ده کاراکتر انیمه‌ای که می‌توانند گودزیلا را شکست دهند

[ad_1] گودزیلا توانست در برابر کینگ کونگ، ماترا و رودان از خود دفاع کند اما قرار گرفتن در صدر لیست بی‌رحم‌ترین غول‌های انیمه کار چندان راحتی نیست.گودزیلا هیولایی خزنده است که به‌عنوان یکی از قدرتمندترین موجودات زمین در مانسترورس شناخته می‌شود. او بر ساختمان‌ها سایه افکنده و با نفس اتمی خوفناک خود می‌تواند شهرها در

کد خبر : 48465
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
ده کاراکتر انیمه‌ای که می‌توانند گودزیلا را شکست دهند

[ad_1]

گودزیلا توانست در برابر کینگ کونگ، ماترا و رودان از خود دفاع کند اما قرار گرفتن در صدر لیست بی‌رحم‌ترین غول‌های انیمه کار چندان راحتی نیست.
گودزیلا هیولایی خزنده است که به‌عنوان یکی از قدرتمندترین موجودات زمین در مانسترورس شناخته می‌شود. او بر ساختمان‌ها سایه افکنده و با نفس اتمی خوفناک خود می‌تواند شهرها در عرض چند ثانیه از عرصه روزگار محو کند. او به‌شدت انحصارطلب است و از دست‌به‌یقه شدن با هرکسی که قدرتش را تهدید کند ابایی ندارد.
او شاید علاقه‌ای به انسان‌ها نداشته باشد اما احتمالاً با تعدادی از غول‌هایی که در مدیوم انیمه ظاهرشده‌اند به‌راحتی خواهد جنگید. گودزیلا شاید در دنیای خود آلفا باشد اما این غول‌ها بدون مقاومت تسلیم او نمی‌شوند زیرا اکثریتشان به قدرت‌ها یا سلاح‌هایی مجهز هستند که در این جهان وجود خارجی ندارند. بسیاری از آنها حتی شانس بالایی در شکست گودزیلا دارند.

10- The Seven Deadly Sins: دیان پذیرای به این سادگی‌ها به‌زانو در نمی‌آید

جانشین منتخب مقام رهبر گروه Giant Clan، دیان شخصیتی سرسخت و قدرتمند است. او می‌تواند غول‌هایی خلق کند که پا به‌پای او بجنگند و مشت‌هایش از نیروی یک شهاب‌سنگ سهمگین‌تر است. حتی پس از دریافت کردن جراحت‌های مرگبار او می‌تواند روی پاهای خود ایستاده و به جنگیدن ادامه دهد.

او گنج مقدس گیدیون (Gideon) را در اختیار دارد. گیدیون یک چکش بزرگ است که می‌تواند حملات جادویی را جذب کرده و آن‌ها را به زمین منتقل کند. علاوه بر این، او هرچه بیشتر برقصد، بر قدرتش افزوده می‌شود زیرا این عمل ارتباطش با زمین را عمیق‌تر می‌کند.

9- Bleach: یامی یکی از قدرتمندترین اسپاداست

پس از فعال کردن Resurrección خود، یامی به یک غول تبدیل می‌شود و خال‌کوبی شماره 10 او به 0 تغییر شکل می‌دهد بدین معنی که او قدرتمندترین میان اسپاداست.

او می‌توان پرتوهای عظیم انرژی به نام سِرو (Cero) از دهانش ساتع کند که هر چیزی را بر سر راهش نابود می‌کند و فشار لاهوتی (spiritual pressure) او نه تنها می‌تواند از بدنش محافظت کند بلکه توانایی ایجاد انفجارهای بزرگ را نیز دارد. علاوه بر این، این غول هرچقدر عصبانی‌تر بشود بزرگ‌تر و قدرتمندتر می‌شود.

8- My Hero Academia: گیگانتوماکیا چند خصلت به‌خصوص دارد

گیگانتوماکیا یکی از ترسناک‌ترین اعضای لیگ اشرار است. با او نمی‌توان بحث کرد زیرا او خود را وقف پیروی کورکورانه از همه برای یکی (All For One) کرده است. او به‌شدت مقاوم است و می‌تواند بدنش را سخت کند. علاوه بر این گیگانتوماکیا هیچ نوع دردی را نمی‌تواند حس کند.
او می‌تواند بخش‌های بدنش را رشد دهد و از آنها به‌عنوان سلاح یا برای تقویت بدنش استفاده کند. مانند گودزیلا او می‌تواند ساختمان‌ها را در هم بکوبد. با در اختیار داشتن قدرت‌های بی‌شمار، گیگانتوماکیا رقیب سرسختی برای گودزیلا خواهد بود.


با بهترین انیمه‌ها از نگاه ویجیاتو آشنا شوید:

  • معرفی بهترین انیمه‌های دهه‌ نود میلادی: از گاندام تا بسکتبالیست‌ها
  • انیمه خوب ببینیم: معرفی آثار دلنشین سال 2020
  • پیشنهاد هشت انیمه جذاب برای مخالفان انیمه 

7- Naruto: کوراما ازنظر جسمانی قوی است و به خوبی از چاکرایش استفاده می‌کند

کوراما روباهی بزرگ و ارعاب برانگیز است که توانایی تخریب و نابودی در ابعاد وسیع را دارد. او می‌تواند با یک حرکت کوچک دم خود سونامی خلق کند و کوهستان‌ها را تخت کند. او به‌قدری موجب ایجاد رعب و وحشت شده بود که مردم دهکده ناروتو به دلیل آنکه این روباه درون او حبس شده بود از او حذر می‌کردند.

