دلار پایین آمد، به بالاترین حد پنج ساله در برابر ین رسید زیرا تصمیم فدرال رزرو توسط Investing.com ظاهر می شود

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت اما در برابر ین نزدیک به بالاترین حد پنج سال اخیر بود. سرمایه گذاران منتظر تصمیم سیاستی اخیر فدرال رزرو ایالات متحده هستند و درگیری در اوکراین و افزایش تعداد موارد COVID-19 در چین نیز در رادارهای آنها قرار دارد.

کد خبر : 179462
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۶
دلار پایین آمد، به بالاترین حد پنج ساله در برابر ین رسید زیرا تصمیم فدرال رزرو توسط Investing.com ظاهر می شود

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت اما در برابر ین نزدیک به بالاترین حد پنج سال اخیر بود. سرمایه گذاران منتظر تصمیم سیاستی اخیر فدرال رزرو ایالات متحده هستند و درگیری در اوکراین و افزایش تعداد موارد COVID-19 در چین نیز در رادارهای آنها قرار دارد.

در ساعت 11:38 عصر به وقت شرقی (3:38 به وقت گرینویچ) ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر با 0.21 درصد کاهش به 98.860 رسید.

این جفت با کاهش 0.01 درصدی به 118.27 رسید، که قوی‌ترین سطح از ژانویه 2017 است. ژاپنی‌ها که در اوایل روز منتشر شدند، نشان دادند که رشد سالیانه 19.1 درصدی داشته و در فوریه 2022 نسبت به سال قبل 34 درصد رشد داشته است. این رقم -JPY668 بود. 3 میلیارد (5.65 میلیارد دلار) و 1.03 تریلیون ین بود.

این جفت پس از سقوط به 0.71650 دلار در جلسه قبل برای اولین بار از 28 فوریه، 0.08٪ افزایش یافت و به 0.7202 رسید.

این جفت با 0.17 درصد کاهش به 6.3598 رسید، در حالی که جفت با 0.12 درصد افزایش به 1.3053 رسید.

یورو همچنان از سقوط خود به پایین‌ترین حد در 22 ماه گذشته در اوایل ماه جاری صعود کرد. ارز تک نرخی با 0.14 درصد افزایش به 1.09695 دلار رسید که از پایین ترین سطح 1.08060 دلار در 7 مارس صعود کرد.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده پیش از تصمیم سیاست فدرال رزرو، که در اواخر روز اعلام خواهد شد، افزایش یافت. این امر باعث شد تا دلار در برابر ین تقویت شود، به طوری که سرمایه گذاران برای اولین افزایش نرخ بهره در سه سال اخیر به طور کامل قیمت گذاری کردند و 13 درصد احتمال افزایش نیم درصدی را ارائه کردند.

بانک انگلستان روز پنج‌شنبه، بانک ژاپن نیز یک روز بعد آن را اعلام خواهد کرد.

دلار استرالیا نیز تحت فشار قرار گرفت، زیرا شریک تجاری اصلی آن چین با آخرین شیوع COVID-19 خود مقابله می کند. تعداد این افراد در روز سه شنبه بیش از دو برابر شد و به بالاترین حد در دو سال گذشته رسید و مناطقی مانند شهر جنوبی شنژن و استان جیلین در حال حاضر در قرنطینه هستند.

این شاخص دلار را پس از رسیدن به بالاترین سطح 99.415 در ابتدای هفته گذشته، در حدود 99 نگه داشت. دلار همچنین نزدیک به بالاترین سطح خود در این ماه نسبت به همتای پرخطر استرالیایی خود بود، و قیمت کالاها از اوج چندین ساله خود عقب نشینی کرد زیرا روسیه و اوکراین به مذاکرات ادامه می دهند که می تواند به آتش بس منجر شود. روسیه در 24 فوریه به همسایه خود حمله کرد.

ری آتریل، رئیس راهبرد FX بانک ملی استرالیا (OTC:) به رویترز گفت: “خواه این موضوع ناامید کننده باشد یا غیر از این، به نظر می رسد خوش بینی پایدار ناشی از این واقعیت است که روسیه و اوکراین هنوز در حال گفتگو هستند.” .

برای دلار، “سوال بزرگتر این است که شواهد تاریخی زیادی وجود دارد که نشان می دهد دلار به محض شروع چرخه انقباض فدرال رزرو به اوج خود می رسد، بنابراین علاقه زیادی وجود دارد که آیا کاری که فدرال رزرو انجام می دهد چیزی شبیه به آن باشد یا خیر. وی افزود: یک حوضه آبخیز از نظر یک اوج، با رسیدن شاخص دلار به حدود 100.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.