دلار پس از رشدهای قوی الهام گرفته از فدرال رزرو توسط Investing.com عقب نشینی کرد

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز پنجشنبه در اروپا کاهش یافت و برخی از سودهای یک شبه خود را پس از اینکه دقایقی از آخرین جلسه فدرال رزرو به افزایش دیگری در اواخر این ماه اشاره کرد، بازگرداند. در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 371148
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
دلار پس از رشدهای قوی الهام گرفته از فدرال رزرو توسط Investing.com عقب نشینی کرد

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز پنجشنبه در اروپا کاهش یافت و برخی از سودهای یک شبه خود را پس از اینکه دقایقی از آخرین جلسه فدرال رزرو به افزایش دیگری در اواخر این ماه اشاره کرد، بازگرداند.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افزایش 0.5 درصدی یک شبه، با 0.1 درصد کاهش به 102.945 معامله شد.

فدرال رزرو انتظارات افزایش نرخ ثابت را کاهش می دهد

فدرال رزرو که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که تقریباً همه اعضای بانک مرکزی در ماه‌های آینده حمایت بیشتری کرده‌اند و دلیل آن را سرسخت بودن و داغ شدن بیش از حد بازار کار عنوان کرد.

این باعث افزایش انتظارات برای افزایش در نشست بعدی فدرال رزرو در اواخر این ماه شده است و دلار را تقویت می کند.

جوناس گلترمن گفت: “ما فضایی را برای بازگشت دلار در کوتاه مدت می بینیم. اقتصاد ایالات متحده در وضعیت بهتری نسبت به اروپا و آسیا به نظر می رسد، که نشان می دهد “افزایش برای مدت طولانی تر” تا حدودی معتبرتر از سایرین از سوی فدرال رزرو است.” اقتصاددان در کاپیتال اکونومیکس.

سفارشات کارخانه آلمانی افزایش یافت

افزایش 0.1٪ به 1.0865، با کمک داده ها نشان می دهد که به طور قابل توجهی بیشتر از حد انتظار در ماه مه افزایش یافت و 6.4٪ در ماه صعود کرد که به طور قابل توجهی بهتر از افزایش 1.2٪ پیش بینی شده بود.

به طور گسترده انتظار می رود که در اواخر این ماه دوباره نرخ های بهره را افزایش دهد، و یواخیم ناگل، عضو شورای حاکم، اوایل این هفته گفت که افزایش بیشتر احتمالی وجود دارد، حتی اگر تصمیمات همچنان وابسته به داده ها باشد.

یوان نزدیک به حداقل هشت ماهه

پس از اینکه داده های این هفته نشان داد فعالیت های تجاری چین برای سومین ماه متوالی در ژوئن بدتر شده است، تا حد زیادی بدون تغییر در 7.2472 معامله شد، و یوان تنها از پایین ترین سطح هشت ماهه خود باقی ماند.

همچنین نگرانی‌ها در مورد بدتر شدن روابط تجاری بین واشنگتن و پکن، در حالی که دو ابرقدرت اقتصادی برای تسلط در زمینه تراشه‌های نیمه‌رسانا می‌جنگند، بر پول چین تاثیر گذاشته است.

در سایر نقاط، در 1.2704 ثابت معامله شد، در حالی که 0.6% کاهش یافت و به 143.76 رسید، در بحبوحه ادامه گمانه زنی ها مبنی بر مداخله دولت در بازارهای ارز، و با افزایش 0.4% به 0.6678 رسید، به کمک قوی تر از حد انتظار برای ماه می.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.