دنیای فیلم The Batman چگونه می‌تواند گسترش پیدا کند؟

[ad_1] بتمن رابرت پتینسون در فیلم The Batman در دنیایی زندگی می‌کند که عموماً با نام زمین ۲ (Earth-2) از آن یاد می‌شود. با توجه به این که مت ریوز ایده یک تریلوژی با بتمن رابرت پتینسون در در ذهن دارد و سریالی بر اساس نیروی پلیس شهر گاتهام نیز در دستور ساخت قرار گرفته

کد خبر : 67098
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
دنیای فیلم The Batman چگونه می‌تواند گسترش پیدا کند؟

[ad_1]

بتمن رابرت پتینسون در فیلم The Batman در دنیایی زندگی می‌کند که عموماً با نام زمین ۲ (Earth-2) از آن یاد می‌شود. با توجه به این که مت ریوز ایده یک تریلوژی با بتمن رابرت پتینسون در در ذهن دارد و سریالی بر اساس نیروی پلیس شهر گاتهام نیز در دستور ساخت قرار گرفته است، به نظر گسترش دنیای فیلم The Batman امری غیرقابل اجتناب باشد.

دنیای فیلم The Batman احتمالاً اثری خواهد بود که نه به اندازه دنیای بتمن نولان واقع‌گرایانه است و نه به اندازه DCEU فانتزی و تا حدودی علمی – تخیلی. اگر قرار باشد این دنیا گسترش پیدا کند، چندین شخصیت با روایت‌های جذاب وجود دارند که پتانسیل حضور در چنین دنیایی را خواهند داشت.

در ادامه به سراغ ۸ مورد می‌رویم که می‌توانند مسیر گسترش دنیای فیلم The Batman را باز کنند.


حضور کوتاه دیک گریسون

اگر قرار باشد یک دنیا با محوریت بتمن گسترش پیدا کند و خبری از دیک گریسون (Dick Grayson)، یا به طور کلی یک رابین نباشد، طرفداران چندان رازی نخواهند بود. گریسون اولین بوی واندر (Boy Wonder) و نفر دوم داینامیک دویِ (Dynamic Duo) دی‌سی بود. پس در گسترش دنیای بتمن، منطقی است که او دست راست شوالیه تاریکی باشد.

تا اکران فیلم The Batman هنوز مدت زمانی باقی مانده است. خیلی مشخص نیست که چه انتظاراتی می‌توان از این فیلم داشت اما معرفی کوتاه دیک گریسون می‌تواند پایه‌ای مستحکم برای گسترش دنیای فیلم The Batman‌ باشد. در همین حال نیز اثر لایو اکشن اداره پلیس شهر گاتهام پتانسیل این را دارد تا این شخصیت را در نقشی کوتاه مورد استفاده قرار گیرد تا زمینه نقشی مهم‌تر در آینده برای دیک گریسون چیده شود.

با ۴ اثر احتمالی مربوط به دنیای فیلم The Batman (یک سه گانه فیلم و یک سریال لایو اکشن)، گریسون می‌تواند در همین آثار اولیه حضور داشته باشد تا در دنباله‌های سینمایی به عنوان رابین مورد استفاده قرار بگیرد.

رابین در دنباله فیلم The Batman

بعد از یک معرفی مختصر از این شخصیت، در نهایت دیک گریسون هویت رابین را به خود می‌گیرد و در اولین دنباله فیلم The Batman می‌تواند با این هویت حضور داشته باشد. در این صورت، حضور قبلی دیک در سریال اداره پلیس شهر گاتهام قابل تصور است.

در این سریال حتی می‌توان مرگ والدینش، فلائینگ گریسونز (The Flying Graysons) در طی نمایششان را نیز در خود جای دهد که توسط یک گروه مجرم انجام می‌شود (اتفاقی که می‌تواند از کمیک Batman: Dark Victory الهام بگیرد) و منجر به رابین شدن دیک گریسون در فیلم دوم باشد.