کوراما همچنین قابلیت ایجاد امواج شوکی عظیم را دارد و می‌تواند از چاکرایش برای پرتاب پرتوهای مخرب استفاده کند. علاوه بر تمام موارد ذکرشده او همچنین بسیار باهوش است و به‌راحتی انسان‌ها را درک کرده و از آنها پیشی می‌گیرد.

6- Fairy Tail: ماکارو دریار Fairy Law را بلد است

ماکارو می‌تواند از جادو استفاده کند و خودش را به یک غول تبدیل کند. او پیش‌ازاین از این قدرت استفاده کرده تا در برابر توپ‌های مشتری (Jupiter Cannon) از خود محافظت کند و برای مدت کوتاهی در برابر اژدها Acnologia ایستادگی کند. او انواع و اقسام جادوهای دفاعی و عنصری را در اختیار دارد.

شاخص‌ترین در میان این جادوها Fairy Law است که یکی از قدرتمندترین وردها در فرقه اوست. این جادو می‌تواند هرکسی را که او دشمن تلقی کند در جا شکست دهد و در این راه به سایرین آسیبی نمی‌رساند.

5- Akame Ga Kill: شیکوتیزر مِکی (روبات) نیرومند است که به‌عنوان آخرین برگ برنده استفاده می‌شود

شیکوتیزر(Shikoutazer) قدرتمندترین سلاح در این مجموعه است که شبیه یک مک عظیم الجثه است. این سلاح توسط نخستین امپراتور ساخته شد و تنها باید به‌عنوان آخرین راه چاره از آن استفاده شود. هیبت بزرگش بر شهری که در آن قرار دارد سایه افکنده و آسیب زدن به آن تقریباً غیرممکن است.
این سلاح می‌تواند از ناحیه سینه پرتویی بزرگ و چندین نوع موشک به‌سوی دشمن شلیک کند.

4- Dragon Ball: فرم The Great Ape به سایان‌ها در فتح سیاره‌ها کمک کرده است

سایان ها می‌توانند در طی ماه کامل به Great Ape تبدیل شوند. تنها کاری که باید بکنند این است که دمشان را داشته باشند و به ماه مستقیماً خیره شوند تا تغییر شکل دهند. سایان‌های قوی به‌طور جداگانه هنوز می‌توانند منطقی عمل کنند اما اکثریت عقل خود را از دست می‌دهند و هر چیزی را که بر سر راهشان می‌بینند نابود می‌کنند.

نه تنها سایان‌ها در این فرم قدرتمندتر از قبل می‌شوند آنها همچنین می‌توانند از دهانشان انرژی پرتاب کنند، پرواز کنند و در سرعت‌های بالا حرکت کنند و گودزیلا دقیقاً به واکنش‌ها و حرکات سریعش شناخته نمی‌شود.

3- Bleach: جرارد والکری تقریباً نابودی ناپذیر است

جرارد والکری یکی از محافظان ویژه یوواچ و یکی از قدرتمندترین کوئینسی‌ها در این مجموعه است. برای شکست این شخصیت، چندین شینیگامی با رتبه کاپیتان مجبور به نبرد با او شدند.

جرارد به طرز عجیبی خیلی نیرومند است. توانایی او، معجزه، اجازه می‌دهد رویدادهای غیرممکن به نفع او رخ دهند. او همچنین می‌تواند هر آسیبی که دریافت می‌کند را به‌قدرت و ابعادی بزرگ‌تر برای خود تبدیل کند. حتی زخم‌ها مرگبار تنها مانع کوچکی بر سر راه او به‌حساب می‌آیند زیرا او می‌تواند حتی از وسط نصف شدن هم قسر در رود.

2- Pokémon: اترناتوس

گودزیلا پوکی‌بال ندارد و از کمک زاکیان و زامازنتا برخوردار نیست. دو چیزی که معمولاً برای متوقف کردن اترناتوس لازم‌اند. اترناتوس به انهدام کامل ناحیه گالار یک قدم فاصله داشت و سعی کرد تمامی انرژی پیرامون آن ناحیه را جذب کند.

قدرت آن توانایی رشد اندازه پوکمان ها و ویرانی به بار آوردن توسط آنها را دارد. همین مسئله کار گودزیلا را برای شکست این پوکمان افسانه‌ای دینامکسد بیش‌ازپیش دشوار می‌کند.


درباره گودزیلا بخوانید:

  • نقد فیلم Godzilla Vs Kong – نبرد بزرگ هیولاها
  • نگاهی به ۱۰ هیولا از قدرتمندترین دشمنان گودزیلا
  • مفهوم پس پرده آثار سینمایی جدید گودزیلا چیست؟
  • بررسی انیمه Godzilla: Planet Eater؛ گودزیلا علیه گیدورا

1- Fairy Tail: برندیش می‌تواند تمامی مواد را کوچک یا بزرگ کند

برندیش اگر اراده کند به‌تنهایی می‌تواند همه دنیا را شکست دهد. او می‌تواند جرم تمامی مواد را کنترل کند و حتی قادر است یک جزیره را کوچک و یا بزرگ کند. دیده‌شده که او حتی خود را به یک غول عظیم‌الجثه تبدیل کرده است.

این بدین معناست که برندیش نه تنها می‌تواند به‌اندازه گودزیلا یا حتی بزرگ‌تر خود را درآورد بلکه همچنین اگر بخواهد می‌تواند گودزیلا را کوچک‌تر کند که قطعاً برای این خزنده دردسرساز خواهد بود.

برندیش با در اختیار داشتن این قدرت در برابر گودزیلا و هر رقیب دیگری تقریباً شکست نپذیرفتنی است.

منبع: cbr
برچسب‌هااکشنانیمهگودزیلا
کپی شد

https://vgto.ir/9lh

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.