دلار کاهش می‌یابد، تلاش می‌کند جلوی ضررهای پیش از پرداخت حقوق و دستمزد را بگیرد توسط Investing.com

Investing.com – دلار آمریکا روز پنجشنبه سقوط کرد و پس از اینکه داده‌های ضعیف اقتصادی انتظارات از کاهش بیش از حد نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اواخر ماه جاری را افزایش داد، برای یافتن جای پایی در تلاش بود. در ساعت 04:35 ET (08:35 به وقت گرینویچ)، شاخص دلار که ارزش دلار را در

کد خبر : 493623
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
دلار کاهش می‌یابد، تلاش می‌کند جلوی ضررهای پیش از پرداخت حقوق و دستمزد را بگیرد توسط Investing.com



Investing.com – دلار آمریکا روز پنجشنبه سقوط کرد و پس از اینکه داده‌های ضعیف اقتصادی انتظارات از کاهش بیش از حد نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اواخر ماه جاری را افزایش داد، برای یافتن جای پایی در تلاش بود.

در ساعت 04:35 ET (08:35 به وقت گرینویچ)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2% کاهش به 101.139 معامله شد و همچنان از بالاترین رقم دو هفته ای 101.79 که در ابتدا مشاهده شده بود، عقب نشینی کرد. هفته

کاهش بزرگ فدرال رزرو در راه است؟

پس از اینکه داده‌های ناامیدکننده اقتصادی ایالات متحده احتمال فرود سخت برای بزرگترین اقتصاد جهان و در نتیجه رویکرد تهاجمی بانک مرکزی ایالات متحده در کاهش سیاست پولی را افزایش داد، دلار آمریکا در بیشتر این هفته برای دوستان خود با مشکل مواجه شد.

نظرسنجی روز سه‌شنبه نشان داد که این بخش در قلمرو انقباض باقی مانده است، در حالی که ایالات متحده در ماه جولای به پایین‌ترین سطح 3-1/2 سال اخیر سقوط کرد که نشان می‌دهد بازار کار در حال از دست دادن بخار است.

داده‌های هفتگی و هفتگی برای هضم در جلسه بعد، قبل از گزارش ماهانه مهم در روز جمعه وجود دارد.

معامله گران اکنون احتمال 45 درصد کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را به میزان بیش از 50 واحد پایه در پایان این ماه می بینند و تا پایان سال بیش از 100 واحد در ثانیه کاهش قیمت داشته اند.

«مگر در مواردی که برخی از ارقام امروزی نزولی جدی نداشته باشند، انتظار داشته باشید که DXY در محدوده 101-102 به خوبی معامله کند. تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند، اما سوگیری چند هفته‌ای نزولی است.

یورو، لبه استرلینگ بالاتر

در اروپا، با افزایش غیرمنتظره سفارشات صنعتی آلمان در ماه ژوئیه، ارز واحد با کمک سفارشات صنعتی آلمان، با 0.1 درصد افزایش به 1.1086 معامله شد.

داده های روز پنجشنبه نشان داد که سفارشات آلمان در ماه ژوئیه 2.9٪ نسبت به ماه قبل افزایش یافته است که بهبود قابل توجهی در کاهش پیش بینی شده 1.5٪ است.

علاوه بر این، اداره آمار داده‌های ماه ژوئن را اصلاح کرد تا نسبت به رقم قبلی که 3.9 درصد بود، 4.6 درصد افزایش در ماه نشان دهد.

منطقه یورو برای ماه ژوئیه قرار است در اواخر جلسه برگزار شود و انتظار می رود پس از افت 0.3 درصدی در ماه قبل، بهبود اندکی را نشان دهد.

ING اضافه کرد: «یورو/دلار آمریکا تقریباً در این هفته حمایت خود را روی 1.1040 حفظ کرده است و احتمالاً کمتر از 1.1100 تثبیت می شود – مگر اینکه داده های امروز ایالات متحده در جهت نزولی غافلگیر شوند».

با افزایش 0.1 درصدی به 1.3157 رسید، با این جفت ارز بیش از 3.5 درصد در طول ماه گذشته، که به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه بانک انگلستان نرخ های بهره را برای مدت طولانی تر از ایالات متحده بالا نگه دارد، تقویت شد.

ین نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه

در آسیا، با کمک تقاضای امن و همچنین با توجه به افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره از سوی بانک ژاپن در برابر موج چرخه کاهش جهانی، ین 0.1 درصد کاهش یافت و به 143.62 رسید.

ین در اوایل جلسه به بالاترین حد یک ماهه 143.20 رسید و برای هفته تا کنون حدود 1 درصد افزایش یافته است.

با 0.2% کاهش به 7.0999 معامله شد و نزدیک به قوی ترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته بود.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.