دلار مانع مداخله مشکوک دیگر ژاپن توسط رویترز شد

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: اسکناس های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می شود که در 23 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو 2/2 توسط ویدیا رانگاناتان و کوین باکلند سنگاپور (رویترز) – مداخله مشکوک بانک ژاپن (BOJ) تنها مهلت کوتاهی به ین ژاپن داد زیرا دلار در

کد خبر : 271613
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
دلار مانع مداخله مشکوک دیگر ژاپن توسط رویترز شد

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می شود که در 23 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو

2/2

توسط ویدیا رانگاناتان و کوین باکلند

سنگاپور (رویترز) – مداخله مشکوک بانک ژاپن (BOJ) تنها مهلت کوتاهی به ین ژاپن داد زیرا دلار در روز دوشنبه قوی ماند، در حالی که استرلینگ متزلزل شد زیرا ریشی سوناک، وزیر دارایی سابق، به عنوان نامزد نخست وزیری بریتانیا ظاهر شد.

ین در معاملات اولیه به 149.70 در هر دلار رسید و در عرض چند دقیقه به بالاترین رقم 145.28 رسید، حرکتی که نشان می دهد BOJ که برای وزارت دارایی ژاپن (MOF) برای دومین روز متوالی وارد عمل شده است. با این حال، این ارز به نزدیکی 148.88 کاهش یافت.

شان والو، استراتژیست ارشد ارز در Westpac در سیدنی، گفت: «اقدامات قیمت باید برای MOF نگران‌کننده باشد، زیرا نشان می‌دهد که تقاضای زیادی برای خرید در کاهش دلار/ین وجود دارد.

«زمان‌بندی باید برای مداخله خوب باشد، زیرا بازدهی ایالات متحده همچنان در پی ماجرای روز جمعه WSJ Fed در حال کاهش است.»

پس از اینکه وال استریت ژورنال گزارش داد مقامات فدرال رزرو احتمالاً در مورد اندازه افزایش‌های آینده بحث خواهند کرد، سهام افزایش یافتند و بازدهی ایالات متحده کاهش یافت.

منابع سیاسی گفتند که ژاپن نیز روز جمعه در بازار ارز مداخله کرده بود و در دومین مورد تایید شده در یک ماه پس از رسیدن این ارز به پایین ترین سطح 32 سال اخیر نزدیک به 152 در برابر دلار، ین را خریداری کرد.

این باعث افزایش بیش از 7 ین برای ارز ژاپن به 144.50 در هر دلار شد.

دیمین بوی، استراتژیست ارشد کلان شرکت سرمایه گذاری Barrenjoey مستقر در سیدنی، گفت که ین ژاپن هنوز به ارزش منصفانه نزدیک نیست.

بوئی گفت: «وقتی برخی از مدل‌های شرط برابری و ارزیابی را برای دلار/ین اجرا می‌کنم، نتایج واقعاً دیوانه‌کننده‌ای مانند ارزش منصفانه می‌تواند 170 باشد، به دست می‌آید.

این فقط نشان می‌دهد که چقدر برای ایالات متحده مهم است که دلار آمریکا را پایین بیاورد، زیرا بانک ژاپن، کاری که انجام می‌دهد، قادر به انجام آن نیست.»

معامله گران همچنین گمان می کنند که BOJ در موارد دیگری در ماه گذشته وارد عمل شده است تا ارزی را که امسال 22 درصد در برابر دلار سقوط کرده است، حمایت کند.

تحلیلگران گلدمن با اشاره به اینکه چگونه ژاپن دارای یک اقتصاد باز کلاسیک بود که این کشور را مجبور به مداخله همزمان در بازارهای اوراق قرضه و ارز می کرد، گفت: “در حالی که در میان مدت پایین بهینه و ناپایدار است، ما فکر می کنیم این ترکیب سیاست می تواند برای چند وقت.”

دلار آمریکا نیز در برابر سایر ارزهای اصلی افزایش یافت و = USD 0.3% افزایش یافت و به 112.24 رسید.

یورو با 0.2 درصد کاهش به 0.9831 دلار رسید.

استرلینگ همچنین بر اساس اخبار مشاهده شد که بوریس جانسون، نخست‌وزیر سابق بریتانیا از نامزدی برای نخست‌وزیری بریتانیا کناره‌گیری کرده بود و آخرین بار با 0.2 درصد افزایش به 1.1320 دلار رسید، که قبلاً دوباره کاهش یافته بود.

بوریس جانسون گفت که از رقابت روز دوشنبه برای جایگزینی لیز تراس که پس از اجرای یک برنامه اقتصادی که باعث آشفتگی در بازارهای مالی شد، مجبور به استعفا شد، انصراف داد.

ریشی سوناک، صدراعظم سابق، به عنوان نامزد آشکار نخست وزیری بعدی بریتانیا ظاهر شده است.

دلار استرالیا 0.7 درصد در برابر دلار آمریکا 0.6330 دلار کاهش یافت، در حالی که دلار آمریکا نیز 0.3 درصد در برابر دلار آمریکا در 0.573 دلار کاهش یافت.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین آخرین بار با 0.7 درصد افزایش به 19316.00 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.