دلار پس از افت شدید روز جمعه افزایش یافت. CPI ایالات متحده در تمرکز توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز دوشنبه در اروپا افزایش یافت و برخی از زیان های شدید روز جمعه را پس از انتشار ضعیف حقوق و دستمزد جبران کرد، در حالی که داده های ناامیدکننده تورم چین بر یوان فشار آورد. در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار

کد خبر : 372923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
دلار پس از افت شدید روز جمعه افزایش یافت.  CPI ایالات متحده در تمرکز توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز دوشنبه در اروپا افزایش یافت و برخی از زیان های شدید روز جمعه را پس از انتشار ضعیف حقوق و دستمزد جبران کرد، در حالی که داده های ناامیدکننده تورم چین بر یوان فشار آورد.

در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افت حدود 1 درصدی در روز جمعه، با 0.1 درصد افزایش به 102.020 معامله شد.

حقوق و دستمزد ضعیف بر دلار سنگین شد. CPI روز چهارشنبه

دلار در روز جمعه پس از انتشار گزارش اشتغال ماهانه که نشان می‌داد افزایش شغل در ایالات متحده کمترین میزان در دو سال و نیم گذشته بوده است، کاهش یافت و این تردیدها را در مورد اینکه فدرال رزرو برای کند کردن اقتصاد چقدر باید نرخ بهره را افزایش دهد، افزایش داد. به اندازه ای است که بر تورم تأثیر بگذارد.

در ژوئن 209000 افزایش یافت که برای اولین بار در 15 ماه گذشته انتظارات بازار را از دست داد.

با این حال، دلار تا حدودی در روز دوشنبه بازگشته است، زیرا معامله گران داده ها را مورد ارزیابی مجدد قرار دادند و خاطرنشان کردند که گزارش اشتغال همچنان رشد قوی دستمزدها را ثبت کرده است که عامل مهمی در تورم است.

اکنون توجه به انتشار روز چهارشنبه برای ژوئن معطوف خواهد شد، که انتظار می رود نشان دهد که شاخص با کمترین افزایش سالانه از مارس 2021 افزایش می یابد.

تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند: «رویداد ریسک بزرگ دلار در این هفته، گزارش تورم ژوئن در روز چهارشنبه است. اقتصاددان ما انتظار دارد که 0.3 درصد از ماه به ماه مورد توافق قرار گیرد، که باید همچنان اخبار دلگرم کننده در مورد داستان کاهش تورم ارائه کند – اما همچنان نباید روایت فدرال رزرو را تغییر دهد یا بازارها را برای افزایش قیمت در ماه جولای متقاعد کند.

علاوه بر این، چندین مقام فدرال رزرو قرار است در طول هفته سخنرانی کنند، از جمله رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، رئیس فدرال رزرو کلیولند، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو و فرماندار فدرال رزرو.

اعداد تورم چین ناامید کننده است

0.2 درصد افزایش یافت و به 7.2354 رسید، در حالی که یوان آخرین بار در اواخر سال گذشته پس از انتشار داده های منتشر شده نشان داد که چین با سریع ترین سرعت در هفت سال و نیم گذشته در ژوئن سقوط کرد و 0.2 درصد در ماه کاهش یافت.

این داده‌ها به شواهدی می‌افزاید که دومین اقتصاد بزرگ جهان در حال تلاش برای بهبودی پس از ضربه کووید است و امیدها برای اقدامات حمایتی بیشتر از سوی مقامات چینی را تقویت می‌کند.

در جاهای دیگر، 0.1٪ کاهش یافت و به 1.0962 رسید، 0.1٪ کاهش یافت و به 1.2820 رسید، پس از صعود به قله بیش از یک ساله 1.2850 در روز جمعه، 0.3٪ افزایش یافت و به 142.47 رسید، تقریباً 1.3٪ در اواخر هفته گذشته کاهش یافت، در حالی که اغلب مشاهده می شود. یک پروکسی برای ارز چین، 0.5٪ کاهش یافت و به 0.6655 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.