دوره DBA گرایش گردشگری – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره DBA گرایش گردشگری، DBA مخفف Doctorate of Business Administration است. ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. مخاطبان این دوره مدیران ارشد، مشاوران و مدرسان

کد خبر : 177049
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
دوره DBA گرایش گردشگری – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره DBA گرایش گردشگری، DBA مخفف Doctorate of Business Administration است. ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. مخاطبان این دوره مدیران ارشد، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده. که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده. متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته. مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده. و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

تفاوت DBA با PhD:

هدف دوره دکترای تخصصی رشته های مهندسی و علوم پایه، تولید دانش جدید بر پایه تحقیق و پژوهش های آزمایشگاهی و یا کتابخانه ای می باشد. در حالیکه در دوره DBA، دانشپذیر اصول تحقیق و پژوهش در عارضه های سازمان را با رویکرد اجرایی آموخته. تا علاوه بر توسعه دانش مدیریتی، مهارت های اجرای این دانش را در راستای حل مشکلات محیط کسب و کار بدست آورد. دانش آموخته گان دوره DBA، می توانند رهبری سازمان های بزرگ را بر عهده گیرند. برای توسعه علوم مدیریتی تحقیق و پژوهش انجام داده و جهت حل عارضه های سازمانی کسب و کارهای مهم به عنوان مشاور فعالیت نمایند.

دوره دوره DBA گرایش گردشگری:

این دوره شامل ۲ بخش مقدماتی ۳۰۰ ساعت و پیشرفته ۳۰۰ ساعت می باشد. و به متقاضیانی که از محتوای آموزشی بهره مند می گردند و با موفقیت ارزیابی را پشت سر می گذارند. ۲ گواهینامه مجزا (مقدماتی و پیشرفته هر یک به مدت ۳۰۰ ساعت. ) تعلق می گیرد.
* به لحاظ اعتبار بالای بنیاد دوره ایرانیان و سطح بالای آموزش ها، گواهینامه های این بنیاد دارای قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگشتری و وزارت امور خارجه می باشد. و جهت مقاصد مهاجرتی، ارتقاء شغلی، رزومه و اعتبار فردی بسیار کاربردی است.

پیش نیاز های دوره آموزشی DBA گرایش گردشگری:

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و از پایه آموزش داده می شود.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره DBA گرایش گردشگری – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.