دلار نیوزیلند پیش از داده های PCE ایالات متحده؛ تنظیمات قیمت NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD

[ad_1] NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD – چشم انداز: واگرا سیاست های پولی به نظر می رسد چشم انداز در حال سنگین شدن است NZD. AUD/NZD از مقاومت کلید پایین تر می شود. GBP/NZD با یک مانع بزرگ مواجه شده است. در صلیب های انتخابی NZD چه سطوحی باید تماشا کرد؟ پیشنهاد مانیش جرادی مبانی تجارت روند

کد خبر : 368379
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۹
دلار نیوزیلند پیش از داده های PCE ایالات متحده؛  تنظیمات قیمت NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD

[ad_1]

NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD – چشم انداز:

  • واگرا سیاست های پولی به نظر می رسد چشم انداز در حال سنگین شدن است NZD.
  • AUD/NZD از مقاومت کلید پایین تر می شود. GBP/NZD با یک مانع بزرگ مواجه شده است.
  • در صلیب های انتخابی NZD چه سطوحی باید تماشا کرد؟

پیشنهاد مانیش جرادی

مبانی تجارت روند

دلار نیوزیلند پیش از انتشار داده های کلیدی قیمت PCE ایالات متحده که روز جمعه منتشر می شود، در مورد چشم انداز های متفاوت سیاست پولی، تمایل ضعیفی را در برابر اکثر همتایان خود حفظ می کند.

بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) ماه گذشته نشان داد که نرخ بهره NZ در اوج خود است. در مقابل، بانک‌های مرکزی در فضای ارزی اصلی همچنان جنگ طلب هستند. واگرایی در چشم انداز سیاست پولی اخیراً بر NZD تأثیر گذاشته است. تمرکز اصلی اکنون داده‌های PCE ایالات متحده و سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده در اواخر روز چهارشنبه است، اگرچه بعید است که رئیس فدرال رزرو نور زیادی از شهادت خود در هفته گذشته روشن کند.

پیش‌بینی می‌شود که شاخص قیمت Core PCE ایالات متحده در ماه مه در 4.7% در سال ثابت باقی بماند، اما احتمالاً به صورت ماهانه کمی کاهش یافته و از 0.4% به 0.3% رسیده است. پیش بینی می شود که شاخص قیمت PCE در سال 3.8 درصد در مقایسه با 4.4 درصد در آوریل باشد. اگر داده‌های ماهانه مطابق یا کمتر از حد انتظار باشد، می‌تواند بر دلار آمریکا تأثیر بگذارد که هفته گذشته بسیار افزایش یافت.

در همین حال، پاول قرار است در مجمع بانک مرکزی اروپا شرکت کند، که ممکن است تفاوت زیادی با شهادت او در هفته گذشته نداشته باشد. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، و کازو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، به وی خواهند پیوست. پاول احتمالاً به لفاظی های جنگ طلبانه با توجه به تورم سرسختانه ادامه می دهد. در عین حال، او می‌تواند پیام هفته گذشته خود را تکرار کند که نرخ‌ها ممکن است با سرعتی دقیق افزایش یابند.

نمودار روزانه NZD/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

NZD/USD: توسط یک کانال در حال کاهش هدایت می شود

در نمودارهای فنی، NZD/USD توسط یک کانال نزولی پیچفورک از آوریل به پایین‌تر هدایت شده است (نمودار روزانه را ببینید). اگر بازگشت اوایل ژوئن واقعی بود، NZD/USD باید بالاتر از سطح حمایت فوری در خط روند افقی از ماه مارس در حدود 0.6100 نگه دارد. هر شکست زیر، خطر افت را به سمت پایین ترین سطح ماه مه 0.6000 افزایش می دهد. در سمت بالا، یک شکاف قاطع در بالای لبه بالای کانال چنگال برای تأیید یک نمای محدود به محدوده مورد نیاز است. با بزرگ‌نمایی، تلاقی بالاتر از اوج ماه می یعنی 0.6385 برای معکوس شدن نزولی گسترده‌تر حیاتی است.

نمودار روزانه AUD/NZD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

AUD/NZD: بازگشت به محدوده

AUD/USD به شدت از سقف سخت در اوج فوریه 1.1085 عقب نشینی کرده است – احتمالی که در به روز رسانی قبلی «افزایش دلار نیوزیلند با نوسانات کم» مشخص شده است. آینده برای NZD/USD، AUD/NZD، EUR/NZD چیست؟»، منتشر شده در 9 ژوئن. اگرچه تعصب گسترده‌تر همچنان پابرجاست، برای اینکه چشم‌انداز میان‌مدت سازنده شود، به شکستن بالای 1.1085 نیاز است. در این میان، به نظر می رسد که کراس در باند ثابت 1.0600-1.1100 باقی بماند.

نمودار ماهانه GBP/NZD

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/NZD: هیچ نشانه ای از معکوس شدن روند صعودی وجود ندارد

GBP/NZD بیش از حد خرید به نظر می رسد زیرا تلاش می کند تا از سد فوری در اوایل ژوئن یعنی 2.0735 بشکند. با این حال، هیچ نشانه ای از معکوس شدن روند صعودی وجود ندارد. با توجه به اینکه شتاب در بازه های زمانی بالاتر همچنان رو به افزایش است، حرکت به سمت بالاترین سطح 2.1085 در سال 2020 را نمی توان رد کرد. برای محو شدن فشار صعودی فوری، کراس باید به زیر سطح 2.0340 در اواسط ژوئن سقوط کند.

پیشنهاد مانیش جرادی

ویژگی های معامله گران موفق

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.