دوره توانایی اندازه گیری تقاضا در بازار و بازاریابی مستقیم و بین المللی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره توانایی اندازه گیری تقاضا در بازار و بازاریابی مستقیم و بین المللی: بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که در آن به طور مستقیم با بازار هدف (مشتریان و یا مشتریان بالقوه) تماس برقرار می شود. در حالت شخصی بازاریابی مستقیم از طریق تماس های تلفنی، نامه های پستی، فکس و در حالت رسانه

کد خبر : 201285
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۲۰
دوره توانایی اندازه گیری تقاضا در بازار و بازاریابی مستقیم و بین المللی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره توانایی اندازه گیری تقاضا در بازار و بازاریابی مستقیم و بین المللی: بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که در آن به طور مستقیم با بازار هدف (مشتریان و یا مشتریان بالقوه) تماس برقرار می شود. در حالت شخصی بازاریابی مستقیم از طریق تماس های تلفنی، نامه های پستی، فکس و در حالت رسانه ای از طریق تبلیغات در مجلات، تلویزیون صورت می گیرد. بازاریابی مستقیم نوعی تاکتیک تهاجمی است که معمولاً با استفاده از ابزار ارتباطی مستقیم برای رسیدن به مشتریان جدید تلاش می کند. بازاریابی مستقیم می تواند در مورد مشتریان فعلی یا گذشته هم اجرا شود.

عامل کلیدی در بازاریابی مستقیم “فراخوانی برای اقدام” است. کمپین های بازاریابی مستقیم باید پیام انگیزاننده یا فریبنده ای به مصرف کنندگان برای دریافت پاسخ (ACT) ارائه دهند.
به عبارت بهتر بازاریابی مستقیم شامل تلاش کسب و کارها برای ارائه و ایجاد انگیزه خرید در مشتریان احتمالی است. بازاریابی بین المللی، استفاده از اصول بازاریابی  برای برآوردن نیازها و خواسته های متنوع افرادی است که در خارج از مرزهای کشور زندگی می کنند.

به عبارت دیگر، بازاریابی بین المللی، انجام فعالیت های بازاریابی در بیش از یک کشور است. اغلب به بازاریابی بین المللی، بازاریابی جهانی (Global Marketing)، نیز اطلاق می شود. به این معنی که ترکیب بازاریابی با هدفگذاری مشتری بین المللی طراحی می شود. بر طبق ترجیحات ساکنان کشورهای مختلف سفارشی می شود.

توضیحات بیشتر:

بازاریابی بین المللی استفاده از اصول بازاریابی در بیش از یک کشور ، توسط شرکت های خارج از کشور یا در سراسر مرزهای ملی یک کشور است. بازاریابی بین المللی مبتنی بر گسترش استراتژی بازاریابی محلی و منطقه ای یک شرکت است که توجه ویژه ای به شناسایی بازار و نحوه بازاریابی ، هدف گذاری و تصمیم گیری در سطح بین المللی دارد. طبق اعلام انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) “بازاریابی بین المللی فرآیند چند ملیتی برنامه ریزی و اجرای مفهوم قیمت گذاری ، تبلیغ و توزیع ایده ها ، کالاها و خدمات برای ایجاد مبادلات است. که اهداف فردی و سازمانی را برآورده می کند.”

بازاریابی مستقیم (به انگلیسی: Direct Marketing) یکی از انواع بازاریابی است. فرایندهای مربوط به بازاریابی و ارتباط با مشتریان صرفاً برای مشتریان بالقوه یا بالفعل که هویت و تعداد و مشخصات آنها تا حد زیادی مشخص است، طراحی و اجرا می‌شود.

سرفصل های دوره دوره توانایی اندازه گیری تقاضا در بازار و بازاریابی مستقیم و بین المللی :

 توانایی اندازه گیری و پیش بینی تقاضا

+ توانایی تشخیص دوره عمر کالا

+ توانایی توزیع کالا

+ توانایی بازاریابی مستقیم

+ توانایی بازار یابی بین المللی

پیش نیاز های این دوره : 

این دوره از پایه آموزش داده می شود و نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره توانایی اندازه گیری تقاضا در بازار و بازاریابی مستقیم و بین المللی – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.