دوره تند خوانی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره تند خوانی، پس‌ازآن بود که او از دست، به‌عنوان عاملی برای بالا بردن سرعت خواندن استفاده کرد. اِوِلین وود نخستین بار مطالعاتش را در دانشگاه اوتا به دیگران آموزش داد. و یک سال بعد مجموعه آموزش‌های عمومی خود را در واشینگتن راه‌اندازی کرد. او این مهارت و تکنیک را به سال ۱۹۶۰ به

کد خبر : 326507
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۳۸
دوره تند خوانی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره تند خوانی، پس‌ازآن بود که او از دست، به‌عنوان عاملی برای بالا بردن سرعت خواندن استفاده کرد. اِوِلین وود نخستین بار مطالعاتش را در دانشگاه اوتا به دیگران آموزش داد. و یک سال بعد مجموعه آموزش‌های عمومی خود را در واشینگتن راه‌اندازی کرد. او این مهارت و تکنیک را به سال ۱۹۶۰ به نام خودش ثبت کرد و این شیوه را تندخوانی نام گذاشت.

این دوره به شما مهارت های یادگیری، خواندن و هک حافظه خود را می آموزد. به شما این قدرت را می دهد که هر چیزی و همه چیز را سریعتر و موثرتر یاد بگیرید. خواه دانشجو باشید، حرفه ای یا مشغول به یک شغل جدید، مجبور می شوید که با اطلاعات و دانش روزافزون مقابله کنید. همه ما سرخوردگی از خواندن یک لیست رو به رشد، تلاش برای یادگیری زبان جدید یا فراموش کردن چیزهایی که حتی در موضوعات مورد علاقه خود یاد گرفته اید، را تجربه کرده ایم.

این دوره در مورد بهبود توانایی شما برای یادگیری سریع یا موثر مهارتها یا اطلاعات جدید است. همچنین تکنیک های پیشرفته حافظه برای مقابله با انبوه اطلاعاتی که قادر به پردازش آنها هستید را به شما ارائه می دهیم. هسته اصلی این دوره شامل 3 “مهارت فوق العاده” است. سرعت خواندن با درک و درک بالا (80٪ +)، تکنیک های حافظه برای ذخیره و به خاطر آوردن بخش زیادی از اطلاعات با سرعت و دقت، توسعه زیرساخت های شناختی برای پشتیبانی طولانی مدت از این اطلاعات جدید

توضیحات بیشتر:

تاریخ‌نگاران به‌طور اختصاصی از فردی به نام اِوِلین وود، معلم مدرسه و پژوهش‌گر یاد می‌کنند. در دهه ۱۹۵۰ میلادی این سؤال برایش ایجاد شد.که چرا بعضی از افراد به‌طور معمول با سرعت بالاتری نسبت به سایر افراد مطالعه می‌کنند. به‌این ترتیب بود که وود خودش را وادار کرد تا با سرعت بیشتری خواندن را انجام دهد. سال ۱۹۵۸ زمانی که وود از تلاش‌هایش برای بالا بردن سرعت خسته شده بود. به‌طور اتفاقی فهمید که خواندن یک متن با کمک حرکت دست زیر خطوط، به چشم کمک می‌کند. تا تمرکز و سرعت بیشتری داشته باشد و روان‌تر روی خطوط حرکت کند.

زمانی‌که با یادگیری راهکارهای ذهنی، سرعت مطالعه‌‍‌ی خود را افزایش می‌دهیم و به اصطلاح تندخوانی را یاد می‌گیریم.، رفته رفته توانایی سرعت یادگیری مطالب جدید و خواندن تعداد کتاب بیشتر در زمان کمتر را به دست می‌آوریم. تندخوانی یک فعالیت اکتسابی است. که با یادگیری چند ترفند و انجام تمرینات مکرر، به راحتی می‌توانیم آن را فرا بگیریم. این تکنیک نه تنها در زمینه‌ی مطالعه‌ی کتاب، بلکه در مطالعه و خواندن پیام‌ها.، ایمیل‌ها و گزارش‌های کاری، روزنامه و مقالات علمی نیز کاربرد داشته و سرعت ما را در انجام امور افزایش می‌دهد.

 

آنچه در دوره تند خوانی فرا خواهید گرفت:

+ خواندن را تقریباً 3 برابر سرعت یک فارغ التحصیل دانشگاهی همراه با درک و حفظ بیش از حد متوسط فرا می گیرید.
+ دقیقاً به همان مهارتهایی که در مسابقات جهانی به دست می آورید تسلط پیدا می کنید – مهارتهایی که می توانند هزاران نقطه داده را به ترتیب بخاطر بسپارید.
+ نحوه پردازش و درونی کردن اطلاعات را به روشی کاملاً موثر و نحوه استفاده از آنها برای هر مهارتی که می خواهید را می آموزید.

 

تکنیک‌های افزایش تمرکز در روش های تندخوانی

+ استفاده از دست

+ پرت شدن حواس

+ استفاده از موسیقی

+ داشتن استراحت کوتاه

 

دوره دوره تند خوانی مناسب چه افرادی است:

+ هرکسی که آرزو داشته باشد بتواند به طور موثرتری یاد بگیرد

+ افرادی که عاشق یادگیری هستند
+ دانش آموزان
+ حرفه ای ها
+ علاقه مندان

 

پیش نیاز های دوره دوره تندخوانی: 

+ دانش آموزان باید بتوانند به زبان مادری خود مهارت داشته و آن را به راحتی بخوانند. اگرچه این مهارت ها در هر زبانی قابل استفاده است، اما مطالب ارائه شده به زبان انگلیسی خواهد بود.
+ تمایل به فشار آوردن به خود، ترک عادت های قدیمی و اشتیاق شدید برای موفقیت داشته باشید.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره تند خوانی – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.