“دنیای بهتر از طریق آزادی مالی”: چرا پرستون پایش نسبت به بیت کوین 2023 صعودی است

[ad_1] برای پرستون پایش، رویداد بیت کوین 2023 در میامی فرصتی برای نمایش راه حلی برای سیستم مالی جهانی در حال فروپاشی است. به عنوان بخشی از یک پادکست متمرکز بر سرمایه گذاری که اخیراً انجام شد از 100 میلیون دانلود فراتر رفتپرستون پایش اصول اولیه بیت کوین را توصیف می کند و مورد سرمایه

کد خبر : 345237
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
“دنیای بهتر از طریق آزادی مالی”: چرا پرستون پایش نسبت به بیت کوین 2023 صعودی است

[ad_1]

برای پرستون پایش، رویداد بیت کوین 2023 در میامی فرصتی برای نمایش راه حلی برای سیستم مالی جهانی در حال فروپاشی است.

به عنوان بخشی از یک پادکست متمرکز بر سرمایه گذاری که اخیراً انجام شد از 100 میلیون دانلود فراتر رفتپرستون پایش اصول اولیه بیت کوین را توصیف می کند و مورد سرمایه گذاری آن را بررسی می کند و برخی از پیش بینی ترین جنبه های این فناوری را برای شنوندگانی که ممکن است متوجه اهمیت آن نشوند، تقطیر می کند. او در میزبانی از آگاه ترین مهمانان برای تجزیه و تحلیل فوری ترین موضوعات مهارت دارد.

به عنوان مثال، Pysh اپیزودهای اخیری را منتشر کرده است که در آن خط مشی استخراج بیت کوین تگزاس را با پیر روچارد توصیف می کند، یکی در مورد وضعیت سیستم مالی قدیمی با Alf Peccatiello و دیگری توضیح پلت فرم رسانه های اجتماعی غیرمتمرکز Nostr با توسعه دهنده William Casarin.

Pysh به طور مداوم میزبان مکالمات به موقع و عمیق با مهمانان روشنگر است و یکی از بهترین رسانه ها را برای بررسی چگونگی تغییر بیت کوین در جهان ما ایجاد می کند. اکنون، او این بینش را در بیت کوین 2023 به صحنه خواهد آورد، جایی که ترکیبی از تخصص سرمایه گذاری سنتی و درک جامع از پیامدهای بیت کوین با یک محیط مالی جهانی که به نظر می رسد خارج از کنترل است، دست و پنجه نرم می کند.

Pysh در مصاحبه ای با مجله بیت کوین گفت: “من گمان می کنم یکی از موضوعات داغی که مورد بحث قرار خواهد گرفت، ناتوانی بانک های مرکزی در کنترل تورم و معنای آن برای بیت کوین است.” به نظر می رسد کشورهای اوپک پلاس و بریکس در حال تلاش برای اعمال کنترل خود بر تولید و توزیع انرژی در مواجهه با سیاست های بانک مرکزی غربی هستند که سعی در کنترل نرخ بهره و تحریم دارند. من انتظار دارم که این وضعیت در سه ماهه دوم و سوم سال 2023 واقعاً شدید شود و اثر ضربه‌ای نشان‌دهنده عدم کنترل سیاست‌گذاران بر قیمت ارز فیات است.»

در حالی که چنین وضعیت اقتصادی نامطمئنی به شکل تضعیف ثروت و عدم اطمینان در سراسر جهان ویران می‌کند، Pysh همچنان نسبت به بیت کوین دارایی به عنوان یک راه‌حل خوشبین است و نسبت به مسیر آن در سال 2023 خوش بین است.

او توضیح داد: «HODLers های بلندمدت بیت کوین سطحی از اعتقاد را نشان می دهند که من به ندرت شاهد آن در هیچ طبقه دارایی دیگری بوده ام. از آنجایی که سیاست‌های بانک مرکزی به طور فزاینده‌ای دستکاری می‌شوند، من پیش‌بینی می‌کنم که تا پایان سال 2023، شاهد باشیم که این موسسات تا حدی کنترل خود را از دست بدهند و حجم بی‌سابقه‌ای از ارز فیات را به اقتصاد جهانی تزریق کنند. در نتیجه، من انتظار دارم که بیت کوین با نزدیک شدن به پایان سال، رشد کند و سود قابل توجهی نسبت به هر طبقه دارایی دیگر داشته باشد.

چشم انداز پیشرفت های فنی بیت کوین و پیامدهای آن، علاوه بر تخصص به خوبی نشان داده شده او در امور مالی سنتی تر، چیزی است که Pysh را به یک مدافع منحصر به فرد و قدرتمند تبدیل می کند. و با این چشم انداز است که او پیشرفت انجام شده در یک پروژه به ویژه از زمان رویداد بیت کوین 2022 را برجسته کرد.

Pysh منعکس می‌کند: «از آخرین کنفرانس، من از تحولات جاری در جامعه بیت‌کوین، به‌ویژه آن‌هایی که مربوط به Fediments یا «Federated Mints» هستند، هیجان‌زده هستم. این پیاده‌سازی‌ها با فدراسیونی از نگهبانان برای مدیریت وجوه کار می‌کنند، نه یک نهاد متمرکز، و یکپارچه با شبکه لایتنینگ بیت‌کوین ادغام می‌شوند… پیشرفت چشمگیر در این زمینه در بحبوحه افت قیمت بیت‌کوین انجام شده است که نشان‌دهنده نبوغ و تعهد تزلزل‌ناپذیر بیت‌کوین است. جامعه در توسعه زیرساخت های نرم افزاری قابل توجه و سایر بلوک های سازنده ضروری است.”

مانند پادکست Pysh، کنفرانس بیت کوین برای نشان دادن روشنگرترین صداها در هر جبهه ای از این انقلاب پولی و فنی طراحی شده است. این مکانی است که در آن مشکلات آشکار می شود و راه حل اساسی کشف می شود. برای Pysh، بیت‌کوین 2023 فرصتی خواهد بود تا کاری را که او به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا به بهترین شکل انجام می‌دهد، انجام دهد: گفت‌وگو با درخشان‌ترین ذهن‌های روی زمین و کمک به دیگران مانند او از آنها یاد بگیرند.

او در پایان گفت: «این گردهمایی‌ها فرصتی برای اتحاد با افرادی است که درک عمیق و قدردانی برای جهانی بهتر از طریق آزادی مالی و توانمندسازی دارند.» تمام بحث های میزگرد برای رشد شخصی من قابل تامل و مهم هستند. ناگفته نماند، چگونه می توانید میامی را دوست نداشته باشید؟»



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.