دلار کاهش می یابد، اما همچنان در مسیر افزایش هفتگی توسط Investing.com است

Investing.com – دلار آمریکا روز جمعه با زیان اندک معامله شد، اما در مسیر افزایش هفتگی باقی ماند زیرا معامله گران کاهش احتمالی نرخ فدرال رزرو را در پی افزایش تعداد حقوق و دستمزدها ارزیابی کردند. در ساعت 04:30 ET (08:30 GMT)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر

کد خبر : 506913
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۶
دلار کاهش می یابد، اما همچنان در مسیر افزایش هفتگی توسط Investing.com است



Investing.com – دلار آمریکا روز جمعه با زیان اندک معامله شد، اما در مسیر افزایش هفتگی باقی ماند زیرا معامله گران کاهش احتمالی نرخ فدرال رزرو را در پی افزایش تعداد حقوق و دستمزدها ارزیابی کردند.

در ساعت 04:30 ET (08:30 GMT)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2% کاهش یافت و به 102.594 رسید.

برای هفته، این شاخص در مسیر پیشرفت 0.4 درصدی قرار دارد که بر اساس افزایش بیش از 2 درصدی هفته قبل است.

داده های PPI بعدی

دلار از زمان گزارش قوی هفته گذشته مورد تقاضا بوده است و معامله گران تا حد زیادی احتمال کاهش شدید دیگر نرخ بهره توسط این بانک در نشست بعدی خود را رد کردند.

اگرچه افزایش نرخ روز پنجشنبه باعث ایجاد تردیدهایی در مورد سلامت بازار کار شد، اما این افزایش در معامله گران یادآور شد که تورم همچنان می تواند یک مسئله باشد.

داده‌ها بعداً در جلسه ارائه می‌شوند و احتمالاً سودهای جزئی را نشان می‌دهند، اما درجه‌ای از عدم قطعیت به دنبال تورم مصرف‌کننده کمی قوی‌تر از حد انتظار در سپتامبر وجود دارد.

طبق گزارش CME Group (NASDAQ:) در حال حاضر، شرط‌بندی‌ها برای کاهش یک چهارمی نرخ بهره بانک مرکزی در 7 نوامبر از 80.3 درصد در روز قبل به 83.3 درصد افزایش یافته است.

بازگشت اقتصاد بریتانیا به رشد

در اروپا، پس از اینکه داده ها نشان داد که اقتصاد بریتانیا پس از دو ماه متوالی بدون رشد در ماه اوت به رشد بازگشته است، در اروپا 0.1 درصد افزایش یافت و به 1.3068 رسید.

در ماه آگوست 0.2 درصد به صورت ماهانه افزایش یافت که تا حد زیادی مطابق با انتظارات بود و در مقایسه با سال گذشته 1.0 درصد رشد کرد.

اقتصاد بریتانیا اکنون در مسیر رشد اقتصادی برای سومین سه ماهه متوالی است. ONS گفت که داده های تولید ناخالص داخلی سپتامبر باید کاهش ماهانه 0.3 تا 0.6 درصدی را نشان دهد تا با فرض عدم تجدید نظر در ارقام موجود، یک قرائت سه ماهه یکسان ایجاد شود.

اداره آمار فدرال روز جمعه با تایید داده های اولیه اعلام کرد که پس از کاهش به 1.8 درصد در ماه سپتامبر، 0.1 درصد بالاتر به 1.0944 رسید.

با توجه به اینکه تورم در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در حال حاضر کمتر از هدف بانک مرکزی اروپا است و رشد راکد شده است، انتظار می رود بانک مرکزی اروپا یک بار دیگر در هفته آینده سیاست های خود را کاهش دهد و در سال جاری دو بار نرخ بهره را کاهش داده است.

تحلیلگران ING در گزارشی می‌گویند: «در حالی که استدلال‌ها علیه کاهش نرخ بهره را نباید به‌طور کامل رد کرد، اما با توجه به اینکه بازارها و اجماع برای کاهش 25 واحدی کاملاً هماهنگ هستند، اکنون باید جسارت زیادی از بانک مرکزی اروپا برای حفظ آن لازم باشد.» توجه داشته باشید.

سود یوان قبل از جلسه توجیهی

0.1% کاهش یافت و به 148.75 رسید، پس از نزدیک شدن به 150 ین در اوایل هفته، سطحی که قبلاً از 2 آگوست مشاهده نشده بود.

0.2% کاهش یافت و به 7.0672 رسید، در حالی که یوان اندکی پیش از جلسه توجیهی وزارت دارایی آتی، جایی که دولت اعلام کرد برنامه هایی را برای محرک های مالی ارائه خواهد کرد، اندکی افزایش یافت.

تحلیلگران انتظار دارند که پکن حداقل 2 تریلیون یوان (283 میلیارد دلار) حمایت مالی ارائه دهد که بخش عمده ای از این مبلغ برای حمایت از مصرف خصوصی هدف گذاری شده است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.