دلار پیش از تصمیم فدرال رزرو کاهش یافت. افزایش پوند در جهش CPI توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه و پیش از آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره نزدیک به پایین‌ترین رقم پنج هفته اخیر معامله شد، در حالی که داده‌های تورم قوی بریتانیا باعث افزایش پوند شد. در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)،

کد خبر : 337501
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۴۶
دلار پیش از تصمیم فدرال رزرو کاهش یافت.  افزایش پوند در جهش CPI توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه و پیش از آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره نزدیک به پایین‌ترین رقم پنج هفته اخیر معامله شد، در حالی که داده‌های تورم قوی بریتانیا باعث افزایش پوند شد.

در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد کاهش در 102.825 معامله شد که درست بالاتر از پایین‌ترین سطح پنج هفته اخیر در اوایل جلسه بود.

بهبود شرایط ریسک در طول هفته بر دلار امن تاثیر گذاشته است، اما زیان‌ها در اوایل روز چهارشنبه ناچیز هستند، زیرا تمرکز مستقیماً بر روی نتیجه‌گیری نشست دو روزه سیاستگذاری فدرال رزرو در اواخر جلسه است.

در حال حاضر به طور گسترده انتظار می رود که بانک مرکزی نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد و اقلیتی انتظار دارند که فدرال رزرو نرخ های بهره را بدون تغییر نگه دارد.

فقط یک ماه قبل، بازار با شانس معقولی برای افزایش 50 واحدی قیمت گذاری می کرد، اما حمله ناگهانی بی ثباتی مالی تصمیمات سیاست پولی را که به شدت بر افزایش نرخ های بهره برای مبارزه متمرکز شده بودند، پیچیده کرده است.

جلسه فدرال رزرو با انتشار بیانیه ای در ساعت 14:00 ET (18:00 GMT) و نیم ساعت بعد با یک کنفرانس خبری توسط رئیس به پایان می رسد.

در جاهای دیگر، پس از شتاب مجدد تورم در بریتانیا در فوریه، 0.5 درصد به 1.2270 نزدیک شد که نزدیک به بالاترین سطح خود برای شش هفته است و فشار بر این کشور برای ادامه افزایش نرخ بهره با وجود بی ثباتی مالی ادامه دارد.

رشد 1.1 درصدی در ماه، بسیار بالاتر از رشد 0.6 درصدی مورد انتظار بود، که عنوان را از 10.1 درصد به 10.4 درصد رساند. تحلیلگران انتظار داشتند که برای اولین بار از ماه اوت به زیر 10 درصد برسد.

BoE قرار است آخرین تصمیمات سیاستی خود را روز پنجشنبه اعلام کند و این اعداد تنها می توانند خطر افزایش دیگری در نرخ بهره را که یازدهمین افزایش متوالی خواهد بود، از بین ببرد.

به 1.0772 رسید، درست زیر بالاترین سطح پنج هفته ای که در یک شب مشاهده شد.

یواخیم ناگل، رئیس بوندس‌بانک، در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز که اوایل چهارشنبه منتشر شد، گفت: هفته گذشته نرخ‌های بهره 50 واحد افزایش یافته و برای مبارزه با آن افزایش بیشتری لازم است.

ناگل به روزنامه گفت: “مبارزه ما با تورم تمام نشده است.”

0.4% بالاتر در 0.6694 معامله شد، با بهره مندی از احساسات ریسک قوی تر، با 0.1% افزایش به 132.57 رسید، در حالی که 0.1% افزایش یافت و به 6.8911 رسید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.