دلار زنده می شود، اما نه از جنگل

[ad_1] اشتراک گذاری: در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید: در میان چشم انداز نامطمئن، بازارها نشانه های متفاوتی را ارائه می دهند. حتی بانک‌های مرکزی هم نمی‌دانند که باید چه کار کنند. پس از داده های مهم اقتصادی از ایالات متحده، آنچه واضح است این است که اقتصاد در

کد خبر : 345818
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
دلار زنده می شود، اما نه از جنگل

[ad_1]


اشتراک گذاری:

در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید:

در میان چشم انداز نامطمئن، بازارها نشانه های متفاوتی را ارائه می دهند. حتی بانک‌های مرکزی هم نمی‌دانند که باید چه کار کنند. پس از داده های مهم اقتصادی از ایالات متحده، آنچه واضح است این است که اقتصاد در حال نرم شدن است و تورم در حال کاهش است. یک هفته دیگر بدون شکست بانکی گذشت.

را دلار آمریکا بهبودی قوی در روز جمعه انجام داد و زیان های هفتگی را کاهش داد. با وجود احیا، روند کاهشی باقی می ماند. انتظارات حاکی از آخرین افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو (فدرال رزرو) در ماه مه و یک توقف طولانی، قبل از کاهش نرخ است. بازار اوراق قرضه شاهد یک رکود در پیش است و تا پایان سال نرخ بهره کمتر از نرخ های فعلی است.

هفته آینده، S&P Global PMI اولین نگاه از فعالیت های اقتصادی را در ماه آوریل در سراسر جهان ارائه خواهد کرد، گزارشی ضروری در مواقع نگرانی در مورد رشد و “وابستگی به داده” بانک های مرکزی. داده های رشد از چین میزان بازگشایی را نشان می دهد. آخرین داده‌های صادراتی دلگرم‌کننده بود و به احساسات ریسک جهانی کمک کرد.

شاخص دلار آمریکا برای پنجمین هفته متوالی کاهش یافت و کمترین بسته شدن هفتگی از ماه می را به ثبت رساند. را DXY بالای 101.50 بسته شد، دور از پایین ترین سطح، نشانه مثبتی برای دلار آمریکا که هنوز بازگشتی را نشان نمی دهد، اما می تواند به تثبیت اشاره کند.

همانطور که از اواخر فوریه تاکنون اتفاق افتاده است، EUR/USD برای یک هفته دیگر افزایش یافت و به بالاترین سطح در یک سال گذشته بالای 1.1000 رسید. این روند همچنان رو به افزایش است، اما برخی از نشانه های خستگی مشاهده می شود. شاخص PMI منطقه یورو در هفته آینده می تواند برای انتظارات بانک مرکزی اروپا (ECB) حیاتی باشد. بازارها شاهد افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا هستند، اما اعداد ضعیف می تواند چشم انداز نیمه دوم سال را تغییر دهد.

GBP/USD پس از عقب نشینی از بالاترین قیمت چند ماهه بالای 1.2500، در حدود 1.2400 ثابت به پایان رسید. بدتر شدن احساس ریسک در روز جمعه بر پوند تأثیر گذاشت که نسبت به یورو عقب بود. EUR/GBP بالاترین بسته شدن هفتگی از فوریه را بالای 0.8850 ثبت کرد. داده های مهم بریتانیا در هفته آینده با تعداد مشاغل و تورم مصرف کننده ارائه می شود.

USD/JPY هفته را با تغییرات اندکی به پایان رساند، با افزایش اندک نزدیک به منطقه 133.00. ین ژاپن در بحبوحه ریسک پذیری قدرت خود را از دست داد و پس از آن که امیدها برای تغییر در موضع سیاست پولی بانک ژاپن (BoJ) پس از اولین کنفرانس مطبوعاتی کازوئو اوئدا، رئیس جدید، از بین رفت.

USD/CHF به لغزش ادامه داد و به طور قطعی زیر 0.9000 شکست تا به ضعیف ترین سطح از ژانویه 2021 رسیده است. فرانک سوئیس و لونی بهترین عملکردها در فضای G10 بودند. USD/CAD در حدود 1.3300 پایین آمد که پایین ترین رقم از فوریه بود، سپس به 1.3400 بازگشت تا هفته را با از دست دادن 140 پیپ به پایان برساند. هفته آینده، تورم مصرف کننده (سه شنبه) و خرده فروشی (جمعه) در کانادا موعد مقرر است.

وقتی به نظر می رسید AUD/USD برای حرکت بالای 0.6800 آماده بود، عقب نشینی کرد و در محدوده آشنا نزدیک 0.6700 نگه داشت. داده های این هفته نشان دهنده قدرت در بازار کار است. بانک مرکزی استرالیا (RBA) همچنان در جلسه بعدی به حالت تعلیق درآمده است. بانک مرکزی سه شنبه هفته آینده صورتجلسه ای را با جزییات تصمیم برای توقف چرخه انقباض منتشر خواهد کرد.

NZD/USD به عقب نشینی از اوج در 0.6378 ادامه داد که به دنبال افزایش 50 واحدی نرخ پایه بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) بود و نزدیک به 0.6200 پایان یافت. تورم سه ماهه اول نیوزلند در روز پنجشنبه قرار است.
ارزهای آمریکای لاتین علیرغم کاهش روز جمعه، بهترین عملکرد هفتگی را داشتند. پزو کلمبیا و پزوی شیلی هر کدام بیش از 2.5 درصد در برابر دلار آمریکا رشد کردند.

طلا به بالاترین رکورد نگاه کرد و چشمک زد و در روز جمعه به 2000 دلار عقب نشینی کرد. این روند همچنان صعودی است، اما اصلاح شدید تردیدها را در مورد پتانسیل صعودی کوتاه مدت ایجاد می کند. نقره در روز جمعه 2 درصد از دست داد، برخی از سودهای هفتگی خود را کاهش داد، اما همچنان پنجمین پیشرفت متوالی را به دست آورد.

بیت کوین در طول هفته 8 درصد افزایش یافت و بالای 30000 دلار در بالاترین سطح از ژوئن 2022 نگه داشته شد.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.