دوره مباحث راهنمای انتخاب مشاور مدیریت کیفیت ایزو 10019 – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره مباحث راهنمای انتخاب مشاور مدیریت کیفیت ایزو 10019: Iso  یک سازمان بین المللی است. که درست همانند سایر سازمان های بین المللی وظایفی را بر عهده دارد. و در سطح بین المللی و در همه کشور ها قابلیت اجرا و حمایت دارد. وظیفه سازمان ایزو ( iso) تدوین استاندارد های بین المللی با استناد

کد خبر : 324012
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
دوره مباحث راهنمای انتخاب مشاور مدیریت کیفیت ایزو 10019 – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره مباحث راهنمای انتخاب مشاور مدیریت کیفیت ایزو 10019: Iso  یک سازمان بین المللی است. که درست همانند سایر سازمان های بین المللی وظایفی را بر عهده دارد. و در سطح بین المللی و در همه کشور ها قابلیت اجرا و حمایت دارد. وظیفه سازمان ایزو ( iso) تدوین استاندارد های بین المللی با استناد به خواسته ها و شرایط قانونی همه کشور ها. به منظور یکپارچه سازی همه فرآیند ها و روال انجام کارها. با هدف تسهیل در تولید و توسعه در سایه حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می باشد.

Iso  از کلمه ای در یونان به نام isos مشتق شده که به معنی برابری و یکسانی است. و هدف اصلی یک استاندارد را در واقع بیان می کند. اما سازمان بین المللی استاندارد سازی به لاتین  مخفف ایزو را نخواهد داشت. در  واقع عبارت International Organization for Standardization به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی بصورت مخفف می شود. ios  که بنابراین iso مشتق این عبارت نیست.

 توضیحات بیشتر:

ISO 10019 حاوی خطوط راهنما برای تمام مراحل انتخاب یک مشاور ذی صلاح، درخواست و ارجاع کار به وی. و تنظیم و انعقاد قرارداد به منظور پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت است. از میان ملاحظات سودمند خدمات مشاوره که در بند ۵-۳ این استاندارد مطرح شده است می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

+ حتی اگر سیستم مدیریت کیفیت به خاطر الزامات بازاریابی یا قراردادی، استقرار یابد. یک فرصت برای استفاده از این سیستم، به عنوان یک ابزار مدیریتی، کارآمد و اثربخش می باشد.

+ سیستم مدیریت کیفیت استاندارد از پتانسیل لازم به عنوان پایه ای برای بهبود مستمر عملکرد سازمان برخوردار است.

+ موفقیت سیستم مدیریت کیفیت قویا به مشارکت و تعهد مدیریت ارشد و نه به مشاور بستگی  دارد.

دیگر موارد:

+ کارکنان از تمام سطوح باید به منظور یکی شدن سیستم مدیریت کیفیت با عملیات کلی سازمان مشارکت نمایند.

+ مشاور باید دارای اختیار برای تعامل با کارکنان در تمام سطوح سازمان به منظور آشنایی بیشتر با فرایندهای آن باشد.

سیستم مدیریت کیفیت استاندارد نباید گردش کار و مستندسازی غیرضروری ایجاد نماید.

+ خدمات مشاوره باید با فرهنگ سازمان، صلاحیت کارکنان آن، فرآیندها و یا مستندات موجود سازگار باشد.

سرفصل های دوره دوره مباحث راهنمای انتخاب مشاور مدیریت کیفیت ایزو 10019:

آشنایی با استاندارد 10019

پیش نیاز های دوره آموزشی مباحث راهنمای انتخاب مشاور مدیریت کیفیت ایزو 10019:

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و از پایه آموزش داده می شود.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره مباحث راهنمای انتخاب مشاور مدیریت کیفیت ایزو 10019 – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.