دوازده برنامه تأییدیه برای بودجه تحت صندوق بازسازی و نوآوری ماهی قزل آلا بریتیش کلمبیا (BCSRIF) دریافت کرده اند که مبلغ آن تقریباً 10.23 میلیون دلار است.

[ad_1] دانشگاه بریتیش کلمبیا 36870 دلار دریافت می کند تا به محققان امکان اندازه گیری میزان لیپید (چربی) ماهی قزل آلا Chinook ماهیگیری در آزمایش Albion را بدهد تا درک بیشتری داشته باشد که چگونه این امر بر توانایی این ماهی قزل آلا در رسیدن به محل تخمگذاری تأثیر می گذارد و درک ما را

کد خبر : 91861
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۳۸
دوازده برنامه تأییدیه برای بودجه تحت صندوق بازسازی و نوآوری ماهی قزل آلا بریتیش کلمبیا (BCSRIF) دریافت کرده اند که مبلغ آن تقریباً 10.23 میلیون دلار است.

[ad_1]

  1. دانشگاه بریتیش کلمبیا 36870 دلار دریافت می کند تا به محققان امکان اندازه گیری میزان لیپید (چربی) ماهی قزل آلا Chinook ماهیگیری در آزمایش Albion را بدهد تا درک بیشتری داشته باشد که چگونه این امر بر توانایی این ماهی قزل آلا در رسیدن به محل تخمگذاری تأثیر می گذارد و درک ما را از چگونگی شرایط اقیانوس بهبود می بخشد. سلامت ماهی قزل آلا چینوک را تحت تاثیر قرار دهد.
  2. دانشگاه بریتیش کلمبیا 253،610 دلار برای ایجاد چارچوبی برای مدل سازی تأثیرات تجمعی روی جمعیت ماهی قزل آلا دریافت می کند تا برنامه ریزی بازیابی و مدیریت تطبیقی ​​بر اساس عملکردهای واکنش استرس زا مربوط به تهدیدهای متعدد را هدایت کند.
  3. کمیسیون شیلات Secwepemc به نمایندگی از شورای شورای قبیله ای Shuswap ، 789،102 دلار برای جمع آوری داده های مربوط به Fraser River Coho ، Interior Fraser River Summer Steelhead و South BC Chinook دریافت می کند که برنامه های بازیابی و بازسازی شیلات را برای گونه ها اطلاع خواهد داد. داده های مربوط به استفاده از زیستگاه ، داده های جریان و دما ، و سایر عوامل م affectثر بر قابلیت بقا طی سه سال آینده مورد ارزیابی قرار می گیرد تا به توسعه استراتژی های بازیابی موثر ماهی قزل آلا در مناطق داخلی داخلی BC قبل از میلاد کمک کند.
  4. اتحادیه منابع بومی ساحل مرکزی 1.53 میلیون دلار از بودجه BCSRIF خود را طی سه سال آینده برای طراحی و اجرای یک استراتژی هماهنگ برای پر کردن شکاف داده ها در جمعیت ماهی قزل آلا ساحل مرکزی استفاده می کند و در نهایت به اطلاع از اقدامات مدیریتی می پردازد که فرصتهای پایدار را برای دریاها و ماهیگیری غذایی ، اجتماعی و تشریفاتی برای دروکنندگان ملل اول.
  5. انجمن قزل آلا سیمور 80،410 دلار برای انجام تعمیر و نگهداری و ارتقاء تاسیسات جوجه کشی خود طی سه سال آینده دریافت می کند که شامل ظرف جدید ذخیره سازی خوراک ، مخزن ذخیره فاضلاب ، شمشیربازی محیطی و ساختار سقف حوضچه در فضای باز برای اطمینان از ادامه کار مرکز پرورش و جوجه کشی است. حمایت از احیا و حفاظت از جمعیت ماهی قزل آلا در حوضه آبریز سیمور.
  6. دانشگاه سیمون فریزر 3.56 میلیون دلار برای بررسی خطرات ناشی از فرآیندهای طبیعی سطح زمین روی ماهی قزل آلا رودخانه فریزر ، مانند رانش زمین و موانع هیدرولیکی دریافت می کند. دانشگاه با شرکای خود از فناوری های نوآورانه برای اندازه گیری و نظارت بر فرایندهای سطح زمین و تکنیک های خط مقدم در ژنومیک مولکولی استفاده خواهد کرد. این کار درک زیرساخت های مورد نیاز برای مهاجرت موفقیت آمیز ماهیان از طریق موانع هیدرولیکی مانند رانش زمین بزرگ را افزایش می دهد.
