دلار پیش از دقایق فدرال رزرو افزایش یافت، داده های مشاغل توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا روز سه شنبه پیش از انتشار داده های اقتصادی کلیدی هفته به شدت افزایش یافت. در ساعت 03:55 ET (08:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 1 درصد افزایش به 104.345

کد خبر : 301675
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
دلار پیش از دقایق فدرال رزرو افزایش یافت، داده های مشاغل توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا روز سه شنبه پیش از انتشار داده های اقتصادی کلیدی هفته به شدت افزایش یافت.

در ساعت 03:55 ET (08:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 1 درصد افزایش به 104.345 رسید.

انتشار اصلی اقتصادی روز سه‌شنبه مربوط به ایالات متحده برای ماه دسامبر است که انتظار می‌رود این بخش همچنان در قلمرو انقباض باشد.

با این حال، بیشتر نگاه ها به فدرال رزرو در روز چهارشنبه و داده های ایالات متحده در اواخر هفته خواهد بود تا تفکر اولیه در مورد نرخ بهره در سال جدید تعیین شود.

نرخ بهره در ماه گذشته 50 واحد افزایش یافت که پس از چهار افزایش متوالی 75 واحد پایه کاهش یافت، اما گفته است که ممکن است برای مهار تورم نیاز به نگه داشتن نرخ بهره برای مدت طولانی تری داشته باشد.

0.1% کاهش یافت و به 130.69 رسید و ین پس از صعود به بالاترین سطح هفت ماهه در برابر دلار پس از تصمیم ماه گذشته بانک مرکزی ژاپن مبنی بر افزایش سقف بازده اوراق قرضه خود، سود خود را پس داد.

علاوه بر این انتظارات که بانک مرکزی ژاپن در حال تجدید نظر در موضع پولی فعلی خود است، گزارشی بود که در آخر هفته منتشر شد و می‌گوید این بانک در حال بررسی افزایش پیش‌بینی تورم در ژانویه است.

هاروهیکو کورودا، رئیس کل بانک مرکزی، احتمال خروج کوتاه مدت از سیاست پولی فوق العاده سست را رد کرده است، اما بانک مرکزی در اواخر سال گذشته مجبور شد از ین حمایت کند، زیرا در برابر دلار به پایین ترین حد در 32 سال اخیر تضعیف شد. برای مبارزه .

در جاهای دیگر، پیش از انتشار داده‌های تورم کلیدی آلمان، که انتظار می‌رود در ماه دسامبر از 10.0 درصد در ماه قبل، به 9.1 درصد کاهش یابد، 0.9 درصد کاهش یافت و به 1.0566 رسید.

ایالت نوردراین-وستفالن – بزرگترین ایالت آلمان از نظر جمعیت و تولید اقتصادی – اعلام کرد که تورم سالانه از 10.4 درصد در نوامبر و اوج 11 درصد در اکتبر به 8.7 درصد در دسامبر کاهش یافت.

با این حال، قیمت مواد غذایی – بزرگترین بخش از خروجی های ماهانه بسیاری از خانواده ها – 0.5 درصد دیگر افزایش یافت و 13.8 درصد در سال افزایش یافت. نگران‌کننده‌تر این است که شاخص کل قیمت مصرف‌کننده بدون نوسان قیمت‌های مواد غذایی و انرژی 1.0 درصد افزایش یافت و معیار سالانه اصلی تورم را از 4.6 درصد به 4.9 درصد رساند.

قبل از انتشار نسخه برای دسامبر، که انتظار می رود نشان دهد این بخش مهم در قلمرو انقباض باقی مانده است، 0.8٪ کاهش یافت و به 1.1951 رسید.

شاخص حساس به ریسک 1.2 درصد کاهش یافت و به 0.6723 رسید، در حالی که 0.1 درصد افزایش یافت و به 6.9045 رسید، پس از آن که داده های یک نظرسنجی خصوصی که اوایل روز سه شنبه منتشر شد، تأیید کرد که فعالیت تولیدی چین برای پنجمین ماه متوالی در دسامبر کاهش یافت و به 49.0 رسید.

این نشان دهنده افتی نسبت به 49.4 ماه گذشته و پنجمین ماه متوالی است که PMI تولیدی در منطقه انقباضی سپری کرده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.