دلار رو به جلو با افزایش نگرانی های تورم پس از غافلگیری اوپک پلاس

[ad_1] اعلام سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش موسوم به اوپک پلاس، پس از آن منتشر شد که داده‌های روز جمعه نشان داد که هزینه‌های مصرف‌کننده آمریکا در ماه فوریه پس از افزایش ماه قبل به طور متوسط ​​افزایش یافته است، با وجود اینکه تورم نشانه‌هایی از سرد شدن را نشان می‌دهد. بالا باقی

کد خبر : 341906
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
دلار رو به جلو با افزایش نگرانی های تورم پس از غافلگیری اوپک پلاس

[ad_1]

اعلام سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش موسوم به اوپک پلاس، پس از آن منتشر شد که داده‌های روز جمعه نشان داد که هزینه‌های مصرف‌کننده آمریکا در ماه فوریه پس از افزایش ماه قبل به طور متوسط ​​افزایش یافته است، با وجود اینکه تورم نشانه‌هایی از سرد شدن را نشان می‌دهد. بالا باقی ماند

کریستوفر گفت: «در حالی که کاهش ریسک‌های سرایت گسترده‌تر، تحولات مثبت در چین و انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو به پایان چرخه انقباض نزدیک می‌شود، باید احساسات را به طور گسترده حمایت کند، افزایش قیمت نفت به دلیل کاهش غیرمنتظره تولید، خطر جدیدی برای تورم است». وونگ، یک استراتژیست ارز در OCBC در سنگاپور.

ریسک‌های جدید تورمی نشان می‌دهد که مبارزه با تورم تمام نشده است.»

یورو 0.44 درصد کاهش یافت و به 1.0791 دلار رسید، در حالی که ین ژاپن با 0.46 درصد کاهش به 133.41 دلار رسید. پوند 1.2277 دلار بود که 0.45 درصد در روز کاهش داشت. دلار در برابر فرانک سوئیس 0.32 درصد افزایش یافت.

شاخص دلار که واحد پول آمریکا را در برابر شش همتا اندازه گیری می کند، 0.078 درصد بالاتر بود و به 103.01 رسید و برای اولین بار در یک هفته از 103 عبور کرد.

کاهش اوپک پلاس باعث افزایش بیش از 6 درصدی قیمت نفت در روز دوشنبه شد. [O/R]

کاهش تولید حتی قبل از نشست مجازی هیئت وزیران اوپک پلاس که شامل نمایندگانی از عربستان سعودی و روسیه است، اعلام شد که انتظار می‌رفت کاهش 2 میلیون بشکه‌ای در روز تا پایان سال 2023 ادامه داشته باشد.

در عوض، تولیدکنندگان نفت روز یکشنبه کاهش بیشتر تولید خود را حدود 1.16 میلیون بشکه در روز اعلام کردند.

بازدهی دو ساله خزانه داری ایالات متحده، که معمولاً مطابق با انتظارات نرخ بهره حرکت می کند، با 4.6 واحد افزایش به 4.108 درصد رسید. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری با 2.9 واحد افزایش به 3.519 درصد رسید.

اکنون بازارها بر اساس احتمال افزایش نرخ های فدرال رزرو با یک چهارم واحد در ماه مه به 61 درصد از 48 درصد در روز جمعه قیمت گذاری می کنند. اما، تا پایان سال، انتظارات برای کاهش 40 واحدی قیمت گذاری شده است.

گزارش روز جمعه وزارت بازرگانی ایالات متحده نشان داد که شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی در ماه فوریه نسبت به سال قبل 5.0 درصد افزایش یافته است که نسبت به افزایش 5.3 درصدی در ژانویه کاهش یافته است. معیاری از تورم اصلی – که به عنوان معیاری بهتر برای افزایش قیمت‌ها در آینده دیده می‌شود – کمتر از حد انتظار و 4.6 درصد بود.

داده های اضافی همچنین نشان داد که احساسات مصرف کننده در ایالات متحده برای اولین بار در چهار ماه گذشته در ماه فوریه به دلیل نگرانی از رکود قریب الوقوع کاهش یافت، اگرچه تأثیر بحران بانکی خاموش شد.

استراتژیست های سیتی می گویند نگرانی ها در مورد ثبات مالی در حال محو شدن است و هر گونه کشش ناشی از اعتبارات محدودتر احتمالاً هم عقب مانده و هم محدود خواهد بود.

استراتژیست های سیتی در یادداشتی گفتند: «با این حال، احتمالاً تجربه اخیر فدرال رزرو را در افزایش نرخ ها محتاط تر نگه می دارد و بازارها را در سیاست های قیمت گذاری محتاط تر نگه می دارد.

دلار استرالیا حساس به ریسک با 0.30 درصد کاهش به 0.667 دلار در آستانه نشست سیاست گذاری پرمخاطره بانک مرکزی استرالیا در هفته جاری، با بازارها شرط بندی می کند که بانک مرکزی پس از 10 افزایش نرخ بهره، بر روی نرخ بهره خواهد ایستاد.

قیمت کیوی با 0.62 درصد کاهش به 0.622 دلار رسید که بزرگترین کاهش درصدی یک روزه آن از 24 مارس تاکنون است.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین آخرین بار با 2.43 درصد کاهش به 27703.00 دلار رسید. اتریوم آخرین بار با 2.27 درصد کاهش به 1776.40 دلار رسید.

(گزارش توسط آنکور بانرجی در سنگاپور؛ ویرایش توسط کریستین اشمولینگر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.