این که روایت و شخصیت دیک طوری نوشته شود که در اسپین‌آف احتمالی اختصاصی خودش نیز حضور داشته باشد، محتمل است.


خرید اکشن فیگور بتمن

کتوومن تبدیل به یکی از اعضای پایه‌گذار گاتهام نایتز شود

از آن جایی که اقتباس‌های کمیک بوکی خیلی اوقات از منبع اقتباس خود خیلی فاصله می‌گیرند و برخی المان‌های جهانشان را به طور متفاوتی توسعه می‌دهند، کتوومن نیز می‌تواند به عنوان یکی از اعضای پایه‌گذار گروه گاتهام نایتز (Gotham Knights) مورد استفاده قرار بگیرد. او قرار است در فیلم The Batman نقشی مکمل داشته باشد که باعث می‌شود زحمت معرفی یک شخصیت دیگر به عهده سازندگان نیفتد.

سلینا کایل (Selina Kyle) می‌تواند نقشی همچون کیت کین/بتوومن (Kate Kane/Batwoman) به عنوان پایه‌گذار/رهبر در کنار بتمن داشته باشد و به اعضای جوان گروه گاتهام نایتز آموزش دهد.

عزرائیل به عنوان شخصیتی تغییر پیدا کرده

در ران جیمز تینیون (James Tynion) در کمیک Detective Comics، عزرائیل (Azrael) به عنوان یکی از اعضای گاتهام نایتز معرفی شد که از چنگال شست و شوی مغزی محفل سنت دوماس (Order of St. Dumas) فرار کرده بود. جین پاول ولی (Jean-Paul Valley) می‌تواند در دنباله فیلم The Batman به عنوان ویلنی که تحت کنترل محفل سنت دوماس است معرفی شود (که ادامه دهنده تم فساد The Batman خواهد بود) تا این که از کنترل روانی و ذهنی آن‌ها خودش را رها سازد.

از این جا به بعد، می‌توان عزرائیل را در اثری اسپین‌آف پیش از این که به تیم گاتهام نایتز بپیوندد تصور کرد. یا حتی مستقیم در فیلمی بر اساس این گروه به عنوان یکی از اعضای گاتهام نایتز مورد استفاده قرار بگیرد. حضور عزرائیل در آثار لایو اکشن می‌تواند هیجان انگیز باشد، به خصوص برای طرفداران کمیک‌های بتمن، چون این شخصیت بیش از هر جای دیگر در کمیک‌ها مشهور است.


خرید ساختنی ماشین بتمن و رابین

اسپین‌آف رابین

با توجه به کم‌رنگ بودن حضور رابین در آثار سینمایی، قطعاً لیاقت این را دارد که کمی بیش‌تر از شخصیت‌های همیشگی فرصت درخشش داشته باشد. او شخصیتی جذاب است که از هر نظر می‌تواند مکمل بتمن باشد. آخرین باری که از از رابین در آثار سینمایی به طور کامل استفاده شد، فیلم Batman & Robin سال ۱۹۹۷ بود که اثری ناامید کننده محسوب می‌شود. اما با توجه به قدرت ژانر کمیک بوکی در سینمای مدرن، طبیعی است که بتوان نسخه‌ای مناسب از رابین را برای دنیای فیلم The Batman خلق کرد.

با حضور یک نویسنده کار بلد، می‌توان در همین دنیای تیره رابینی داشت که دوست داشتنی، کاریزماتیک و امیدبخش است. در اثر اختصاصی رابین نیز این امکان وجود دارد که این شخصیت با مشکلات مخصوص به خودش دست و پنجه نرم کند و مسیر ملحق شدن او به داستان‌های بزرگ‌تر نیز هموار شود.

اسپین‌آف کتوومن

از بین شخصیت‌هایی که می‌دانیم در دنیای فیلم The Batman قطعاً حضور خواهند داشت، کتوومن به نظر بهترین گزینه برای یک اثر اسپین‌آف محسوب می‌شود. او شخصیتی محبوب است و اسمی دارد که می‌تواند یک اثر اختصاصی را روی دوشش حمل کند. از فیلم اختصاصی نه چندان جالب کتوومن در سال ۲۰۰۴ به قدری گذشته که یک فرصت دیگر به او داده شود.

