دلار و یورو بر سر مذاکرات اوکراین و روسیه افزایش یافت، اما درگیری هنوز تمام نشده است. Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز پنج شنبه در آسیا افزایش یافت، در حالی که یورو بیشتر سودهای یک شبه خود را حفظ کرد. دومی پس از وزرای خارجه اوکراین و روسیه شدیدترین جهش روزانه خود را در نزدیک به شش سال اخیر به ثبت رسانده بود و احساسات سرمایه

کد خبر : 177954
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
دلار و یورو بر سر مذاکرات اوکراین و روسیه افزایش یافت، اما درگیری هنوز تمام نشده است. Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز پنج شنبه در آسیا افزایش یافت، در حالی که یورو بیشتر سودهای یک شبه خود را حفظ کرد. دومی پس از وزرای خارجه اوکراین و روسیه شدیدترین جهش روزانه خود را در نزدیک به شش سال اخیر به ثبت رسانده بود و احساسات سرمایه گذاران نیز با کاهش قیمت نفت بهبود یافت.

در ساعت 22:20 به وقت شرقی (3:20 بامداد به وقت گرینویچ) ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر با 0.23 درصد افزایش به 98.175 رسید.

این جفت با 0.29 درصد افزایش به 116.16 رسید.

این جفت با 0.08% کاهش به 0.7317 رسید و جفت با 0.18% کاهش به 0.6825 رسید.

این جفت با 0.04 درصد افزایش به 6.3202 رسید در حالی که جفت با 0.17 درصد کاهش به 1.3156 رسید.

بانک مرکزی اروپا (ECB) در اواخر روز این گزارش را منتشر خواهد کرد و سرمایه گذاران به دنبال این هستند که چگونه تهاجم روسیه به اوکراین بر سیاست پولی تأثیر می گذارد.

یورو پس از صعود 1.6 درصدی در روز چهارشنبه به 1.1047 دلار رسید که بهترین روز ارز واحد از ژوئن 2016 بود. سهام اروپا نیز در روز چهارشنبه افزایش یافت، در حالی که اوراق قرضه با فروش رفت. در اوایل هفته با افزایش نگرانی ها در مورد تأثیر تهاجم بر بهبود اقتصاد اروپا، یورو به 1.0804 دلار سقوط کرد که پایین ترین رقم در 22 ماه گذشته است.

تحلیلگران NAB در یادداشتی می گویند: “یک نگاه به بازار، به ویژه در منطقه یورو، می تواند هر ناظر اتفاقی را به خاطر این فرض که جنگ در اوکراین ممکن است یک شبه پایان یافته باشد، ببخشد. متاسفانه اینطور نیست.”

این یادداشت رشد یورو را به خوش بینی پیش از دیدار سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و همتای اوکراینی وی دیمیترو کولبا نسبت داد. این دیدار اولین دیدار این دو از زمان حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه بود.

همچنین به گزارش‌هایی اشاره می‌کند که اتحادیه اروپا در حال بحث درباره انتشار اوراق قرضه برای تامین مالی هزینه‌های انرژی و دفاعی است، و همچنین «ظن و ظن وجود دارد که بانک مرکزی اروپا ممکن است به طور کامل «شیب شاهینی» اوایل فوریه خود را در جلسه امروز خود به طور کامل تغییر ندهد، با توجه به اینکه تورم مقصد آن است. با توجه به آخرین شوک قیمت انرژی، همچنان بالاتر بروید.»

پس از آنکه سازمان کشورهای صادرکننده نفت و عضو متحدان اوپک پلاس، امارات متحده عربی اعلام کردند که از افزایش تولید حمایت خواهد کرد، نفت بیشترین کاهش خود را در نزدیک به دو سال گذشته ثبت کرد. این به نوبه خود باعث افزایش ریسک دلار استرالیا شد.

در زمینه داده، ایالات متحده آن را در اواخر روز منتشر خواهد کرد. این نکته قابل توجه خواهد بود، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده آماده می شود تا تصمیم سیاست خود را در هفته آینده اعلام کند. انتظار می رود بانک مرکزی در تصمیم خود نرخ بهره را یک چهارم درصد افزایش دهد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.