دلار پس از فروش هفته گذشته تثبیت شد. تولید ناخالص داخلی ضعیف یوان چین توسط Investing.com ضربه خورد

[ad_1] © رویترز Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز دوشنبه پس از تحمل بدترین افت هفتگی خود در سال جاری تثبیت شد، در حالی که داده های ضعیف رشد چین بر یوان فشار آورد. در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش

کد خبر : 376079
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
دلار پس از فروش هفته گذشته تثبیت شد.  تولید ناخالص داخلی ضعیف یوان چین توسط Investing.com ضربه خورد

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز دوشنبه پس از تحمل بدترین افت هفتگی خود در سال جاری تثبیت شد، در حالی که داده های ضعیف رشد چین بر یوان فشار آورد.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افت 2.2 درصدی در هفته گذشته که شدیدترین افت یک هفته‌ای از نوامبر بود، با افتی اندک در 99.597 معامله شد.

دلار پس از فروش تثبیت می شود

شاخص دلار در هفته گذشته برای اولین بار از آوریل 2022 به زیر سطح 100 سقوط کرد، پس از آن که داده های تورمی ضعیف تر از حد انتظار – در روز چهارشنبه و پنج شنبه – از این دیدگاه حمایت کرد که فدرال رزرو پس از نهایی شدن چرخه افزایش نرخ بهره به پایان خواهد رسید. هفته آینده افزایش یابد.

تحلیلگران می‌گویند: «موقعیت‌های خرید دلار به‌سرعت در حال تبخیر هستند، با اعداد PPI، اما روایت کاهش تورم در ایالات متحده را تأیید می‌کند. در ING، در یادداشتی.

قرار است بعداً در جلسه، بعداً در هفته توسط ایالات متحده دنبال شود، و گزارش هایی در مورد، و .

با این حال، بعید است این اعداد این روایت را تغییر دهند که افزایش 25 امتیازی از اواخر این ماه احتمالا آخرین مورد در سال جاری خواهد بود.

رشد چین در سه ماهه دوم کاهش یافت

پس از انتشار داده‌های منتشر شده در اوایل دوشنبه نشان داد که رشد سه ماهه دوم چین 0.8 درصد نسبت به سه ماهه قبل بوده است که کاهش قابل توجهی نسبت به 2.2 درصد در سه ماهه قبل نشان می‌دهد.

به طور سالانه، رشد 6.3 درصدی در سه ماهه دوم، عمدتاً به لطف مبنای پایین‌تر برای مقایسه با دوره تحت تأثیر کووید در سال گذشته، و این کمتر از انتظارات برای رشد 7.3 درصدی بود.

این رشد کند باعث شده تا بازرگانان به سمت دولت چین نگاه کنند تا ببینند آیا این کشور محرک هایی را برای ارتقای رشد اقتصادی افزایش می دهد یا خیر.

یورو همچنان مورد تقاضا است

0.1% افزایش یافت و به 1.1238 رسید، در حالی که یورو پس از جهش 2.4% در هفته گذشته به بالاترین سطح در 16 ماه گذشته، همچنان به سود خود ادامه می دهد.

به طور گسترده انتظار می رود هفته آینده یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد، به طوری که سطوح تورم در آلمان، بزرگترین اقتصاد یورو، در ماه ژوئن به 6.8 درصد در سال افزایش می یابد، زمانی که برای مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا هماهنگ شود.

این رقم بیش از سه برابر هدف میان‌مدت بانک مرکزی اروپا است و نشان می‌دهد که ممکن است در طول سال به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز باشد.

ING اضافه کرد: «به نظر می رسد ایجاد یک استدلال متقابل قوی برای روایت نزولی USD در این مرحله دشوار است و در حالی که برخی اصلاحات پس از یک حرکت بزرگ و احتمالاً بیش از حد ممکن است، چشم انداز کوتاه مدت ممکن است به طور کلی در EUR/USD صعودی باقی بماند.

در جاهای دیگر، با کاهش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، پیش از نشست سیاست هفته آینده، ین با کاهش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، با 0.2 درصد کاهش به 138.47 رسید، تا 1.3081 پایین تر شد، معاملات درست زیر اوج 15 ماهه هفته گذشته بود.

0.4% کاهش یافت و به 0.6809 رسید و دلار استرالیا در کنار روابط تجاری تاریخی بین دو کشور آسیب دید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.