دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی: روابط عمومی را مدیریت ارتباط میان سازمان، شرکت و یا مخاطب میتوان تعریف کرد. به بیانی دیگر روابط عمومی وظیفه مدیریتی برای ایجاد تفاهم میان سازمان و مخاطبان از طریق اطلاع رسانی و پاسخ گویی است. امروزه کارایی و اثر بخشی سازمان بدون مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی

کد خبر : 176547
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی: روابط عمومی را مدیریت ارتباط میان سازمان، شرکت و یا مخاطب میتوان تعریف کرد. به بیانی دیگر روابط عمومی وظیفه مدیریتی برای ایجاد تفاهم میان سازمان و مخاطبان از طریق اطلاع رسانی و پاسخ گویی است. امروزه کارایی و اثر بخشی سازمان بدون مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی از سوی روابط عمومی مفهومی ندارد. فعالیت هایی مثل سخنرانی در یک کنفرانس، کاربا رسانه ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه ها و ارتباط با کارکنان در لیست فعالیت های این دانش است.

هر موسسه، شرکت، آموزشگاه و هر مجموعه ای که ارتباط با مشتری و ارباب رجوع داشته باشد. نیازمند افرادی است برای آن که با مشتریان این مجموعه ها ارتباط داشته باشند. و بتوانند در مواقع مختلف پاسخ گوی مشتریان باشند به گونه ای که باعث رضایت مندی افراد شوند .امروزه در علم مدیریت، مدیریت روابط عمومی یکی از قطعه های پازل برای پیش برد درست اهداف سازمان است.

این دوره شما را به هر آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص روابط عمومی نیاز دارید، مجهز می کند. این برنامه مملو از مطالعات موردی، آمار، لیست چک، الگوها و فعالیت های عملی است که نظریه را زنده می کند. بخش اول این دوره روابط عمومی را معرفی می کند. به شما نشان می دهد که چرا برای هر کسب و کاری ارزشمند است و چگونه در طول ۱۰ سال گذشته تغییر کرده است. برخی از تحولات جالب توجه وجود داشته است که روابط عمومی را بیش از هر زمان دیگری جالب و مرتبط کرده است.

از اهداف دوره DBA با گرایش روابط عمومی می‌توان آماده کردن مدیران با انگیزه ، دانا و خردمند و با ارتباط عمومی بالا در سمت‌های مدیریتی نام برد.

توضیحات بیشتر

آموزش می بینید که چگونه همه اینها را در یک استراتژی جامع روابط عمومی و ارتباطات گردآوری کنید. که نشان می دهد شما چه کاری انجام می دهید، چرا این کار را انجام می دهید و چگونه آن را انجام می دهید. سپس مفاهیم مهمی را پوشش می دهیم که اگر قصد کار در روابط عمومی را دارید کاملاً باید درک کنید. در آخر، ما چگونگی داشتن یک حرفه روابط عمومی موفق را بررسی می کنیم. از جمله اینکه چگونه یک شغل عالی پیدا کنیم. حوزه تخصصی خود را انتخاب کنیم و چگونه شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانیم.

سرفصل های دوره دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی:

تفکر و سواد رسانه ای

+ جامعه شناسی

+ تحلیل شبکه های اجتماعی

+ بازاریابی اجتماعی

+ اصول اولیه روزنامه نگاری

+ روزنامه نگار حرفه ای

+ حقوق و مسئولیت های روزنامه نگاری

+ نظریه های روابط عمومی

دوره دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی مناسب چه افرادی است:

+ این دوره برای مبتدیانی است حرفه خود در روابط عمومی را شروع می کنند. این دوره شما را به هر آنچه برای موفقیت در روابط عمومی در دنیای دیجیتال نیاز دارید مجهز می کند.

پیش نیاز های دوره دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی: 

+ علاقه به دنیای مهیج روابط عمومی

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.