دلار ممکن است علیرغم خنک شدن CPI مورد انتظار بازگردد

[ad_1] پیش بینی بنیادی دلار آمریکا: صعودی دلار آمریکا به دنبال کاهش چند هفته ای تعدیل شد با نزدیک شدن به داده های CPI ایالات متحده، شرط های افزایش نرخ فدرال رزرو تحت نظارت است دلار ممکن است علیرغم شکست یا عدم موفقیت، از سرگیری افزایش یابد نزول دلار آمریکا در هفته گذشته تعدیل شد

کد خبر : 212969
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
دلار ممکن است علیرغم خنک شدن CPI مورد انتظار بازگردد

[ad_1]

پیش بینی بنیادی دلار آمریکا: صعودی

  • دلار آمریکا به دنبال کاهش چند هفته ای تعدیل شد
  • با نزدیک شدن به داده های CPI ایالات متحده، شرط های افزایش نرخ فدرال رزرو تحت نظارت است
  • دلار ممکن است علیرغم شکست یا عدم موفقیت، از سرگیری افزایش یابد

نزول دلار آمریکا در هفته گذشته تعدیل شد زیرا معامله گران دوباره به سمت دارایی های ریسکی روی آوردند و امنیت ارز ذخیره جهان را از بین بردند. با این حال، با اندازه‌گیری شاخص DXY، گرین‌بک بسیار بالاتر از سطحی است که تنها چند ماه پیش معامله می‌شد. به نظر می رسد عقب نشینی در ترس از رکود عامل اصلی ضعف باشد. با توجه به پس‌زمینه اقتصادی ناپایدار جهانی، این ترس‌ها ممکن است بدون هشدار دوباره ظاهر شوند. با این اوصاف، ریسک‌پذیری که هفته گذشته مشاهده شد روی زمین لرزان است. این پول سبز را به کجا می برد؟

بازارها پیامدهای یک مسیر افزایش نرخ بهره را همچنان تهاجمی فدرال رزرو می سنجند، اقدامی که ممکن است رشد اقتصادی را از مسیر خود خارج کند. فدرال رزرو به توانایی خود برای عبور از یک “فرود نرم” اعتماد دارد، اگرچه با توجه به اشتباه بزرگ بانک مرکزی در پیش بینی تورم، اعتماد سرمایه گذاران خیلی زیاد نیست. جانت یلن، وزیر خزانه داری، قیمت ها را نیز از دست داد. خانم یلن نسبت به اظهارات قبلی خود در مورد تورم تسلیم شد و گفت: «فکر می‌کنم اشتباه کردم. . . “

توقف زودهنگام چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، در صورتی که این فشارها زودتر از حد انتظار کاهش یابد، در صورت افزایش متعاقبا قیمت‌ها، راه را برای از دست دادن کامل اعتماد باز می‌کند. از سوی دیگر، بانک مرکزی به حرکت خود ادامه می دهد و خطر ایجاد رکود را در پی دارد. آقای پاول احتمالاً مؤسسه مشهور خود را در یک راه اندازی کرده است کوبایاشی مارو. به همین دلیل، داده های تورم هفته آینده ایالات متحده، از طریق شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)، ممکن است نتواند شرط های افزایش نرخ فدرال رزرو را کاهش دهد، حتی اگر چاپ ضعیف تر از حد انتظار از سیم ها عبور کند، که به حمایت از گرین بک کمک می کند. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، از روز جمعه، تحلیلگران مؤلفه اصلی CPI را که قیمت‌های نوسانات انرژی و مواد غذایی را حذف می‌کند، از مرز 5.9 درصد در سال عبور می‌کنند.

یک گزارش شغلی بهتر از انتظار در خارج از ایالات متحده نشان داد که بازار کار همچنان سالم است، اما انتظارات آینده در میان اقتصاددانان در ماه‌های اخیر کاهش یافته است. با این حال، با توجه به نرخ بیکاری 3.6 درصدی، بازار کار فضایی برای ایجاد کسادی دارد. در حال حاضر، رام کردن تورم، مبارزه اصلی فدرال رزرو است – و آقای پاول بعید به نظر می رسد که در این نبرد آرام شود، حداقل تا زمانی که فشارهای قیمتی به اندازه کافی تعدیل نشوند. علاوه بر این، شاخص DXY به شدت در برابر یورو وزن دارد، ارزی که چشم‌انداز تیره‌ای دارد – مبانی آن به دلیل جنگ در شرق بلوک اروپا آسیب دیده است. در مجموع، این امر باعث می شود که دلار آمریکا در سطوح بالایی قرار گیرد. ضعف بیشتر احتمالاً خریداری می شود.

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

منبع: atlantafed.org

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.