دوره طراحی محصول دیجیتال – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره طراحی محصول دیجیتال برای آشنایی با محصول دیجیتال و طراحی محصول ایجاد شده است. محصول دیجیتال هر محصولی است که در یک قالب نامشهود مانند یک فایل وجود دارد که می‌توان آن را دانلود، پخش و یا در رسانه‌ها فیزیکی ترجمه کرد( مانند کتاب الکترونیکی)، اما نکته اصلی در رابطه با محصولات دیجیتال،

کد خبر : 190385
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
دوره طراحی محصول دیجیتال – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره طراحی محصول دیجیتال برای آشنایی با محصول دیجیتال و طراحی محصول ایجاد شده است. محصول دیجیتال هر محصولی است که در یک قالب نامشهود مانند یک فایل وجود دارد که می‌توان آن را دانلود، پخش و یا در رسانه‌ها فیزیکی ترجمه کرد( مانند کتاب الکترونیکی)، اما نکته اصلی در رابطه با محصولات دیجیتال، امکان تعامل آن‌ها از طریق فناوری است.

محصولات دیجیتال ممکن است شامل فایل‌های صوتی، ای-بوک‌ها( کتاب‌های الکترونیک)، چک لیست‌ها، ورک بوک‌های قابل دانلود، الگوهای قابل چاپ، برنامه‌های کاربردی موبایل یا دسکتاپ، گرافیک‌ها و پرونده‌های PSD شوند.

طراحی محصول همان تبدیل یک ایده ذهنی به یک محصول جهت ارائه به مشتری می باشد. مرحله اول برای طراحی محصول، یک ایده ساده ذهنی میباشد که بعد از بررسی، تحلیل و پالایش دقیق تبدیل به یک محصول موفق برای ارائه به مشتری خواهد شد. علاوه بر تسلط داشتن به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، برای طراحی محصول دیجیتال به توانایی آنالیز کسب‌وکار و اطلاعات در حوزه مدیریت و بازاریابی محصول نیاز پیدا خواهید کرد. دانشی که در دوره طراحی محصول دیجیتال به دست خواهید آورد.

مزایای محصولات دیجیتال نسبت به محصول فیزیکی :

فروش محصولات فیزیکی امری سودآور است اما موانعی در مسیر وجود دارد که نرخ سود را پایین می‌آورد. هزینه‌های غیر قابل پیش‌بینی، عامل اصلی کاهش نرخ سود از فروش آنلاین محصولات فیزیکی به شمار می‌روند. از عوامل دیگری که کاربران را از خرید، منصرف می‌سازد این‌که برا خرید آنلاین معمولاً ناچار به ایجاد یک حساب کاربری جدید می‌شوند.

این در حالی است که هردو عامل ذکر شده در فروش محصول دیجیتال حذف شده‌اند. در طی فروش فایل، کاربر مجبور به پرداخت هزینه‌ای برای حمل و نقل نبوده و تنها کافی است تا دانلود فایل انجام شود، همچنین چون لازم نیست برای فروشگاه فایل، آدرس کاربران خود را بدانید، نیازی به ایجاد حساب کاربری نیز وجود ندارد.

از مزایای دیگر فروش محصول دیجیتال آن است که نیازی به تضمین کیفیت و بیمه محصولات، در هنگام فروش فایل ندارید. به عنوان مثال در فروش محصولات فیزیکی، ممکن است در مسیر حمل و نقل، انبار یا در خانه، مشکلی برای محصول پیش بیاید(که در اغلب مواقع نیز خریدار از پیش، هزینه آن را پرداخت کرده است). یکی دیگر از برتری‌های مهم فروش محصول دیجیتال نیز حذف واسطه‌ها است.

فهرست سرفصل های دوره دوره طراحی محصول دیجیتال :

+ محصول دیجیتال

+ آماده سازی فایل های چاپی

+ صنایع تولیدی

+ توسعه ی محصول جدید

دوره دوره طراحی محصول دیجیتال برای رشته های زیر مفید است :

+ گرافیک

+ طراحی

+ هنر

پیش نیاز دوره آموزشی طراحی محصول دیجیتال :

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و از پایه آموزش داده می شود.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره طراحی محصول دیجیتال – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.