دلار پیش از آمار تورم نوسان می کند. کریپتوها فرو ریختن توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – دلار برخی از سودهای یک شبه خود را پیش از انتشار داده های تورم ایالات متحده که اواخر روز پنجشنبه منتشر شد، از دست داد،

کد خبر : 278864
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
دلار پیش از آمار تورم نوسان می کند.  کریپتوها فرو ریختن توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – دلار برخی از سودهای یک شبه خود را پیش از انتشار داده های تورم ایالات متحده که اواخر روز پنجشنبه منتشر شد، از دست داد، در حالی که ارزهای رمزپایه تحت فشار باقی ماندند زیرا صرافی رمزارز بایننس پیشنهاد کمک مالی برای رقیب کوچکتر بیمار خود FTX را کنار گذاشت.

دلار آمریکا یک شبه در برابر همتایان خود افزایش یافت، اما برخی از این دستاوردها را در تجارت آسیا کاهش داد و ین ژاپن به بالاترین حد خود در دو هفته اخیر در جلسه قبل نزدیک شد. ین آخرین خرید 146.11 در هر دلار است.

یورو از شکست به زیر برابری خود جلوگیری کرد و با 0.25 درصد افزایش به 1.00375 دلار رسید. استرلینگ با 0.46 درصد افزایش به 1.1412 دلار رسید و از افت 1.6 درصدی یک شبه بهبودی جزئی داشت.

اکنون همه چشم‌ها به ارقام تورم ایالات متحده معطوف است که در اواخر روز پنج‌شنبه منتشر می‌شود و اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز انتظار دارند که شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه اکتبر 8 درصد افزایش سالانه داشته باشد.

“من فکر می کنم بزرگترین خطری که در انتشار امروز CPI ایالات متحده وجود دارد این است که بازارها بیش از حد آن را بخوانند. بدون شک پتانسیل چاپ نرم تری وجود دارد، اما فدرال رزرو قبلاً از تغییر مسیر در مسیر افزایش نرخ بهره خود بدون خروج از آن خبر داده است. چارو چانانا، استراتژیست بازار در ساکسو مارکتز، می گوید.

با توجه به اینکه هنوز با هدف 2 درصدی فاصله داریم، من شک دارم که حتی اگر تورم کاهش یابد، فضایی برای آنها وجود داشته باشد که بیشتر از این حرف بزنند.

دلار طی چند هفته گذشته با این امید که فدرال رزرو می تواند افزایش کمتری نرخ بهره را از دسامبر آغاز کند، قدرت خود را از دست داده است.

در مقابل سبدی از ارزها، پس از افزایش نزدیک به 0.8 درصدی یک شبه، 0.14 درصد کاهش به 110.19 رسید.

آخرین نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا نشان داد که جمهوری‌خواهان به کسب اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا نزدیک‌تر شده‌اند، در حالی که پس از عملکرد دموکرات‌ها به اندازه‌ای خوب برای متوقف کردن «موج قرمز» جمهوری‌خواهان، کنترل سنا در تعادل بود.

در جاهای دیگر، لبه 0.2 درصد کاهش به 0.6418 دلار در حالی که 0.11 درصد کاهش در 0.5877 دلار بود. هر دو یک شبه بیش از 1 درصد کاهش یافته بودند.

پس از اینکه غول صرافی ارز دیجیتال Binance در روز چهارشنبه قرارداد کمک مالی خیره کننده رقیب خود FTX را کنار گذاشت و مدیر اجرایی FTX را سام بنکمن-فرید مجبور کرد تا همه گزینه ها را برای شرکت خود بررسی کند، ایجاد مشکلات در دنیای کریپتو نیز به احساسات ریسک آسیب می رساند.

درست یک روز قبل، بایننس قراردادی غیرالزام آور برای خرید واحد غیرآمریکایی FTX برای کمک به پوشش «مشکلات نقدینگی» امضا کرده بود.

ری آتریل، رئیس استراتژی FX در بانک ملی استرالیا، گفت: «من فکر می‌کنم کمی سرایت از آنچه در کریپتو در حال وقوع است به بازارهای گسترده‌تر وجود داشته است… به نظر می‌رسد که تأثیر ناراحت‌کننده‌ای دارد. OTC :).

توکن اصلی FTX، FTT، آخرین بار 50 درصد بالاتر از 2.287 دلار بود، اگرچه ضرر ماهانه آن بیش از 90 درصد باقی مانده است.

پس از سقوط به زیر 16000 دلار برای اولین بار از اواخر سال 2020 در جلسه قبل، با 5 درصد افزایش به 16704 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.