دلار پس از کاهش CPI همچنان به تضعیف خود ادامه می دهد. افزایش پوند علیرغم کاهش تولید ناخالص داخلی توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز پنجشنبه در اروپا کاهش یافت و پس از اینکه تورم کمتر از حد انتظار ایالات متحده انتظارات پایان زودهنگام انقباض پولی فدرال رزرو را افزایش داد، به کاهش خود ادامه داد. در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار

کد خبر : 374304
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
دلار پس از کاهش CPI همچنان به تضعیف خود ادامه می دهد.  افزایش پوند علیرغم کاهش تولید ناخالص داخلی توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز پنجشنبه در اروپا کاهش یافت و پس از اینکه تورم کمتر از حد انتظار ایالات متحده انتظارات پایان زودهنگام انقباض پولی فدرال رزرو را افزایش داد، به کاهش خود ادامه داد.

در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افت حدود 1.2 درصدی در روز چهارشنبه، 0.1 درصد کاهش در 100.125 معامله شد، که بزرگترین سقوط از نوامبر به پایین‌ترین حد خود بود. سطح از آوریل 2022.

انتشار نرم CPI ایالات متحده به دلار ضربه می زند

دلار برای چند هفته ضعیف بوده است، اما روز چهارشنبه پس از سقوط ایالات متحده به 3 درصد در ژوئن به 3 درصد، کاهش کامل نسبت به ماه گذشته، و در ژوئن 0.2 درصد در برابر بازار، بدترین دوره پنج ماهه خود را در روز چهارشنبه داشت. انتظارات برای 0.3٪.

این نتیجه انتظارات را افزایش داد که افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره که در جلسه پایانی این ماه قیمت گذاری شد، آخرین مورد خواهد بود که به طور بالقوه به اقتصاد ایالات متحده اجازه می دهد تا “فرود نرم” داشته باشد و ریسک پذیری را به ضرر دلار افزایش دهد.

تحلیلگران گلدمن ساکس در یادداشتی می گویند که نتیجه گزارش تورم «با دیدگاه ما مطابقت دارد که انقباض فدرال رزرو در مراحل پایانی خود است».

پوند علیرغم کاهش تولید ناخالص داخلی صعود می کند

0.2% افزایش یافت و به 1.3013 رسید و نزدیک به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته معامله شد، حتی اگر داده ها نشان داد که اقتصاد بریتانیا در ماه مه منقبض شده است و احتمال رکود در اواخر سال را افزایش می دهد.

این کشور در ماه مه نسبت به آوریل 0.1 درصد کاهش یافت، به دنبال رشد 0.2 درصدی در ماه قبل، که بهتر از انقباض 0.3 درصدی مورد انتظار بود.

با این حال، علیرغم این اعداد ضعیف، با عملکرد بریتانیا با بالاترین نرخ در بین اقتصادهای بزرگ، انتظار می‌رود که در نشست بعدی به چرخه انقباض خود ادامه دهد.

ECB صورتجلسه سیاست های ژوئن را منتشر می کند

0.2% افزایش یافت و به 1.1149 رسید، که بالاترین سطح در 15 ماه گذشته را نشان می دهد، با تایید 4.5% در ژوئن به صورت سالانه، از 5.1% در ماه قبل.

بانک مرکزی اروپا جلسه تعیین سیاست ماه ژوئن خود را بعداً در جلسه منتشر می کند، اما مقامات آن کاملاً واضح بوده اند که افزایش نرخ دیگری در این ماه در راه است، بنابراین بعید است که حساب جلسه تأثیر زیادی داشته باشد.

در جاهای دیگر، 0.1% کاهش یافت و به 138.31 رسید، در حالی که ین در برابر دلار نزدیک به بالاترین سطح دو ماهه معامله می شود، ارزش حساس به ریسک 0.6% افزایش یافت و به 0.6830 رسید، در حالی که تا حد زیادی بدون تغییر در 7.1659 معامله شد، و یوان با داده های ناامید کننده وزن شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.