فعلاً خیلی دقیق مشخص نیست که اخلاقیات کتوومن دنیای فیلم The Batman چه وضعیتی دارد و در دنباله‌های احتمالی به کدام سمت خواهد رفت اما در حال حاضر به نظر با یک آنتی هیرو رو به رو هستیم که پتانسیل تغییر پیدا کردن را دارد. از آن جایی که احتمال فعالیت کتوومن به عنوان یکی از اعضای بلند مرتبه گاتهام نایتز است، فیلم اختصاصی او نیز می‌تواند درباره تغییر یافتنش به شخصیتی باشد که این گروه را به نوعی دور هم جمع می‌کند.


خرید لگو کتوومن

آثار اورجینال HBO Max از دنیای فیلم The Batman

آن طور که شنیده شده، این برنامه وجود دارد که دی‌سی سالیانه شش فیلم منتشر کند که چهارتا از آن‌ها سینمایی و دوتای دیگر آثار مخصوص سرویس HBO Max باشند. احتمالاً آثار مربوط به HBO Max ساخته‌هایی هستند که بودجه کم‌تری دارند و بیش‌تر ذات آزمایشی دارند. مورد دوم می‌تواند نکته مثبتی باشد، چرا که این که خالقان دست بازتری برای به انجام رساندن ایده‌های خود دارند.

فیلم Joker، در حالی که یک اثر سینمایی بود، می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای همین آثار کم‌بودجه و آزمایشی در نظر گرفته شود که جنبه هنری بالاتری نسبت به بلاک‌باسترهای کمیک بوکی داشت. چنین زاویه دیدی برای اسپین‌آف‌ها یا فیلم‌هایی برای شخصیت‌های کم‌شناخته شدن کارآمد است. به جز عزرائیل، شخصیت‌هایی مثل کاساندرا کین/اورفن (Cassandra Cain/Orphan) و استفانی براون/اسپویلر (Stephanie Brown/Spoiler) گزینه‌های جالبی در جهت گسترش دنیای فیلم The Batman محسوب می‌شوند.

بتمن و رابین

یک اثر دیگر که می‌تواند منجر به تشکیل گاتهام نایتز شود، فیلمی از بتمن و رابین خواهد بود. پس از این که دیک گریسون آرک داستانی خودش را در دنیای فیلم The Batman بگذارند، در فیلم سوم تریلوژی بتمن رابیت پتینسون می‌توان انتظار این را کشید که رابین در کنار شوالیه تاریکی به عنوان اثری در جهت رستگاری داینامیک دو پس از فیلم سال ۱۹۹۷ قرار بگیرد.

این اثر که به عنوان قسمت پایانی تریلوژی بتمن رابرت پتینسون و مت ریوز می‌تواند ساخته شود، راه را برای دیگر شخصیت‌های شهر گاتهام باز می‌کند. بتمن کنار می‌رود، یا حداقل مدتی استراحت می‌کند، و جا برای شخصیت‌های کم‌تر شناخته شده باز می‌شود.


به مطالعه ادامه دهید:

  • طرفداران دی‌سی خواهان ساخت فیلم بتمن بن افلک هستند
  • جی جی آبرامز و مت ریوز سریال انیمیشنی جدیدی از بتمن می‌سازند
  • برخی از شخصیت‌های فیلم بتمن در اسپین ‌آف آن حضور خواهند داشت
  • بزرگ‌ترین سوالاتی که با تماشای اولین تریلر The Batman از خود می‌پرسیم
  • فیلم‌های اختصاصی از شخصیت‌های دی‌سی که پس از جوکر باید ساخته شوند
منبع: ScreenRant
برچسب‌هابتمندی سیفیلم بتمن
کپی شد

https://vgto.ir/ab1

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.