  7. انجمن ماهی قزل آلا Sunshine Coast 70،000 دلار برای شناسایی منبع آب جایگزین Chapman Creek Hatchery برای رسیدگی به جریانهای بسیار کم نهر در ماه های تابستان دریافت می کند. دو چاه آزمایشی که قرار است امسال حفر شوند به عنوان چاه های تولیدی و اضطراری برای حمایت از پرورش ماهی قزل آلا در کوهستان عمل خواهند کرد.
  8. انجمن سرپرستی رودخانه نانایمو یک میلیون دلار از بودجه BCSRIF خود را برای ارتقاء رودخانه نانایمو برای رسیدگی به زیرساخت های کهنسال استفاده می کند و به تسهیلات اجازه می دهد تا با تغییر اهداف ارتقاء و فعالیتهای حوضه سازگار شود. عناصر کلیدی کار شامل بازسازی برج هوادهی ، جایگزینی سینی ها و جعبه های جوجه کشی قدیمی و بهینه سازی تامین آب برای بهبود ایمنی زیستی و گزینه های علامت گذاری ماهی است. ارتقاء ساختمان مباشرت نیز به سازمان اجازه می دهد تا فرصت های آموزشی عمومی و نهادی را به حداکثر برساند.
  9. شرکت جلبک دریایی کاسکادیا و شرکای آن 1.9 میلیون دلار دریافت شده را برای تحقیق در مورد چگونگی مزارع لپه ساحلی برای مهاجرت ماهیان قزل آلا اقیانوس آرام و منابع غذایی آنها با ادغام فن آوری های سنتی و پیشرفته نظارت استفاده می کنند.
  10. Nova Harvest با ایجاد یک مهد کودک صدف بر پایه اقیانوس که به سیستم شناور شناور معروف است ، 210،000 دلار برای افزایش ظرفیت بذرهای با کیفیت بالا دریافت می کند. این پروژه با هدف کاهش خطر برای پرورش دهندگان صدف کانادایی ، بهبود تولید صدف های محلی پایدار ، افزایش صنعت و فرصت های شغلی در جوامع ساحلی دورافتاده و افزایش امنیت غذایی محلی با کاهش وابستگی به ذخایر دانه وارداتی انجام می شود.
  11. م Instituteسسه ماهیگیری ورزشی BC 453،324 دلار دریافت می کند تا بر اساس تلاش های قبلی برای اجرای چشم انداز هیئت مشورتی ماهیگیری ورزشی برای بخش ماهیگیری تفریحی در استان عمل کند. این مرحله از پروژه ، که برای تکمیل در دو سال برنامه ریزی شده است ، بر مدرن سازی مدل هیئت مدیره متمرکز است تا اطمینان حاصل شود که منافع ماهیگیری تفریحی در اختیار تنظیم کنندگان و تصمیم گیرندگان قرار می گیرد.
  12. بنیاد محیط زیست T Buck Suzuki 320،700 دلار برای افزایش پایداری شیلات BC با استفاده از فناوری های نوآورانه دریافت می کند. طی دو سال آینده ، بنیاد میزان استفاده از نور LED در شیلات ترال میگو را آزمایش می کند و از شبکه های بدون گره در ماهیگیری آزمایشی ماهی قزل آلا و شاه ماهی برای کاهش صید غیرمجاز ، افزایش قابلیت بقای گونه های غیرمجاز و جلوگیری از گرفتگی استفاده می کند.

پروژه های واجد شرایط برای بودجه BCSRIF باید بر یک یا چند مورد از سه حوزه زیر تأکید داشته باشند:

  • نوآوری – تشویق توسعه فناوری های جدید برای افزایش بهره وری و کمک به اهداف حفاظت و پایداری ، از جمله حفاظت و احیای ذخایر وحشی BC ، از جمله ماهی آزاد اقیانوس آرام.
  • زیرساخت – برای تشویق سرمایه گذاری های سرمایه ای در محصولات ، فرآیندها یا فناوری های جدید برای حمایت از پیشرفت شیوه های ماهیگیری پایدار و حمایت از حفاظت و احیای ذخایر وحشی BC ، از جمله ماهی آزاد اقیانوس آرام. و
  • مشارکت های علمی – برای حمایت از همکاری با دانشگاه و سایر م institutionsسسات تحقیقاتی برای بهبود دانش و درک ما از تاثیرات موجودات وحشی و توسعه شیوه های ماهیگیری پایدار.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.