دلار زیان را جبران می کند. داده های ضعیف تورم چین، استرالیا، یوان را تحت تاثیر قرار می دهد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس های 100 دلاری آمریکا را نشان می دهد که در 2 اوت 2011 در توکیو گرفته شده است. رویترز/یوریکو ناکائو/عکس فایل توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – دلار زیان های خود را در روز دوشنبه پس گرفت و پس از واکنش شدید به داده هایی که نشان

کد خبر : 372792
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
دلار زیان را جبران می کند.  داده های ضعیف تورم چین، استرالیا، یوان را تحت تاثیر قرار می دهد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس های 100 دلاری آمریکا را نشان می دهد که در 2 اوت 2011 در توکیو گرفته شده است. رویترز/یوریکو ناکائو/عکس فایل

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – دلار زیان های خود را در روز دوشنبه پس گرفت و پس از واکنش شدید به داده هایی که نشان می داد افزایش های شغلی ایالات متحده کمترین میزان در دو سال و نیم اخیر بوده است، بهبود یافت، در حالی که ارقام ناامید کننده تورم در چین بر یوان تأثیر گذاشت. و پروکسی ها

بر اساس آمار منتشر شده در روز جمعه، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ژوئن 209000 افزایش یافت که برای اولین بار در 15 ماه گذشته انتظارات بازار را از دست داد.

با این حال، جزئیات در گزارش اشتغال، رشد مداوم دستمزدها را منعکس می‌کند و به شرایط سخت بازار کار اشاره می‌کند.

دلار آمریکا پس از افت تقریباً 1 درصدی در برابر سبدی از ارزها در روز جمعه در واکنش به این داده ها، در معاملات آسیایی افزایش یافت و به ویژه در برابر ین ژاپن افزایش یافت.

دلار آمریکا آخرین 0.53 درصد بالاتر در 142.98 ین بود که در روز جمعه با کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده، نزدیک به 1.3 درصد در برابر ارز ژاپن کاهش یافت. [US/]

جفت دلار/ین به ویژه نسبت به بازدهی ایالات متحده حساس است زیرا نرخ بهره در ژاپن نزدیک به صفر است.

جوزف کاپورسو، رئیس اقتصاد بین‌الملل و پایدار می‌گوید: “واکنش بیش از حدی که در روز جمعه شاهد بودیم کمی رها شد. به گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی واکنش بیش از حدی وجود داشت، بنابراین من را متعجب نمی‌کند که امروز ین ضعیف شده است.” در بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC:).

استرلینگ آخرین 0.25% بود و در 1.2809 دلار بود، پس از اینکه در روز جمعه به بالاترین سطح بیش از یک ساله خود یعنی 1.2850 دلار رسید، در حالی که یورو با 0.14% کاهش به 1.0953 دلار رسید.

کریس وستون، رئیس تحقیقات Pepperstone، در مورد کاهش هفته گذشته دلار گفت: “من مطمئناً به این حرکت دلار آمریکا اعتماد ندارم … چه پایدار باشد.” “اگر به داده های دستمزد نگاه کنید، (آن) بسیار داغ بود … و تعداد بیکاری بسیار خوب بود.”

اکنون تمرکز روی داده های تورم ایالات متحده است که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود، جایی که انتظار می رود CPI اصلی در ماه ژوئن 5 درصد به صورت سالانه افزایش یابد.

در دیگر نقاط آسیا، داده‌های روز دوشنبه نشان داد که قیمت‌های درب کارخانه چین با سریع‌ترین سرعت در هفت سال و نیم گذشته در ژوئن کاهش یافت و تورم مصرف‌کننده در پایین‌ترین حد خود از سال 2021 بود که امیدها را برای اقدامات حمایتی بیشتر از سوی مقامات چینی تقویت کرد. .

داده‌های ضعیف دلار استرالیا و نیوزلند را که اغلب به‌عنوان جایگزینی برای یوان چین استفاده می‌شوند، پایین آورد.

قیمت 0.4 درصد کاهش یافت و به 0.66655 دلار رسید، در حالی که 0.45 درصد کاهش یافت و به 0.6181 دلار رسید.

ارزش هر دلار حدود 0.1 درصد کاهش یافت و به 7.2411 رسید، در حالی که تقریباً 0.2 درصد کاهش یافت و به 7.2340 در هر دلار رسید.

کریستوفر وونگ، استراتژیست ارز OCBC، گفت: «CPI ملایم‌تر همچنان نشان‌دهنده تقاضای داخلی ضعیف است، در حالی که کاهش قیمت PPI بر فشارهای وارده بر کارخانه‌ها تأکید می‌کند.

(این) اساساً می گوید که چین به حمایت محرک نیاز دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.