دوره کشت درختان و درختچه های گرمسیری – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره کشت درختان و درختچه های گرمسیری، برای آشنایی کامل افراد با کشت درختان و درختچه های گرمسیری ایجاد شده است. کشتکاری درختان ودرختچه های مناطق دارای شرایط آب وهوایی گرم وخشک می باشد. گیاهان گرمسیری آنهایی هستند که در مناطق گرم و مرطوب جهان زندگی می کنند. یعنی آنها گیاهانی هستند که در

کد خبر : 189719
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
دوره کشت درختان و درختچه های گرمسیری – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره کشت درختان و درختچه های گرمسیری، برای آشنایی کامل افراد با کشت درختان و درختچه های گرمسیری ایجاد شده است. کشتکاری درختان ودرختچه های مناطق دارای شرایط آب وهوایی گرم وخشک می باشد. گیاهان گرمسیری آنهایی هستند که در مناطق گرم و مرطوب جهان زندگی می کنند. یعنی آنها گیاهانی هستند که در زیستگاهی زندگی می کنند که نه تنها سرد نیست. بلکه دما نیز همیشه بین 15 تا 30 درجه سانتیگراد کاملاً پایدار است. علاوه بر این ، بارش ها بسیار مکرر است. در حقیقت ، معمولاً روزانه یا تقریباً هر روز باران می بارد. با این شرایط ، گیاهان می توانند عملاً در تمام طول سال رشد کنند. زیرا ریشه های آنها در خاکی که به طور مداوم بارور می شود، به دلیل تجزیه مواد آلی رشد می کنند.

انواع درختان مقاوم به اقلیم گرم و خشک:

+بلوط همیشه سبز : این درخت رشد بسیاری دارد و از ان برای سایبان و کنترل فرسایش خاک استفاده می شود. بلوط درختی بزرگ است و رشد خوبی دارد. لذا در مکان هایی که سطح وسیع و گسترده ای دارد باید کاشته شود.

+درمنه دشتی: این گیاه به صورت درختچه ای است که بسیار با شرایط مناطق بیابانی وقف پذیر می باشد. و نقش به سزایی در حفظ خاک در این مناطق را ایفا می کند.

+آکاسیا: این درخت مناسب جهت نگهداری در پانسیون بوده و در فضای سبز شهری به دلیل زیبایی برگ ها و شاخه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اول کاشت نیاز به نگهداری داشته. و باید هرس شود تا فرم دلخواه را بگیرد و مناسب فضای سبز شود.

+اسکنبیل : به شکل درختچه ای است و در شنزارها و بیابان ها استقامت و سازگاری بالایی دارد. نسبت به شوری و کم ابی مقاوم بوده و رشد ریشه های این درختچه بسیار زیاد است و علاوه بر کنترل فرسایش خاک سبب مقاومت بالا در برابر طوفان های شدید می شود.

+کهور : بیشتر در مناطق مرطوب با سفره های اب زیرزمینی بالا رشد می کند و اصلی ترین درخت جنگل های مناطق نیمه گرمسیری محسوب می شود. ریشه های این درخت با تثبیت ازت خاک سبب افزایش کیفیت خاک و رشد محصولات زراعی شده و به عنوان کمربند سبز و بادشکن از ان استفاده می شود.

+زیتون تلخ : این درخت در اکثر مناطق گرمسیری و معتدل رشد خوبی دارد. نسبت به شرایط محیطی سازگار و کم توقع است و در خیابان ها و پارک ها به دلیل چتری بودن شاخه ها به عنوان سایبان مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.

+گز : این درختچه در مناطق استپی و بیابانی که خاک شوری دارند رشد خوبی دارد دارای ریشه های عمیق و اب دوست است و برای کنترل فرسایش خاک و بیابان زایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

سرفصل های دوره دوره کشت درختان و درختچه های گرمسیری:

  • تجزیه و تحلیل درختان ودرختچه های گرمسیری
  • کاربری درختان ودرختچه های گرمسیری بر اساس نوع استفاده
  • کاشت ونگهداری درختان ودرختچه های گرمسیری
  • تکثیر درختان ودرختچه های گرمسیری
  • پیشگیری و مبارزه با آفات و امراض سم درختان و درخت های گرمسیری

پیش نیاز دوره کشت درختان و درختچه های گرمسیری:

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و دوره از پایه آموزش داده می شود.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره کشت درختان و درختچه های گرمسیری – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.