دلداری نتانیاهو به خانواده‌های اسیران صهیونیست/ طرح ادعای نخ‌نما علیه حماس

[ad_1] بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با خانواده‌های اسیران صهیونیست در غزه، در نشست خبری گفت، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی خود را برای کمک به نیروهای خود برای ورود زمینی بیشتر کرده و مدعی شد یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شب به شمال نوار غزه وارد شد

کد خبر : 422277
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
دلداری نتانیاهو به خانواده‌های اسیران صهیونیست/ طرح ادعای نخ‌نما علیه حماس

[ad_1]

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با خانواده‌های اسیران صهیونیست در غزه، در نشست خبری گفت، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی خود را برای کمک به نیروهای خود برای ورود زمینی بیشتر کرده و مدعی شد یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شب به شمال نوار غزه وارد شد و در آنجا اقدامات زمینی انجام داد.

وی مدعی شد، «اسرائیل در حال جنگ انسانی علیه بربریت است و دوستان ما در کشورهای عربی و جهان می‌دانند که اگر ما پیروز نشویم، نوبت آنها خواهد بود.» به گفته این صهیونیست، هدف این رژیم روشن است و آن «نابودی» قابلیت نظامی حماس و آزادی اسیران است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه به مردم غزه هشدار داد به جنوب این منطقه بروند، بار دیگر ادعاهای خود علیه جنبش حماس درباره استفاده از بیمارستان‌ها و غیرنظامیان را تکرار کرد.

وی در ادامه گفت، با خانواده‌های اسرا دیدار کرده و به آنها گفته است که کابینه‌اش هر کاری برای بازگرداندن آنها می‌کند و رایزنی‌ها برای آزادی آنها ادامه دارد و گسترش عملیات زمینی با تلاش‌ها برای آزادی این اسیران مغایرتی ندارد.

بنیامین نتانیاهو درباره عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین که هفتم اکتبر علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد، اذعان کرد آنچه اتفاق افتاد یک «شکست بزرگ» بود و همه باید پس از جنگ پاسخ دهند، زیرا اکنون اولویت، نجات این رژیم است‌ و بعد، این شکست بررسی خواهد شد.

نتانیاهو مدعی شد، این رژیم صهیونیستی است که «پیروز» خواهد شد. او گفت: «تل‌آویو در هفته‌های اول جنگ، دشمن را به شدت درهم شکست تا به نیروهای خود کمک کند به امن‌ترین راه وارد زمین شوند و تازه ابتدای راه است. جنگ در نوار غزه سخت و طولانی خواهد بود و فعالیت شدید در این منطقه با موافقت جمعی کابینه گسترش یافته است.»

این مقام صهیونیست گفت که رژیم صهیونیستی از هدفش درباره «نابودی» حماس عقب نخواهد نشست و تقلا می‌کند وارد مرحله بعد و گسترش عملیات زمینی شود.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.