دلار پس از یک یا دو ضربه از یوان استرالیا، یوان چین ثابت ماند توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های پوند استرلینگ بریتانیا و دلار آمریکا در این عکس تصویری 22 ژوئن 2017 دیده می‌شوند. رویترز/توماس سفید/تصویر/عکس فایل نوشته آماندا کوپر لندن (رویترز) – دلار در روز پنجشنبه عمدتاً در برابر یورو و ین ثابت ماند، اما پس از آنکه داده‌های مشاغل داخلی انتظارات را شکست داد و در

کد خبر : 377209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
دلار پس از یک یا دو ضربه از یوان استرالیا، یوان چین ثابت ماند توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های پوند استرلینگ بریتانیا و دلار آمریکا در این عکس تصویری 22 ژوئن 2017 دیده می‌شوند. رویترز/توماس سفید/تصویر/عکس فایل

نوشته آماندا کوپر

لندن (رویترز) – دلار در روز پنجشنبه عمدتاً در برابر یورو و ین ثابت ماند، اما پس از آنکه داده‌های مشاغل داخلی انتظارات را شکست داد و در برابر یوان که از سوی مقامات پولی چین افزایش یافت، در برابر دلار استرالیا کاهش یافت.

دلار به سمت اولین افزایش هفتگی خود در نزدیک به یک ماه گذشته در برابر سبدی از ارزها می رود که بیشترین پیشرفت را در برابر پوند داشته است. پوند در این هفته 2.3 درصد از ارزش خود را از دست داده است، پس از آن که داده های روز چهارشنبه نشان داد که تورم بریتانیا در نهایت در حال کاهش است.

در روز پنجشنبه، پس از اینکه اشتغال برای دومین ماه متوالی در ماه ژوئن انتظارات را شکست داد و درها را برای افزایش بیشتر نرخ از سوی بانک مرکزی استرالیا باز گذاشت، دلار عملکرد برجسته‌ای داشت و در یک مقطع تا 1 درصد افزایش یافت.

در همین حال، پس از آنکه مقامات پولی در پکن قانونی را کاهش دادند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد سرمایه خود را در خارج از کشور جمع‌آوری کنند، افزایش یافت، در حالی که اعتقاد بر این بود که بانک‌های بزرگ دولتی چین دلار را در بازار فراساحلی فروخته‌اند.

به گفته کیت جوکز، استراتژیست Fx سوسیته جنرال (OTC:) ارزش معاملات تقریباً بدون تغییر در برابر سبدی از ارزها باقی ماند، اما در کمترین سطح 15 ماهه این هفته قرار داشت، اگرچه واکنش‌های ارز فردی به داده‌ها در حال حاضر بی‌ثبات خواهد بود.

جوکز گفت: “تا حدی به این دلیل است که ما در آن نقطه از چرخه ای هستیم که در آن بحث می کنیم که چه کسی قرار است مکث کند و چه کسی می رود و چقدر به اوج نزدیک شده ایم و بنابراین هر قطعه از اطلاعات جدید تأثیر اغراق آمیزی بر انتظارات برای چرخه نرخ جهانی در هر کشور جداگانه دارد.”

دلار استرالیا آخرین بار با 0.9 درصد افزایش به 0.683 دلار رسید، در حالی که دلار نیوزلند با افزایش همدردی مواجه شد و 0.4 درصد در روز افزایش یافت و به 0.6286 دلار رسید.

چین معیارهای وام دهی را بدون تغییر در روز پنجشنبه رها کرد و بانک مرکزی اضافه کرد که نسبت تامین مالی فرامرزی را افزایش داده است که حداکثر میزانی را که هر شرکتی می‌تواند به عنوان نسبت دارایی‌های بعدی خود وام بگیرد، تعیین می‌کند و به شرکت‌های داخلی اجازه می‌دهد تا از بازارهای خارج از کشور برای دریافت وجوه استفاده کنند.

تشویق جریان های ورودی بیشتر سرمایه می تواند بخشی از فشار نزولی اخیر بر یوان را کاهش دهد.

دلار آخرین بار در روز 0.65 درصد در برابر دلار کاهش یافت که به 7.186 در هر دلار افزایش یافت.

کن چئونگ، استراتژیست ارشد آسیایی FX در بانک میزوهو، گفت: این افزایش نشان‌دهنده راهنمایی‌های سیاست بانک خلق چین برای «دفاع از (یوآن) و مهار نوسانات بیش از حد فارکس در کنار تعصب قوی برای تعمیر CNY است.

چشم انداز نرخ ها

در بازار گسترده‌تر ارز، استرلینگ به سمت پنجمین زیان روزانه پیش رفت که طولانی‌ترین دوره کاهش از پاییز گذشته است، پس از آن که داده‌های تورم بریتانیا در روز چهارشنبه انتظارات بازار را کاهش داد.

شواهد از تورم سردتر، سرمایه گذاران را بر آن داشته است تا انتظارات خود را برای افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی انگلیس کاهش دهند. با توجه به بازارهای پولی، افزایش بالای 6 درصد از 5 درصد در حال حاضر، کاملاً غیرممکن است.

پوند با 0.2 درصد کاهش به 1.2916 دلار رسید.

جوزف کاپورسو، رئیس اقتصاد بین‌الملل و پایدار در بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC:) می‌گوید: «من فکر می‌کنم بازار در حال حاضر با انتظاراتش برای افزایش نرخ توسط BoE کمی منطقی‌تر است».

یورو آخرین بار با 0.1% افزایش در روز به 1.121 دلار رسید، زیرا سرمایه گذاران به جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی اروپا (ECB) در هفته آینده نگاه می کردند.

سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا اخیراً لحن کسل کننده تری به کار گرفته اند. یانیس استورنارس، عضو شورای حکومتی، آخرین نفری بود که از افزایش احتمالی 25 واحدی در جولای گذشته خبر داد.

ین ژاپن تقویت شد و جفت ارز دلار/ین با کاهش 0.2 درصدی در روز به 139.42 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.