دلار پس از PCE کاهش یافته است، داده های هزینه مصرف کننده توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. اسکناس های ین ژاپن در این تصویر تصویری دیده می شود که در 23 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر نوشته چاک میکولایچاک نیویورک (رویترز) – پس از دو روز افزایش متوالی، پس از آنکه داده‌های اقتصادی نشان داد که مخارج مصرف‌کننده کاهش یافته است، روز جمعه پایین‌تر بود و تردیدی

کد خبر : 369397
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
دلار پس از PCE کاهش یافته است، داده های هزینه مصرف کننده توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. اسکناس های ین ژاپن در این تصویر تصویری دیده می شود که در 23 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر

نوشته چاک میکولایچاک

نیویورک (رویترز) – پس از دو روز افزایش متوالی، پس از آنکه داده‌های اقتصادی نشان داد که مخارج مصرف‌کننده کاهش یافته است، روز جمعه پایین‌تر بود و تردیدی در مورد تهاجمی احتمالی فدرال رزرو در مبارزه با تورم ایجاد کرد.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده نیز پس از داده ها عمدتاً پایین تر بود.

وزارت بازرگانی گفت که هزینه های مصرف کننده در ماه مه 0.1 درصد افزایش یافته است در حالی که داده های ماه قبل برای نشان دادن افزایش 0.6 درصدی هزینه ها در مقابل 0.8 درصدی که قبلا گزارش شده بود بازبینی شد. مخارج مصرف شخصی (PCE) پس از افزایش 0.4 درصدی در آوریل، 0.1 درصد در ماه افزایش یافت، در حالی که 3.8 درصد به صورت سالانه رشد کرد، که از 4.3 درصد بازبینی شده در ماه قبل کاهش یافت.

اما گیج‌های PCE هنوز بسیار بالاتر از نرخ تورم ۲ درصدی فدرال رزرو بودند.

برایان جاکوبسن، اقتصاددان ارشد در Annex Wealth Management در Menomonee Falls، ویسکانسین، گفت: “هزینه ها ضعیف بود، به خصوص در شرایط تعدیل شده با تورم. مخارج کالاها کاهش یافت و حتی به نظر می رسد هزینه های خدمات نیز پراکنده باشد.”

تورم در حال کاهش است. گرچه تورم خارج از شیب تا 2 درصد طولانی است.

شاخص دلار با 0.426 درصد کاهش به 102.880 رسید و تقریباً در هفته بدون تغییر باقی ماند.

پس از اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و داده‌های قوی اقتصادی، انتظارات بازار مبنی بر افزایش دو بار دیگر نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در سال جاری را افزایش داد، این شاخص طی دو جلسه قبل 0.82 درصد افزایش یافت، در حالی که این باور را کاهش داد که کاهش نرخ می‌تواند در کارت ها تا پایان سال

بر اساس گزارش CME’s FedWatch Tool، انتظارات برای افزایش 25 واحد پایه در نشست جولای فدرال رزرو اندکی کاهش یافت، به طوری که بازارها اکنون با احتمال 84.3 درصد افزایش قیمت دارند که اندکی از 89.3 درصد در روز پنجشنبه کاهش یافته است.

آستین گولزبی، رئیس بانک فدرال رزرو شیکاگو گفت که مقامات فدرال رزرو “بسیاری از داده ها” را که منتهی به جلسه بعدی فدرال رزرو می شود، تجزیه و تحلیل خواهند کرد تا ارزیابی کنند که آیا هزینه های استقراض برای کاهش تورم باید افزایش یابد یا خیر.

شاخص دلار برای سه ماهه 0.3 درصد افزایش یافته است و قرار است رگه ای از کاهش های سه ماهه را پشت سر بگذارد. برای نیمه اول، دلار 0.6٪ کاهش یافته است.

ین ژاپن 0.35% تقویت شد و در مسیر تضعیف سه روزه در برابر دلار آمریکا به 144.26 در هر دلار بود، پس از گذشت مدت کوتاهی از مرز 145 با بالاترین سطح هفت ماهه 145.07.

سرمایه گذاران به دنبال این هستند که ببینند آیا بانک ژاپن (BOJ) دوباره در ارز مداخله خواهد کرد یا خیر، که آخرین بار در حدود 145 رخ داد، زیرا برنامه های سیاست بانک مرکزی ایالات متحده و ژاپن احتمالاً مخالف یکدیگر خواهند بود.

دلار آمریکا در سه ماهه اخیر در برابر ین نزدیک به 9 درصد افزایش یافته است که بالاترین میزان خود را در یک سال گذشته نشان می دهد.

شونیچی سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن، روز جمعه هشدار داد که این کشور در صورت ادامه تضعیف ین گام‌های مناسب را برمی‌دارد و نسبت به فروش بیش از حد ین توسط سرمایه‌گذاران هشدار داد، که بازتاب اظهارنظرهای مشابه از سوی دیگر وزیران و مقامات دولتی در این هفته بود.

داده‌های قبلی نشان می‌دهد که تورم اصلی در توکیو در ماه ژوئن بالاتر رفته و بالاتر از هدف 2 درصدی BOJ برای سیزدهمین ماه باقی مانده است، و این امر بر سیاست‌گذاران بانک‌ها فشار می‌آورد تا سیاست‌های پولی فوق‌العاده آسان خود را کاهش دهند.

در مقابل، داده‌های تورم منطقه یورو برای سومین ماه متوالی کاهش یافت، اما کاهش جزئی در تورم اساسی را نشان داد و بعید بود بانک مرکزی اروپا را از افزایش نرخ‌ها در نشست جولای خود باز دارد.

یورو با 0.43 درصد افزایش به 1.0911 دلار رسید، در حالی که استرلینگ آخرین بار با 0.66 درصد افزایش در روز به 1.2695 دلار رسید.

داده‌ها نشان داد که اقتصاد بریتانیا در سه ماهه اول تنها 0.1 درصد رشد کرده است، زیرا تورم درآمد قابل تصرف در خانوارها را کاهش داده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.