دلار پس از CPI به عقب نشینی ادامه می دهد. استرلینگ پس از تولید ناخالص داخلی بالاتر از Investing.com قرار دارد

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه تضعیف شد و پس از کاهش بیش از حد انتظار تورم در ایالات متحده، به فروش روز قبل ادامه داد، در حالی که استرلینگ پس از یک انقباض کوچک رشد در سه ماهه سوم افزایش یافت. در ساعت

کد خبر : 279303
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
دلار پس از CPI به عقب نشینی ادامه می دهد.  استرلینگ پس از تولید ناخالص داخلی بالاتر از Investing.com قرار دارد

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه تضعیف شد و پس از کاهش بیش از حد انتظار تورم در ایالات متحده، به فروش روز قبل ادامه داد، در حالی که استرلینگ پس از یک انقباض کوچک رشد در سه ماهه سوم افزایش یافت.

در ساعت 02:50 ET (07:50 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.5 درصد کاهش یافت و در 107.50 معامله شد و پس از زیان بیش از 2 درصدی به پایین ترین سطح از اواسط سپتامبر رسید. جلسه قبل

این دوره ضعف دلار ناشی از داده های روز پنجشنبه است که نشان می دهد رشد 7.7 درصدی در ماه اکتبر، کندترین سرعت آن در 9 ماه گذشته است، که نشان می دهد مجموعه افزایش شدید نرخ بهره در سال جاری سرانجام تأثیر مطلوب خود را داشته است.

این انتظارات را افزایش داد که سیاست گذاران فدرال رزرو ممکن است تصمیم بگیرند که کمپین انقباض پولی بانک مرکزی را زودتر از آنچه قبلاً پیش بینی شده بود تعدیل کنند، به جای افزایش 75 واحدی دیگر در دسامبر، تنها 50 واحد پایه در دسامبر.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «داده‌های CPI حرف نهایی در مورد این تصمیم نخواهد بود (ما داده‌های شغلی و یک انتشار دیگر CPI را قبل از آن داریم)، ​​اما می‌تواند لحن مربوط به سطح راحتی فدرال رزرو را تعیین کند.

در جاهای دیگر، پس از کاهش 0.2 درصدی داده ها در سه ماه منتهی به سپتامبر، 0.3 درصد افزایش یافت و به 1.1747 رسید، نه به اندازه افت 0.5 درصدی مورد انتظار.

با این حال، این در شش سه ماهه بود و انتظار می‌رود که نشان‌دهنده شروع یک رکود طولانی باشد، به طوری که بانک مرکزی انگلیس در هفته گذشته نشان داد که در صورت ادامه افزایش نرخ‌های بهره برای مبارزه با تورم، اقتصاد بریتانیا قرار است وارد یک رکود دو ساله شود. .

0.3% افزایش یافت و به 1.0242 رسید و به بالاترین سطح خود از آگوست رسید و افزایش 2% یک شبه خود را افزایش داد، در حالی که قیمت حساس به ریسک با 0.5% افزایش به 0.6653 رسید.

پس از اینکه دلار در روز پنجشنبه بدترین روز خود را در برابر ین ژاپن از سال 2016 به ثبت رساند و با افت 3.7 درصدی، بدترین روز خود را در برابر ین ژاپن از سال 2016 به ثبت رساند، با 0.2 درصد افزایش به 141.25 رسید.

پس از اینکه چین مدت زمانی را که افرادی که وارد کشور می‌شوند در قرنطینه به سر می‌برند از هفت روز به پنج روز کاهش داد، با افت 1.1 درصدی به 7.1069 رسید و یوان به قوی‌ترین سطح خود در برابر دلار طی دو هفته گذشته رسید.

این به دنبال اخباری بود که هنگ کنگ برخی از محدودیت‌های کووید را کاهش داده است و این گمانه‌زنی‌ها را برانگیخت که چین ممکن است با دقت بیشتری به سیاست‌های خود در برابر کووید صفر نگاه کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.