دلالان برای خرید واکسن روسی دست به کار شده‌اند

کاظم جلالی  با بیان اینکه تنها کانال رسمی فروش و صادرات واکسن از روسیه به ایران و سایر کشورها ، نهادی بنام «سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان» زیر نظر مستقیم رئیس جمهور روسیه است ، گفت : این سازمان براساس قراردادهایی که با کشورهای مختلف ، از جمله ایران امضا کرده است ، عمل می‌کند

کد خبر : 40610
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
دلالان برای خرید واکسن روسی دست به کار شده‌اند



کاظم جلالی  با بیان اینکه تنها کانال رسمی فروش و صادرات واکسن از روسیه به ایران و سایر کشورها ، نهادی بنام «سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان» زیر نظر مستقیم رئیس جمهور روسیه است ، گفت : این سازمان براساس قراردادهایی که با کشورهای مختلف ، از جمله ایران امضا کرده است ، عمل می‌کند و خارج از آن هیچ فروش یا صادراتی به هیچ‌کدام از کشورهای جهان ندارد.

این دیپلمات کشورمان گفت : از زمانی که تصمیم دولت برای ورود بخش خصوصی اعلام شده ، برخی دلالان و واسطه‌ها در هر دو کشور دست به کار شده‌اند تا از آب گل‌آلود ماهی صید کنند.

 وی در ادامه مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما در  روسیه  گفت:  سفارت ایران در روسیه اخباری دریافت کرده است ، مبنی بر اینکه برخی افراد در روسیه به واسطه‌ها و شرکتهای خصوصی ایرانی قول تهیه واکسن داده‌اند ، اما مطمئنا این افراد قصد سودجویی دارند ، چراکه تحت هیچ شرایطی ، خارج از ضوابط و کانال رسمی ، امکان تهیه واکسن در روسیه وجود ندارد.  

 سفیر کشورمان  در مسکو به تولید محدود واکسن در روسیه و تعهدات سنگین قراردادی با دیگر کشورها اشاره کرد و افزود : روسیه براساس قراردادهای قطعی با سایر کشورها متعهد به صادرات حدود یک میلیارد دز واکسن شده و باتوجه به تولید محدود و مشخص واکسن ، تحت هیچ شرایطی تعهدات جدید و خارج از این قراردادها را انجام نخواهد داد.

 سفیر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : حداقل کاری که دولت و وزارت بهداشت کشورمان در شرایط فعلی می‌توانند انجام دهند ، راستی‌آزمایی ماجرا از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه است.

وی به شرکت‌های خصوصی ایرانی هم هشدار داد فریب افراد ، دلالان و واسطه‌ها را نخورند ، چراکه ممکن است این افراد قول تهیه واکسن در قبال مبالغ هنگفتی ، بعنوان پیش پرداخت تهیه واکسن از آنها اخذ کنند ، اما در نهایت پول و سرمایه بخش خصوصی به یغما برود.

۴۷۲۳۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.