دوج کوین 116 درصد در عرض 2 هفته جهش کرد، King of Meme Coins از دارایی های رمزنگاری پیشرو عملکرد بهتری داشت – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] دوج کوین، پادشاه میم کوین ها، یکی از بهترین دارایی های رمزنگاری شده در طول 30 روز گذشته و از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، بوده است. آمارها نشان می دهد که دوج کوین در دو هفته گذشته 116.3 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و این

کد خبر : 276872
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
دوج کوین 116 درصد در عرض 2 هفته جهش کرد، King of Meme Coins از دارایی های رمزنگاری پیشرو عملکرد بهتری داشت – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

دوج کوین، پادشاه میم کوین ها، یکی از بهترین دارایی های رمزنگاری شده در طول 30 روز گذشته و از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، بوده است. آمارها نشان می دهد که دوج کوین در دو هفته گذشته 116.3 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و این توکن امروز در جایگاه هشتم بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

کی گذاشت سگها برن بیرون؟ Dogecoin با جمع آوری سودهای سه رقمی در 2 هفته رقابت را متوقف می کند

Dogecoin (DOGE) در چند وقت اخیر شاهد یک جهش باورنکردنی بوده است و همه چیز از زمانی شروع شد که ایلان ماسک رسماً کنترل توییتر را به دست گرفت. سنجه‌های دو هفته‌ای در برابر دلار آمریکا نشان می‌دهد که DOGE جهش خیره‌کننده 116.3 درصدی را تجربه کرده است که از سود ثبت‌شده توسط رهبران دارایی‌های رمزنگاری مانند BTC و ETH پیشی گرفته است.

دوج کوین 116 درصد در عرض 2 هفته جهش کرد، King of Meme Coins از دارایی های رمزنگاری پیشرو عملکرد بهتری داشت
از زمانی که ایلان ماسک، مدیر میلیاردر تسلا، توییتر را به دست گرفت، ارزش دوج کوین (DOGE) به شدت افزایش یافته است. مردم مشکوک هستند که ماسک ممکن است پرداخت های dogecoin را در پلتفرم رسانه های اجتماعی ادغام کند.

آمارهای 30 روزه نشان می دهد که DOGE 98.8٪ افزایش یافته است و در طول هفته گذشته، dogecoin 52.8٪ از نظر ارزش افزایش یافته است. اگرچه، علیرغم سودهای مگا در ماه گذشته، DOGE همچنان 51.3 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و 82.5 درصد کمتر از بالاترین قیمت 0.73 دلاری تاریخ است. در طول 24 ساعت گذشته، DOGE محدوده قیمتی بین 0.122 تا 0.134 دلار داشته است.

دوج در حال حاضر هشتمین سکه بزرگ از نظر ارزش بازار است و این سکه 3.10 میلیارد دلار در حجم تجارت جهانی 24 ساعته داشته است. ارزش بازار DOGE امروز طبق معیارهای امروزی 17.5 میلیارد دلار است و بیش از یکصد و سی و شش میلیارد DOGE در گردش وجود دارد.

دوج کوین 116 درصد در عرض 2 هفته جهش کرد، King of Meme Coins از دارایی های رمزنگاری پیشرو عملکرد بهتری داشت
نمودار DOGE/USD از طریق Binance، 5 روزه.

برترین میم کوین همچنین به کل اقتصاد میم کوین دامن زده است زیرا در حال حاضر 25 میلیارد دلار ارزش دارد، یا 5.9 درصد بیشتر از ارزش دلار در 24 ساعت گذشته. دومین میم کوین بزرگ مانند DOGE در هفته گذشته افزایشی نداشته است. با این حال، شیبا اینو (SHIB)، در هفته گذشته 8 درصد افزایش یافت.

سایر دارایی‌های میم کوین مانند dogelon mars (ELON) و floki (FLOKI) در هفته گذشته 31 درصد به 52 درصد افزایش یافتند. امروزه، DOGE معادل 70 درصد کل اقتصاد 25 میلیارد دلاری میم کوین است، در حالی که 1.587 درصد از کل اقتصاد کریپتو به ارزش 1.1 تریلیون دلار را نیز نشان می دهد.

تتر (USDT) جفت برتر dogecoin است زیرا معادل 52.88٪ از کل معاملات DOGE امروز است، در حالی که BUSD با 18.76٪ از کل معاملات DOGE در 24 ساعت گذشته پس از آن قرار دارد. بر اساس معیارهای گردآوری شده توسط cryptocompare.com، BUSD به ترتیب USD (16.76٪)، BTC (2.70٪)، KRW (2.68٪) و TRY (2.03٪) قرار دارند.

برچسب ها در این داستان

۱۱۶ درصد سود، دارایی‌های کریپتو، دوج، دوج الون، دوج کوین، قیمت دوج کوین، دوگلون، الون دوج، ایلان ماسک، توییتر ایلان ماسک، فلوکی، سکه فلوکی، بازارها، سکه‌های میم، اقتصاد میم کوین، ماسک دوج، ماسک دوج‌کوین، قیمت، شیب، شیبا اینو، سه رقمی، توییتر، توییتر ایلان ماسک

نظر شما در مورد عملکرد بازار دوج کوین از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را بر عهده گرفت چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.