دوره رفتار با میهمان در هتل – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره رفتار با میهمان در هتل، رفتاری که در آن شخصیت مهمان حفظ شده و ایمنی رفتاری و ارتباطات گفتاری بصورت کامل در آن رعایت شود. تشریفات (رسمی) را معادل کلمه پروتکل «Protocol» دانسته اند. که در واقع به مراسمی گفته می شود که با شکوه برگزار شود.کلمه « VIP» که در این زمینه

کد خبر : 186352
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
دوره رفتار با میهمان در هتل – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره رفتار با میهمان در هتل، رفتاری که در آن شخصیت مهمان حفظ شده و ایمنی رفتاری و ارتباطات گفتاری بصورت کامل در آن رعایت شود.

تشریفات (رسمی) را معادل کلمه پروتکل «Protocol» دانسته اند. که در واقع به مراسمی گفته می شود که با شکوه برگزار شود.
کلمه « VIP» که در این زمینه کاربرد فراوانی دارد برگرفته از جمله مخفف Person Important Very به معنی اشخاص خیلی مهم است.  جایی که در آنجا به استقبال آن شخص می رویم نیز اصطالحا سالن (VIP) نامیده می شود که کاربرد فراوانی در این حوزه دارد. و از آنجایی که روابط عمومی ها درحوزه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی رکن ارتباطی مهم سازمان به شمار می روند و همواره سبب پرستیژ، احترام، اعتبار، خوشنامی و یا احیانا بدنامی سازمان هستند بایستی از کم و کیف آئین، اصول و آداب رفتار با میهمانان با خبر باشند تا دچار بدنامی نشوند.

مهارت های رفتار با میهمان در هتل:

+ -تجزیه و تحلیل چارت هتل

+ تجزیه و تحلیل ساختار و تشکیلات هتل

+ بکارگیری مهارتهای چهارگانه ارتباطی

+ استفاده صحیح از زبان بدن

+ استفاده از ارتباطات در مکانیسم مشتری یابی

+ آماده سازی هتل در هنگام ورود مهمانان VIP

+ آماده سازی اتاق ها قبل از ورود مهمانان VIP

+ رفتار مناسب با میهمانان VIP

+ بکارگیری عوامـل و تجهیـزات امنیتـی در برخـورد و اقامـت اشخاص دیپلماتیک

+ استفاده از ادبیات گفتاری و نوشتاری مناسب

سرفصل های دوره دوره رفتار با میهمان در هتل:

+ تبیین تشکیلات و ساختار هتل
+ بکار گیری اصول آداب معاشرت و ارتباطات در برخورد با میهمان
+ بکار گیری الگوهای رفتاری با مهمانان VIP (افراد خیلی مهم)
+ برقراری ایمنی و ارتباطات با مهمانان دیپلماتیک
+ بکار گیری قوانین و مقررات هتل داری در جهت ارتباط بهتر با میهمانان

پیش نیاز دوره آموزشی رفتار با میهمان در هتل:

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و از پایه آموزش داده می شود.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره رفتار با میهمان در هتل – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.