دلار عقب نشینی کرد زیرا پاول به کتاب راهنمای معمول فدرال رزرو توسط رویترز پایبند بود

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نشانه اندکی از یک عقب نشینی جنگ طلبانه علیه بازار کار انعطاف پذیر در ایالات

کد خبر : 317211
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
دلار عقب نشینی کرد زیرا پاول به کتاب راهنمای معمول فدرال رزرو توسط رویترز پایبند بود

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نشانه اندکی از یک عقب نشینی جنگ طلبانه علیه بازار کار انعطاف پذیر در ایالات متحده نشان داد، دلار در روز چهارشنبه کاهش یافت و این امیدها را افزایش داد که نرخ بهره ممکن است بیشتر از این افزایش پیدا نکند.

پاول در جلسه پرسش و پاسخ روز سه‌شنبه در برابر باشگاه اقتصادی واشنگتن اذعان کرد که اگر شرایط اقتصادی قوی باقی بماند، ممکن است لازم باشد نرخ‌های بهره بالاتر از حد انتظار باشد، اما تکرار کرد که احساس می‌کند روند کاهش تورم در جریان است.

دلار آمریکا پس از سقوط در جلسه قبل در حین سخنرانی پاول، برای جبران ضررهای خود در تجارت آسیا در روز چهارشنبه تلاش کرد.

پوند 0.02% افزایش یافت و به 1.20525 دلار رسید و از 1.19615 دلار در روز سه شنبه یک ماهه بازگشت.

به همین ترتیب، یورو آخرین بار پس از سقوط به 1.06695 دلار در جلسه قبل که پایین‌ترین سطح از 9 ژانویه بود، با 1.0730 دلار بالاتر بود.

کریس وستون، سرپرست تحقیقات Pepperstone، گفت: پاول «لزوماً چیزی را که کاملاً جدید بود نگفته است… من فکر می‌کنم که ما کاملاً به این ایده عادت کرده‌ایم که فدرال رزرو اکنون مطمئناً به داده‌ها وابسته است».

بازارها و بانک مرکزی اکنون در موقعیتی قرار دارند که فقط داده ها را رصد می کنند، بنابراین در حال حاضر ما نسبت به مقامات فدرال رزرو کمتر حساس هستیم و به داده ها بسیار حساس تر هستیم.

در برابر سبدی از ارزها، پس از افت 0.3 درصدی در جلسه قبل، در 103.31 ثابت ماند.

پس از گزارش مشاغل پرفروش روز جمعه، که نشان داد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه گذشته 517000 شغل افزایش یافته است، ارزش دلار رشد کوتاه مدتی داشت.

این امر باعث شد شاخص دلار آمریکا در روز سه‌شنبه به بالاترین سطح یک ماهه خود یعنی 103.96 برسد، زیرا سرمایه‌گذاران انتظارات خود را در مورد اینکه فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ‌های بهره چقدر بیشتر نیاز دارد، افزایش دادند. قیمت گذاری آتی نشان داد که بازارها انتظار دارند که نرخ وجوه فدرال رزرو تا ژوئن به بالاتر از 5.1 درصد برسد.

در جاهای دیگر، ین پس از افزایش 1.2 درصدی در جلسه قبل، آخرین بار با 131.21 در هر دلار خرید.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که دستمزدهای واقعی ژاپن برای اولین بار در 9 ماه گذشته به لطف پاداش‌های موقت قوی افزایش یافت و بارقه‌ای از امید را به سرمایه‌گذارانی که از نزدیک روند دستمزدها را در این کشور دنبال می‌کنند، نشان داد.

رشد قابل توجه دستمزد در مذاکرات بهار نیروی کار به عنوان یک شرط ضروری برای بانک ژاپن (BOJ) برای کاهش محرک های پولی عظیم خود تلقی می شود.

به طور جداگانه، فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن روز چهارشنبه گفت که رئیس جدید BOJ باید مهارت های ارتباطی قوی و توانایی هماهنگی نزدیک با بانک های مرکزی جهانی داشته باشد.

پس از افزایش بیش از 1 درصدی در روز سه شنبه، 0.02% کاهش یافت و به 0.6324 دلار رسید، در حالی که 0.06% به 0.6964 دلار رسید.

بانک مرکزی استرالیا روز سه‌شنبه، همانطور که انتظار می‌رفت، نرخ نقدی خود را 25 واحد افزایش داد، اما مجدداً تاکید کرد که افزایش‌های بیشتری لازم است، که نشان‌دهنده شیب سیاست جنگ‌طلبانه‌تر از آن چیزی است که بسیاری انتظار داشتند.

کارول کنگ، استراتژیست ارزی در بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC:) می گوید: «بیشتر فعالان بازار به نوعی غافلگیر شده بودند. او اکنون دو افزایش ۲۵ واحدی دیگر را در ماه‌های مارس و آوریل پیش‌بینی می‌کند که نرخ نقدی را به حداکثر ۳.۸۵ درصد برساند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.