دلار پس از شهادت پاول ثابت ماند. استرلینگ در انتظار نشست BOE توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه پس از اولین روز شهادت ژروم پاول، رئیس فدرال رزرو در کنگره، نزدیک به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود تثبیت کرد، در حالی که ارزش پوند در آستانه آخرین نشست بانک مرکزی انگلیس کاهش یافت. در ساعت 01:50 ET (05:50 GMT)،

کد خبر : 365488
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۵
دلار پس از شهادت پاول ثابت ماند.  استرلینگ در انتظار نشست BOE توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه پس از اولین روز شهادت ژروم پاول، رئیس فدرال رزرو در کنگره، نزدیک به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود تثبیت کرد، در حالی که ارزش پوند در آستانه آخرین نشست بانک مرکزی انگلیس کاهش یافت.

در ساعت 01:50 ET (05:50 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، به 101.707 رسید و کمی بالاتر از پایین ترین سطح یک ماه اخیر خود معامله شد.

پیام های ترکیبی از فدرال رزرو

رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه در کمیته خدمات مالی کنگره حاضر شد. این اولین روز شهادت شش ماهه دو روزه او بود، و او همچنان در پیام خود ادامه می دهد و بیان می کند که اگر اقتصاد به مسیر فعلی خود ادامه دهد، ایالات متحده “حدس بسیار خوبی” است.

با این حال، او از تعهد به افزایش نرخ در ماه جولای، همانطور که برخی انتظار داشتند، خودداری کرد، در حالی که موضع او با سایر اعضای فدرال رزرو که خواستار توقف طولانی مدت چرخه افزایش نرخ بهره بانک مرکزی بودند، در تناقض قرار گرفت.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، در مقاله‌ای که در اوایل روز منتشر شد، گفت: “بنای من این است که ما باید تا پایان سال در این سطح بمانیم.” شتاب بیش از حد از اقتصاد تخلیه شود.”

پاول قرار است در اواخر روز پنجشنبه دوباره، این بار در کمیته بانکی سنا سخنرانی کند.

لبه های پوند در آستانه نشست BOE کاهش یافت

در جاهای دیگر، پیش از آخرین نشست سیاست گذاری مجمع، 0.1% سقوط کرد و به 1.2756 رسید، نه چندان دور از بالاترین سطح یک ساله هفته گذشته 1.2849.

انتظار می رود بانک مرکزی انگلیس برای سیزدهمین بار متوالی در اواخر روز پنجشنبه نرخ بهره را افزایش دهد، اما احتمال افزایش شدید 50 واحدی پس از ماه می این کشور با 8.7 درصد در روز چهارشنبه که بالاترین نرخ بهره بود، از بین رفت. اقتصاد عمده

بانک مرکزی اروپا باید “سرسخت” باقی بماند

در حالی که مقامات بانک مرکزی اروپا حتی پس از افزایش نرخ های بهره در هفته گذشته، موضع جنگ طلبانه خود را حفظ کردند، به 1.0988 رسید، که فاصله چندانی با بالاترین سطح یک ماه اخیر ندارد.

یواخیم ناگل، رئیس بانک مرکزی بوندس‌بانک در یک کنفرانس گفت: تورم برای من مانند یک جانور حریص است و ما باید با این جانور بسیار حریص بجنگیم. ما به عنوان مبارزان تورم باید بسیار سرسخت باشیم زیرا تورم بسیار سرسخت است.»

در جاهای دیگر، ارزش حساس به ریسک 0.5 درصد کاهش یافت و به 0.6762 رسید و دلار استرالیا تحت فشار عدم اطمینان در مورد اقدامات محرک چین و تقاضای کالا قرار گرفت.

0.1% کاهش یافت و به 141.75 رسید، در حالی که ین ژاپن نزدیک به پایین ترین سطح شش ماهه معامله می شود، زیرا بانک ژاپن سیاست پولی ضعیفی را حفظ می کند، در حالی که ثابت در 7.1795 معامله می شود، با یوان چین نزدیک به پایین ترین سطح شش ماهه.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.