دلار سقوط می کند، استرلینگ افزایش می یابد زیرا انگلیس برنامه های مالی را به جلو می برد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز دوشنبه اروپا تضعیف شد، در حالی که با این خبر که بریتانیا برنامه های مالیاتی و هزینه های خود را در تلاش برای اطمینان بخشیدن به بازارها پس از آشفتگی های مرتبط با آغاز کار نخست وزیر جدید لیز تراس ارائه

کد خبر : 268660
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
دلار سقوط می کند، استرلینگ افزایش می یابد زیرا انگلیس برنامه های مالی را به جلو می برد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز دوشنبه اروپا تضعیف شد، در حالی که با این خبر که بریتانیا برنامه های مالیاتی و هزینه های خود را در تلاش برای اطمینان بخشیدن به بازارها پس از آشفتگی های مرتبط با آغاز کار نخست وزیر جدید لیز تراس ارائه می کند، افزایش یافت. نخست وزیری

در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.3 درصد کاهش به 112.828 رسید و تقریباً 18 درصد در سال جاری صعود کرد و از زمان شروع داده‌ها به یک رکورد افزایش سالانه رسید. در سال 1972 گردآوری شد.

به نظر می‌رسد که پس از چاپ داغ هفته گذشته که افزایش تهاجمی دیگر نرخ بهره را در اوایل نوامبر افزایش داد، دلار در حال توقف هستند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «روایت اصلی این است که فدرال رزرو برای مبارزه با بزرگترین تهدید تورمی از اوایل دهه 1980 تاکنون، نرخ‌های واقعی بالاتری را برای مدت طولانی‌تری می‌خواهد، و دلار باید همچنان در نزول حمایت خوبی پیدا کند».

در جای دیگر، پس از اینکه خزانه داری بریتانیا در اوایل دوشنبه اعلام کرد که وزیر خزانه داری قرار است در اواخر جلسه، دو هفته زودتر از زمان پیش بینی شده، برنامه های مالیاتی و هزینه های جدید را در تلاش برای آرام کردن بازارها که توسط وی متزلزل شده بود، اعلام کند، 0.9 درصد افزایش یافت و به 1.1265 رسید. برنامه اقتصادی سلف

دفتر او در بیانیه ای اعلام کرد که هانت اواخر امروز صبح، تنها سه روز پس از تصدی این نقش، در مورد اقداماتی برای “حمایت از پایداری مالی” بیانیه ای خواهد داد. وی سپس بعد از ظهر در مجلس عوام سخنرانی خواهد کرد.

بازار اوراق قرضه بریتانیا، و پوند، از برنامه‌های اولیه نخست‌وزیر جدید لیز تراس برای تأمین بودجه کاهش‌های مالیاتی گسترده با استقراض ضربه شدیدی خورد، که در نتیجه بانک انگلستان برای بازگرداندن آرامش وارد عمل شد و برنامه خرید اضطراری اوراق قرضه را اعلام کرد که پایان یافت. در جمعه.

قبل از انتشار آخرین مورد، 0.3% افزایش یافت و به 0.9746 رسید، که انتظار می رود در ماه سپتامبر 8.9% در سال افزایش یابد، که نشان می دهد تورم در سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو همچنان بالا است.

عضو شورای حکام بانک مرکزی اروپا از افزایش 75 واحدی در این ماه و 50 یا 75 واحدی دیگر در نشست نهایی سال 2022 در دسامبر، بسته به داده ها و چشم انداز قیمت ها، حمایت کرد.

کازاکس در مصاحبه ای در واشنگتن در آخر هفته گفت: «با توجه به روند فعلی، نیازی به توقف بعد از آن نمی بینم. “سرعت می تواند تا حدودی کاهش یابد، و من می گویم که ما شروع به استفاده از مجموعه وسیع تری از ابزارها برای کار در کل منحنی بازدهی می کنیم.”

با کاهش 0.1 درصدی به 148.65 رسید، نه چندان دور از پایین ترین سطح خود در 32 سال گذشته یعنی 148.86 که در روز جمعه به ثبت رسید، در حالی که معامله گران نگران مداخله بیشتر هستند زیرا مقامات مختلف ژاپن به هشدارهای خود در بازار روز دوشنبه ادامه دادند.

ژاپن ماه گذشته برای اولین بار از سال 1998، پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن نرخ های بهره بسیار پایین را حفظ کرد، برای خرید ین مداخله کرد.

پس از اینکه شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، گفت که این کشور برنامه ای برای کاهش سیاست صفراوی کووید (COVID) خود ندارد، موضعی که در مرکز رکود اقتصادی اخیر چین است، با 0.8 درصد افزایش به 0.6248، 0.6 درصد به 0.5594 صعود کرد، در حالی که 0.1 درصد به 7.1992 رسید. .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.