دوره شبکه سازی سیسکو – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره شبکه سازی سیسکو، نرم افزار Tracer Packet یک محیط شبیه سازی برای کسانی می باشد که قصد طراحی شبکه، توپولوژی، پیکربندی، بررسی مشکلات شبکه و… را دارند. از این نرم افزار برای آموزش مدارک بین المللی سیسکو مانند CCNA استفاده می گردد. تجهیزات فیزیکی شبکه های کامپیوتری روز به روز در حال توسعه و

کد خبر : 188140
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۴۲
دوره شبکه سازی سیسکو – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره شبکه سازی سیسکو، نرم افزار Tracer Packet یک محیط شبیه سازی برای کسانی می باشد که قصد طراحی شبکه، توپولوژی، پیکربندی، بررسی مشکلات شبکه و… را دارند. از این نرم افزار برای آموزش مدارک بین المللی سیسکو مانند CCNA استفاده می گردد.

تجهیزات فیزیکی شبکه های کامپیوتری روز به روز در حال توسعه و پیشرفت هستند. و همروند قیمت های ابزارهای کامپیوتری نیز روز به روز در حال افزایش هستند. و بروزآوری این تجهیزات شاید برای همه هنرجویان نه بصرفه و نه مقدور باشد، با گسترش فناوری ها و نرم افزارهای شبیه سازی و کمک آن به علوم مختلفی که امکان خطا و اشتباه در آن ها غیرممکن است یا هزینه یکبار امتحان آن شرایط بصرفه نمی باشد می توانیم از فناوری شبیه سازی استفاده کنیم. مانند شبیه سازی در عمل های جراحی حساس، پرواز هواپیما در شرایط های سخت و…

شبکه های کامپیوتری نیز از این قاعده مستثنی نیست و آنچه در این دوره می آموزید، آموزش طراحی شبکه های کامپیوتری با استفاده از نرم افزار شبیه سازی Tracer Packet Cisco است. که با زبانی ساده به معرفی این نرم افزار و به نحوه نصب آن می پردازد. به صورتی که به معرفی ابزارها و منوها و امکانات نرم افزار شبیه ساز Tracer Packet Cisco می پردازد و در ادامه به طراحی یک شبکه کامپیوتری با استفاده از wizard نرم افزار و ابزار های موجود می پردازد. و در نهایت به بررسی دقیق تری به طراحی شبکه های کامپیوتری می پردازد. و شبکه ها را از طریق خط فرمان Interface Line Command یاهمان CLI بررسی می کند. تا شما بتوانید به راحتی هر نوع از شبکه های کامپیوتری را در هر ابعادی که میخواهید طراحی کنید.

فهرست سرفصل های دوره دوره شبکه سازی سیسکو:

+ Official Certification Guide

+ Practical_Studies_ Exam

دوره آموزشی شبکه سازی سیسکو مناسب چه کسانی است؟

دوره های سیسکو برای کسانی که هیچگونه اطلاعاتی در مورد شبکه ندارند یا به اصطلاح از صفر شروع میکنند، مناسب نیست. چون دارای رابط گرافیکی نیست. و باید برای کانفیگ دستگاه های سیسکو از دستور استفاده کنند. و برای شروع زیاد جذاب نیست. ممکن است دانشپذیر در همان ابتدا خسته شود. توصیه میشود قبل از دوره های سیسکو دوره های مایکروسافت گذرانده شود.

پیش نیاز دوره آموزشی شبکه سازی سیسکو 

  • دوره های مایکروسافت

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره شبکه سازی سیسکو – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.