دلار کاهش یافت، در حالی که ین پس از انفعال غافلگیرکننده BOJ سقوط کرد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه با تمرکز بر کاهش ین ژاپن پس از حفظ موضع تطبیقی ​​خود، کاهش یافت و انتظارات برای تغییر سیاست جنگ طلبانه را کاهش داد. در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 308186
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
دلار کاهش یافت، در حالی که ین پس از انفعال غافلگیرکننده BOJ سقوط کرد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه با تمرکز بر کاهش ین ژاپن پس از حفظ موضع تطبیقی ​​خود، کاهش یافت و انتظارات برای تغییر سیاست جنگ طلبانه را کاهش داد.

در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد کاهش به 102.005 رسید، درست بالاتر از پایین‌ترین سطح هفت ماهه 101.77 که در اوایل هفته مشاهده شد.

با این حال، ین ژاپن با افزایش 1.6% به 130.19 پس از حفظ نرخ بهره کوتاه مدت خود در منفی 0.1% و نگه داشتن نرخ بهره بلندمدت در 0% همانطور که انتظار می رفت، توجه روز را جلب کرد.

BOJ همچنین گفت که دامنه نوسانات بازده اوراق قرضه را بین 0.5% و منفی 0.5% حفظ خواهد کرد که انتظارات برای تعدیل بیشتر در نرخ را مخدوش می کند، پس از اینکه بانک مرکزی به طور غیرمنتظره این محدوده را در دسامبر افزایش داد.

ین در سه ماه گذشته 14 درصد افزایش یافته است زیرا انتظار می رود بانک ژاپن در نهایت از سیاست محرک فوق العاده آسان خود دور شود، به خصوص که شروع به افزایش قابل توجهی کرده است.

تصمیم امروز برخی از این دستاوردها را معکوس کرده است، اما اکثر تحلیلگران فکر می‌کنند که تعدیل دیگری در سیاست کنترل منحنی بازدهی آن صرفاً موضوع زمان است و ممکن است در آوریل، زمانی که برنامه‌ریزی شده برای تغییر رهبری در بانک مرکزی انجام شود، رخ دهد.

بر اساس نظرسنجی بانک آف آمریکا سکیوریتیز از مدیران صندوق های جهانی که در روز سه شنبه منتشر شد، انتظارات افزایش بیشتر ین در ژانویه بالاترین میزان در 16 سال گذشته بود.

پس از آن که داده های منتشر شده در اوایل چهارشنبه نشان داد تورم بریتانیا در ماه دسامبر در بالای 10 درصد باقی مانده است، 0.3 درصد افزایش یافت و به 1.2321 رسید.

دفتر آمار ملی اعلام کرد که این رقم در ماه 0.4 درصد افزایش یافته است که مطابق با انتظارات اقتصاددانان، از 10.7 درصد به 10.5 درصد کاهش یافته است.

پس از اینکه اولاف شولز، صدراعظم آلمان در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت که متقاعد شده است بزرگترین اقتصاد اروپا وارد رکود نخواهد شد، یورو 0.5 درصد افزایش یافت و به 1.0838 رسید.

انتشار نهایی شماره دسامبر قرار است بعداً در جلسه باشد و انتظار می‌رود با رشد سالانه 9.2 درصدی تأیید شود، که یک کاهش شدید از 10.1 درصد در ماه قبل است.

با 0.5% افزایش به 0.7018 رسید، در حالی که تا حد زیادی بدون تغییر در 6.7744 معامله شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.