دوره خلاقیت و نوآوری در محیط کار – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره خلاقیت و نوآوری محیط کار، (Creativity and innovation in the workplace): ایجاد فرهنگ خلاقیت نوآوری در محیط کار می‌تواند نتایج خوبی را برای شما و کسب و کارتان در بر داشته باشد. کار جزئی از زندگی است؛ و رعایت استانداردهای زندگی استثنایی باعث جذب افراد استثنایی می‌شود. ایجاد یک محیط کاری که منجر به

کد خبر : 191593
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
دوره خلاقیت و نوآوری در محیط کار – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره خلاقیت و نوآوری محیط کار، (Creativity and innovation in the workplace): ایجاد فرهنگ خلاقیت نوآوری در محیط کار می‌تواند نتایج خوبی را برای شما و کسب و کارتان در بر داشته باشد. کار جزئی از زندگی است؛ و رعایت استانداردهای زندگی استثنایی باعث جذب افراد استثنایی می‌شود. ایجاد یک محیط کاری که منجر به یک زندگی شاد می‌شود؛ استعدادهای جدید بیشتری جذب می‌کند؛ و انگیزه کارکنان را نیز حفظ کرده و افزایش می‌دهد. همچنین یک محیط کار عالی و خلاقانه می‌تواند باعث الهام بخشیدن به کارکنان شود و به آن‌ها برای کشف ایده‌های جدید و یافتن راه حل‌های خلاقانه کمک کند.

درآموزش مجازی خلاقیت نوآوری در محیط کار می‌خواهیم به بیان اصول و قواعدی برای افزایش خلاقیت نوآوری در محیط کار اداری بپردازیم. پس اگر می‌خواهید یک محیط کار خلاقانه و نوآورانه داشته باشید درآموزش مجازی خلاقیت نوآوری در محیط کار  با ما همراه شوید.

اهمیت دوره خلاقیت و نوآوری در محیط کار:

آیا تاکنون شنیده‌اید که یک کسب و کار بدون استفاده از ایده‌های خلاقانه یا نوآوری به موفقیت دست یافته باشد.؟ اصولاً احتمال این که بدون خلاقیت بتوان به موفقیت دست یافت، بسیار ناچیز و در حد صفر است. زیرا خلاقیت نوآوری نیروی محرکه بیشتر موفقیت‌ها در حوزه کسب و کار به شمار می‌آید.

از آنجا که امروزه سازمان‌ها در سطح جهانی با یکدیگر رقابت می‌کنند، بنابراین برخورداری کارکنان از قوه خلاقیت، اهمیت زیادی دارد.

این خلاقیت است که باعث می‌شود ایده‌های بزرگ به ذهن افراد خطور کند. روش فکر کردن کارمندان به چالش کشیده شود و درها به سوی فرصت‌های جدید باز شود. آموزش مجازی خلاقیت و نوآوری در محیط کار باعث تمایز شرکت‌ها و سازمان‌ها از یکدیگر می‌شود. و بدون آن هر شرکتی ناگزیز است الگوهای همیشگی بازاریابی یا تبلیغات را دنبال کند. و حتی کالاها و خدماتی که می‌فروشند نیز یکسان باشد.

امروزه، خلاقیت نقش مهمی در کسب و کارها دارد. به ویژه این که موفقیت در بازارهای امروز، وابسته به نوآوری و استفاده از فناوری‌های جدید است. وقتی ذهن‌های خلاق در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، زمینه برای به واقعیت پیوستن ایده‌های تجاری فراهم خواهد شد.

وقتی ذهن شما، بتواند خارج از چهارچوب‌های تعیین شده فعالیت کند، راهکارهای بی شماری، پیش روی شما قرار خواهد گرفت. حال که به اهمیت آموزش مجازی خلاقیت نوآوری در محیط کار  پی بردید، باید شرایطی را فراهم کنید که کارمندان نیز فرصت لازم برای استفاده از نیروی خلاقیت نوآوری در محیط کار را به دست آورند.

 ایده‌های خلاقیت و نوآوری در محیط کار:

ایجاد خلاقیت در محیط کار فرآیند دشواری است. به ویژه وقتی که کارمندان از لحاظ توانایی و مهارت با یکدیگر متفاوت باشند. در این قسمت راهکارهایی را به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید کارمندان خود را به تفکر خلاقانه و ارائه ایده‌های نو وادار کنید.

• کارمندان خود را به لحاظ هوشی به چالش بکشید.: شرایطی را فراهم کنید که کارمندان شما تجربه حل مساله را به دست آورند. به این منظور می‌توانید مساله خاصی برای آنها طرح کنید. و از آنها بخواهید آن را به روش‌های مختلف حل کنند. در واقع شما باید موقعیتی را ایجاد کنید که آنها هر روز کمی با چالش مواجه شوند. اگر محیط کاری کارمندان شما چندان چالش برانگیز نباشد، احساس یکنواختی و دلزدگی به سراغشان خواهد آمد. در مقابل، وقتی مدام با چالش‌های مختلفی رو به رو شوند، تنش و استرس به سراغ آنها خواهد آمد. بنابراین لازم است این چالش به شکل حساب شده و متعادل باشد.

• به کارمندان خود آزادی عمل بدهید: سطح خلاقیت کارمندان شما زمانی افزایش می‌یابد که آنها با همان روشی که دوست دارند، کار خود را انجام دهند. اگر روش کاری که برای کارکنان خود در نظر گرفته‌اید، بسیار دشوار باشد، خلاقیت آنها سرکوب خواهد شد. اما اگر به آنها امکان دهید که با رویکرد مخصوص خود با مسائل مواجه شوند، می‌توان مانع بروز این مشکلات شد. نکته مهم دیگری که باید در آموزش مجازی خلاقیت  نوآوری محیط کارنظر بگیرید این است که کارمندان بعد از انجام دادن پروژه‌ها و مسئولیت‌هایی که به عهده‌شان گذاشته‌اید، مدتی استراحت کنند. در این صورت، ذهن آنها انرژی لازم را به دست می‌آورد و خلاقیت دوباره به آنها باز می‌گردد.

سرفصلهای دوره دوره خلاقیت و نوآوری محیط کار:

+ اهمیت خلاقیت و نوآوری

+ خلاقیت ، نوآوری و کارآفرینی

+ مباحثی از خلاقیت و نوآوری

+ تکنیک های خلاقیت

+ نظام پیشنهادها و خلاقیت سازمانی

+ مبانی خلاقیت در نظام پیشنهادها

+ مدیریت خلاقیت در سازمان ها

+ مهندسی تفکر

+ مدیریت تولید انگیزه

+ مهندسی خلاقیت TRIZ

+ مهارت های مسئله یابی سازمانی

پیش نیازهای این دوره:

به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و دوره از پایه آموزش داده می شود.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره خلاقیت و نوآوری در محیط کار – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.