدم این است که شروع به جمع آوری مدارک موردنیاز برای مجوز کار در کانادا کنید. داشتن یک پیشنهاد شغلی در کانادا به این معنی است که شما واجد شرایط یک مجوز کار خاص کارفرما هستید. مدرکی که شما نیاز دارید مختص ملیت شماست زیرا دفتر ویزای کشور شما شرایط خاصی دارد. با این حال، به طورکلی، به مدارک زیر نیاز دارید:

  • فرم درخواست مجوز کار
  • استفاده از فرم نماینده (در صورت وجود)
  • مبلغ پرداختی
  • 2 عکس
  • اثبات وضعیت فعلی مهاجرت
  • فتوکپی سند ازدواج (در صورت وجود)
  • مدرکی که نشان می دهد شرایط شغلی پیشنهادی خود را برآورده می کنید
  • یک کپی از ارزیابی تاثیر بازار کار شما (LMIA)
  • کپی نامه نامزدی (در صورت متقاضی نامزدی استانی)
  • مدرک تکمیل برنامه تحصیلی (در صورت متقاضی مجوز کار پس از فارغ التحصیلی) یعنی. کارنامه یا نامه فارغ التحصیلی از موسسه
  • سایر مدارک اضافی مورد نیاز دفتر ویزای شما

هنگامی که تمام مدارک خود را دسته بندی کردید، زمان شروع فرآیند درخواست است. بهتر است درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید تا از هرگونه تأخیر جلوگیری شود و درخواست خود را سریع پیگیری کنید. اکنون که به سؤال شما درباره چگونگی مهاجرت به کانادا از طریق دورکاری پاسخ دادیم، زمان آن رسیده است که برای درخواست ویزای خود اقدام کنید. اگر هنوز هم برای دورکاری در کانادا قانع نشده اید، در ادامه به 3 مزیت دورکاری در کانادا می پردازیم که ممکن است باعث تغییر نظر شما شود.

3 مزیت کار از راه دور در کانادا

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید دور کاری در کانادا را انتخاب کنید، اما در ادامه به سه دلیل اصلی که چرا باید دور کاری در کانادا را انتخاب کنید می پردازیم.

1. دیگر نیازی به رفت وآمد طولانی نیست

اگرچه سیستم حمل ونقل کانادا یکی از بهترین سیستم های حمل ونقل در جهان می باشد، اما درصد بالایی از کانادایی ها زمان بسیار زیادی از روز، صرف زمان رفت و آمد تا محل کارشان می کنند. درنتیجه این طولانی بودن زمان رفت آمد، به عنوان یکی از علل مهم تمایل به انجام دور کاری در کانادا گشته است.

2. عدم وجود محدودیت های جغرافیایی برای پذیرش کار

اگر در یافتن شغلی پردرآمد یا شغلی مفید در کشور خود مشکل دارید، دورکاری می تواند به شما کمک کند تا دامنه جغرافیایی خود را گسترش دهید. همچنین ممکن است شانس با شما یار باشد و به شما اجازه داده شود بدون نیاز به جا به جایی برای شرکتی در استان یا قلمروی دیگر کار کنید.

اهمیت چنین چیزی زمان بیشتر به چشم می آید که فرض کنید، می خواهید برای شرکتی کار کنید که دفتر مرکزی آن در منطقه یا مکانی گران قیمت واقع شده است. این می تواند شما را از جابجایی یا هزینه های زندگی بالاتر نجات دهد و به شما این امکان را می دهد که پس انداز کنید و از درآمد خود در مواردی مانند تعطیلات خانوادگی یا هزینه های دانشگاه فرزندانتان استفاده کنید.

3. پول بیشتری پس انداز کنید

آیا می دانستید که کارگران پاره وقت می توانند با دور کاری در کانادا، سالانه 4,000 دلار پس انداز کنند؟ هزینه های گاز، تعمیر و نگهداری خودرو، حمل ونقل، هزینه های پارکینگ، کمد لباس حرفه ای، ناهار خریداری شده و سایر هزینه ها همگی قابل کاهش یا حذف هستند. این پس انداز کوچک باعث می شود پول بیشتری در جیب شما داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کاملی در مورد مهاجرت به روش دور کاری در کانادا در اختیار شما قرار دهیم. پس برای مهاجرت به کانادا کافی است با مشاوران حرفه ای ما در موسسه مهاجرتی ایلیا تماس حاصل فرمایید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.