دلار کاهش یافت، ین به دلیل افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو توسط Investing.com کاهش یافت

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح پنجشنبه در آسیا کاهش یافت. در حالی که سرمایه گذاران همچنان به هضم ارزشی ادامه می دهند که به شدت در تضاد با بانک مرکزی ژاپن (BOJ) است، ین به پایین ترین حد خود در شش سال اخیر رسید. در ساعت 11:31 عصر به وقت

کد خبر : 179923
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۲۱
دلار کاهش یافت، ین به دلیل افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو توسط Investing.com کاهش یافت

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح پنجشنبه در آسیا کاهش یافت. در حالی که سرمایه گذاران همچنان به هضم ارزشی ادامه می دهند که به شدت در تضاد با بانک مرکزی ژاپن (BOJ) است، ین به پایین ترین حد خود در شش سال اخیر رسید.

در ساعت 11:31 عصر به وقت شرقی (3:31 بامداد به وقت گرینویچ) ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر با 0.27 درصد کاهش به 98.355 رسید.

این جفت با 0.05 درصد کاهش به 118.67 رسید.

این جفت با 0.25% افزایش به 0.7308 رسید و جفت با 0.12% افزایش به 0.6844 رسید.

این جفت با 0.11% کاهش به 6.3451 رسید در حالی که جفت با 0.08% افزایش به 1.3155 رسید.

فدرال رزرو در روز چهارشنبه نرخ بهره خود را به 0.5 درصد افزایش داد. بانک مرکزی تهاجمی‌تر از حد انتظار بود و اشاره کرد که می‌تواند در هر شش جلسه باقی‌مانده در سال ۲۰۲۲ نرخ‌ها را افزایش دهد.

ین در یک شبه به پایین ترین سطح خود در برابر دلار از اوایل سال 2016 یعنی 119.13 رسید. ارز ژاپن نیز در روز چهارشنبه 1.6 درصد در برابر دلار استرالیا کاهش یافت و در روز پنجشنبه به پایین‌ترین سطح چهار ساله خود یعنی 86.97 ین به ازای هر دلار استرالیا رسید.

جین فولی، استراتژیست ارشد FX رابوبانک به رویترز گفت: “بازار انتظار دارد که فدرال رزرو در طول سال 2022 نرخ های بهره را بالاتر ببرد. در مقابل، BOJ به تنظیمات سیاست تطبیقی ​​بسیار متعهد است.”

او افزود: «تفاوت‌های نرخ بهره و موقعیت ژاپن به‌عنوان واردکننده کالا، احتمال افزایش بیشتر دلار/ین در سال جاری را نشان می‌دهد.» تقریباً دو سال و نیم یک شبه در 1.99٪.

بانک مرکزی ژاپن این بانک را روز جمعه اعلام خواهد کرد، جایی که انتظار می‌رود مواضع خود را حفظ کند. بانک مرکزی انگلیس نیز در اواخر روز خود را اعلام خواهد کرد، جایی که انتظار می رود برای سومین جلسه متوالی نرخ بهره را افزایش دهد.

امیدها برای دستیابی به موفقیت در مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه همچنین موجب عقب نشینی سرمایه گذاران از دارایی های امن و افزایش سهام جهانی شد. همچنین به طور کلی کمی فشار نزولی بر دلار وارد کرد.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفت که مذاکرات در حال تبدیل شدن به “واقع بینانه‌تر” است و روسیه گفت که پیشنهادات مورد بحث “نزدیک به توافق” است.

در همین حال، دلار استرالیا به بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه خود صعود کرد. داده های اشتغال استرالیا برای فوریه 2022 نشان داد که 4٪، 77400 و 121900 بود. نرخ بیکاری به پایین‌ترین سطحی رسیده است که از سال 2008 مشاهده نشده است، و بر فشار برای افزایش زودهنگام نرخ بهره از سوی بانک مرکزی استرالیا افزوده است.

تونی سیکامور، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس به رویترز گفت: دلار استرالیا مانند بالونی است که در زیر آب نگه داشته می شود.

شرایط تجارت در بالاترین حد خود است و قیمت کالاها، با وجود اینکه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، همچنان بالا است و این نویدبخش بسیار خوبی برای دلار استرالیا است.

در سراسر دریای تاسمان، تولید ناخالص داخلی نیوزیلند در سه ماهه چهارم سال 2021 3 درصد و 3.1 درصد رشد کرد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.