دلار پیش از داده های کلیدی حقوق و دستمزد کاهش می یابد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز جمعه در اروپا عقب نشینی کرد، اما این هفته پس از داده های قوی نیروی کار، همچنان در مسیر رشد اندک است، با گزارش حقوق و دستمزد ماهانه که هنوز در راه است، چشم انداز افزایش بهره فدرال رزرو برای مدت طولانی تر را

کد خبر : 371533
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
دلار پیش از داده های کلیدی حقوق و دستمزد کاهش می یابد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز جمعه در اروپا عقب نشینی کرد، اما این هفته پس از داده های قوی نیروی کار، همچنان در مسیر رشد اندک است، با گزارش حقوق و دستمزد ماهانه که هنوز در راه است، چشم انداز افزایش بهره فدرال رزرو برای مدت طولانی تر را افزایش داد. نرخ ها

در ساعت 03:55 ET (07:55 GMT)، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2% کاهش یافت و به 102.710 رسید، اما همچنان در مسیر ثبت یک افزایش اندک در این هفته است که در طول دوره به بالای 103 صعود کرده است. جلسه قبلی

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی دیرتر سررسید می شود

داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که در ماه ژوئن به بیشترین افزایش از فوریه 2022 رسیده است، در حالی که تعداد آمریکایی‌هایی که برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده‌اند در هفته گذشته نسبتاً افزایش یافته است.

این داده‌های منتشر شده به بازار کار انعطاف‌پذیری اشاره می‌کند که توانسته است در برابر چرخه انقباض تهاجمی یک ساله مقاومت کند و نشان می‌دهد که می‌تواند به افزایش نرخ‌های بهره ادامه دهد تا به طور کامل بر قیمت‌های بالا دست یابد.

علاوه بر این، بازدهی خزانه‌داری که معمولاً منعکس‌کننده انتظارات نرخ بهره کوتاه‌مدت است، نزدیک به 5 درصد معامله شد و در روز پنجشنبه به بالاترین رقم 16 سال گذشته یعنی 5.12 درصد رسید.

تمرکز در حال حاضر به انتشار فهرست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماهانه که به طور گسترده تماشا می شود، برای سرنخ های بیشتر در مورد نیات سیاست گذاران فدرال رزرو در اواخر این ماه تغییر خواهد کرد.

انتظار می‌رود این رقم در ماه گذشته پس از افزایش 339000 شغلی در ماه مه و 294000 شغلی در ماه آوریل، 225000 شغل در ماه گذشته افزایش یابد.

تولید صنعتی آلمان ضعیف می شود

پس از افت 0.2 درصدی در ماه می، به 1.0886 کاهش یافت، که نشان می دهد بخش صنعتی در بزرگترین اقتصاد و نیروگاه تولیدی منطقه یورو همچنان به مبارزه ادامه می دهد.

با این حال، این نشان می‌دهد که افزایش دیگری در نرخ‌های بهره در اواخر این ماه عملاً کار تمام‌شده‌ای است، زیرا در تلاش است تا از نرخ‌های بالا عبور کند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «ما گمان می‌کنیم که این جفت ارز در اواخر سال با برخی ریسک‌های نزولی روبرو شود، زیرا دقایق FOMC سطح بالایی را برای داده‌ها تعیین کرد تا بازارها را متقاعد کند که نرخ بهره فدرال رزرو را افزایش دهند.»

ین در تقاضا به عنوان پناهگاه امن

پس از اینکه داده های قوی نیروی کار ایالات متحده به انقباض بیشتر اشاره کرد که بر چشم انداز رشد جهانی و این احساسات ریسک تأثیر گذاشت، با 0.4 درصد کاهش به 143.47 رسید.

در جاهای دیگر، پایین تر به 1.2738 رسید، از بالاترین سطح دو هفته ای 1.2780 در روز پنجشنبه عقب نشینی کرد، در حالی که قرار است نرخ های بهره را نیز افزایش دهد زیرا بریتانیا همچنان بالاترین رتبه در جهان توسعه یافته است.

با افزایش ارزش یوان توسط یک سری اصلاحات قوی توسط بانک خلق چین، 0.1% افزایش یافت و به 0.6628 رسید، در حالی که 0.1% کاهش یافت و به 7.2446 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.