دلار قبل از فدرال رزرو افزایش یافت، اما برای چهارمین افت ماهانه توسط رویترز قرار گرفت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل نوشته هری رابرتسون و تام وستبروک لندن/سنگاپور (رویترز) – دلار روز سه شنبه پیش از تصمیمات بانک مرکزی افزایش یافت، اما در مسیر چهارمین زیان ماهانه متوالی خود باقی

کد خبر : 313965
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
دلار قبل از فدرال رزرو افزایش یافت، اما برای چهارمین افت ماهانه توسط رویترز قرار گرفت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

نوشته هری رابرتسون و تام وستبروک

لندن/سنگاپور (رویترز) – دلار روز سه شنبه پیش از تصمیمات بانک مرکزی افزایش یافت، اما در مسیر چهارمین زیان ماهانه متوالی خود باقی ماند.

فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه نرخ بهره را تعیین خواهد کرد و پس از آن بانک مرکزی اروپا (ECB) و بانک انگلستان (BoE) در روز پنجشنبه نرخ بهره را تعیین خواهند کرد.

ارزها یک شبه برای مسیریابی تلاش کردند، اما یورو در برابر دلار در معاملات اولیه در اروپا کاهش یافت و آخرین بار با 0.27 درصد کاهش به 1.082 دلار رسید.

آلوین تان، رئیس استراتژی آسیا FX در RBC Capital Markets، گفت: “احتمالاً قبل از خطرات رویدادهای کلیدی که در پیش است، مقداری سود به همراه داشت.”

تحلیلگران همچنین گفتند که سرمایه گذاران احتمالاً در پایان ماه پرتفوی خود را مجدداً متعادل می کنند.

یورو در این ماه حدود 1 درصد بالاتر بود و پس از افت قیمت انرژی که به اقتصاد منطقه یورو مهلت داد، نزدیک به اوج 9 ماهه خود بود.

شاخص که ارز را در برابر همتایان اصلی اندازه گیری می کند، روز سه شنبه 0.25 درصد افزایش یافت و به 102.5 رسید.

با این حال در کل ژانویه حدود 0.9 درصد کاهش داشت. این بدان معناست که برای چهارمین افت ماهانه متوالی خود قرار دارد و از زمان رسیدن به اوج 20 ساله در اواخر سپتامبر، حدود 11 درصد سقوط کرده است.

بن لایدلر، استراتژیست بازارهای جهانی در پلتفرم معاملاتی eToro می‌گوید: «این پایه‌های قدرت دلار همچنان تضعیف می‌شوند، خواه چشم‌انداز کمتر بد اقتصاد جهانی باشد، خواه کاهش تسهیلات توسط فدرال رزرو باشد».

هفته شلوغ برای بازارها در روز سه‌شنبه ادامه یافت زیرا داده‌ها نشان داد که اقتصاد منطقه یورو به طور غیرمنتظره‌ای 0.1 درصد در سه ماهه چهارم رشد کرده است که پیش‌بینی کاهش 0.1 درصدی را پشت سر گذاشته است. داده های روز دوشنبه نشان داد که اقتصاد آلمان به طور غیرمنتظره ای در سه ماهه پایانی سال 2022 کوچک شده است.

رویداد بزرگ هفته روز چهارشنبه رخ می دهد، زمانی که انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد پایه (bps) افزایش دهد که کمترین افزایش آن از مارس 2022 تا محدوده 4.5٪ تا 4.75٪ است.

قیمت گذاری در بازارهای مشتقه نشان می دهد که بازار انتظار انقباض بیشتری دارد، اگرچه تحلیلگران تا چه حد بحث می کنند.

کریس وستون، رئیس تحقیقات کارگزار Pepperstone در ملبورن، گفت: “در نتیجه کمتر احتمالی که فدرال رزرو این تصور را ایجاد کند که آنها می توانند پس از افزایش این هفته متوقف شوند، دلار آمریکا می تواند به راحتی بفروشد و دارایی های پرخطر افزایش یابد.”

سپس سرمایه گذاران انتظار دارند که بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی اروپا نرخ بهره اصلی خود را در روز پنجشنبه هر کدام 50 واحد در ثانیه افزایش دهند.

پوند آخرین بار با 0.28 درصد کاهش به 1.232 دلار رسید، اما در مسیر چهارمین افزایش ماهانه خود قرار گرفت.

ین 0.05 درصد افزایش یافت و به 130.42 در هر دلار رسید و برای سومین رشد ماهانه خود تعیین شد، در حالی که بازارها تغییر در سیاست پولی ژاپن را پیش بینی می کردند.

بازارها عمدتاً نسبت به داده‌های تولیدی چین که کمی بهتر از حد انتظار بود، عقب افتادند، که نشان‌دهنده بازگشت به رشد در ژانویه بود، با تمرکز بر بهبودی پیش رو.

آخرین قیمت با 0.96٪ کاهش به 0.699 دلار رسید. یک شبه، داده‌ها نشان داد که خرده‌فروشی استرالیا در دسامبر بیشترین افت خود را در بیش از دو سال گذشته ثبت کرده است.

0.79% کاهش یافت و به 0.642 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.