ده نفر در تیراندازی در خارج از لس آنجلس کشته شدند. مظنون در آزادی

اداره کلانتری شهرستان لس آنجلس اوایل صبح یکشنبه، حدود پنج ساعت پس از حمله در پارک مونتری، گفت 10 نفر دیگر برای مداوا به دلیل جراحات به بیمارستان های محلی منتقل شدند و حداقل یک نفر در وضعیت وخیمی قرار دارد. کاپیتان بخش، اندرو مایر در یک نشست خبری در محل حادثه به خبرنگاران گفت:

کد خبر : 310033
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
ده نفر در تیراندازی در خارج از لس آنجلس کشته شدند.  مظنون در آزادی


اداره کلانتری شهرستان لس آنجلس اوایل صبح یکشنبه، حدود پنج ساعت پس از حمله در پارک مونتری، گفت 10 نفر دیگر برای مداوا به دلیل جراحات به بیمارستان های محلی منتقل شدند و حداقل یک نفر در وضعیت وخیمی قرار دارد.

کاپیتان بخش، اندرو مایر در یک نشست خبری در محل حادثه به خبرنگاران گفت: هنگامی که پلیس محلی برای اولین بار به محل رسید، مردم “با فریاد از محل بیرون می ریختند”.

هیچ اطلاعات فوری در مورد انگیزه تیراندازی یا توصیف مظنون یا نوع اسلحه استفاده شده وجود ندارد.

تیراندازی بعد از ساعت 10 شب به وقت محلی (06:00 GMT روز یکشنبه) در اطراف محل جشن سال نو قمری چین که در آن بسیاری از خیابان‌های مرکز شهر به دلیل جشن‌هایی که هزاران نفر از سراسر کالیفرنیای جنوبی را به خود جذب می‌کنند، بسته شده‌اند. پلیس گفت که جشن های برنامه ریزی شده برای یکشنبه اکنون لغو شده است.

مونتری پارک شهری با حدود 60000 نفر در حدود 7 مایل (11 کیلومتر) از مرکز شهر لس آنجلس است. طبق داده‌های سرشماری ایالات متحده، حدود دو سوم ساکنان آن آسیایی هستند و این شهر به‌خاطر رستوران‌ها و خواربار فروشی‌های چینی بسیار معروف است. اداره کلانتر اعلام کرد که نمی‌داند این حمله با انگیزه نژادی بوده است یا خیر.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که افراد مجروح روی برانکارد توسط کارکنان اورژانس به آمبولانس ها منتقل می شوند. این ویدئو نشان داد که در اطراف صحنه تیراندازی پلیس از خیابان های محصور محافظت می کند.

سونگ وون چوی که صاحب یک رستوران کباب‌پزی دریایی در نزدیکی محل حمله است، به لس‌آنجلس تایمز گفت که سه نفر با عجله وارد رستوران او شدند و به او گفتند که در را قفل کند، زیرا مردی در حال تخلیه چندین گلوله در کلوپ رقص روبه‌رو بود. خیابان.

تیراندازی های دسته جمعی در ایالات متحده تکرار می شود و حمله در مونتری پارک مرگبارترین حمله از ماه می 2022 بود که یک مرد مسلح 19 دانش آموز و دو معلم را در مدرسه ای در Uvalde، تگزاس کشت. مرگبارترین تیراندازی در تاریخ کالیفرنیا در سال 1984 بود که یک مرد مسلح 21 نفر را در رستوران مک دونالد در سن یسیدرو در نزدیکی سن دیگو کشت.

(گزارش توسط جاناتان آلن در نیویورک و ماریا واسیلیوا؛ گزارش اضافی توسط مری میلیکن؛ نگارش توسط رایسا کاسولوسکی و جاناتان آلن؛ ویرایش توسط فرانسیس کری و متیو لوئیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.