دلار دیگر پادشاه نخواهد بود، ما در نقطه عطف دلار آمریکا هستیم – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] جفری تاکر با اشاره به روند رو به رشد دلارزدایی می گوید ما در نقطه عطف دلار آمریکا هستیم. او هشدار داد: «دلار نمی‌تواند پادشاه شود» و افزود که تاریخ رویدادهای اخیر را «به عنوان نقطه عطف دلار» ثبت خواهد کرد. جفری تاکر در مورد دلارزدایی، نقطه عطف USD جفری تاکر، نویسنده و ناشر

کد خبر : 346436
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
دلار دیگر پادشاه نخواهد بود، ما در نقطه عطف دلار آمریکا هستیم – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

جفری تاکر با اشاره به روند رو به رشد دلارزدایی می گوید ما در نقطه عطف دلار آمریکا هستیم. او هشدار داد: «دلار نمی‌تواند پادشاه شود» و افزود که تاریخ رویدادهای اخیر را «به عنوان نقطه عطف دلار» ثبت خواهد کرد.

جفری تاکر در مورد دلارزدایی، نقطه عطف USD

جفری تاکر، نویسنده و ناشر که سال‌ها برای ران پل، نماینده سابق ایالات متحده و موسسه میزس کار می‌کرد، در مصاحبه‌ای با NTD News در روز چهارشنبه دیدگاه خود را در مورد روند رو به رشد دلارزدایی و اثرات آن بر اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً دلارزدایی اتفاق می‌افتد و چه زمانی اثرات آن را احساس خواهیم کرد، توضیح داد که آمریکا از سال 1944 بر بازار ارز جهانی سلطه داشته است و همین امر باعث شده است تا بتواند بر سیاست‌های جهانی تأثیر بگذارد. وی با اشاره به حمله و تحریم های اعمال شده توسط دولت آمریکا علیه روسیه در پی وقوع جنگ روسیه و اوکراین، اظهار داشت:

تاریخ ثبت خواهد کرد که نقطه عطف دلار بود. از سال 1944، دلار حتی پس از پایان استاندارد طلا در سال 1971 غالب بوده است… این واقعاً با حمله به روسیه و تحریم‌ها تغییر کرده است، زیرا بسیاری از آن دارایی‌هایی که توسط ایالات متحده به طور خودسرانه مصادره شده بودند، البته مشخص شده بودند. ، به دلار

“اگر ایالات متحده قدرت سیاسی خود را پشت تمایل دیگران برای نگه داشتن پول خود قرار دهد و آنها را مورد حمله قرار دهد و به آنها حمله کند و سیاست های خود را مورد انتقاد قرار دهد و در واقع دارایی ها را مصادره کند، این فقط مردم را از نگه داشتن دلار منصرف می کند.” بنابراین، ناگهان با وضعیتی مواجه می شویم که همه این کشورهای بسیار قدرتمند و مهم می گویند: «ما باید کاری در این زمینه انجام دهیم. بیایید دلار را کنار بگذاریم. ما باید به سراغ چیز دیگری برویم. آنها می توانند این کار را انجام دهند و این اتفاق در حال وقوع است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) شروع به “به حاشیه راندن” دلار آمریکا کرده اند، تاکید کرد که این وضعیت بر وضعیت بدهی ایالات متحده تاثیر می گذارد که واقعا می تواند فدرال رزرو را مهار کند.

تورم “چسبنده” است

تاکر در مورد اینکه چگونه دلارزدایی بر آمریکایی‌ها از نظر رکود بالقوه تأثیر می‌گذارد، توضیح داد: «تأثیر آن در داخل کشور آنطور که مردم فکر می‌کنند آشکار نخواهد بود. چیزی که ما باید در داخل نگران آن باشیم، دلارزدایی داخلی است، یعنی تورم.

وی با تاکید بر اینکه تورم «چسبنده» است، افزود: «با ماست. به جایی نمی رسد. فدرال رزرو نتوانسته آن را معکوس کند.» وی همچنین خاطرنشان کرد: دلار طی دو سال و نیم گذشته 15 سنت از ارزش خود را از دست داده است. او با تاکید بر این که «این تورم است»، با تاکید بر اینکه «پیامد مستقیم سوء مدیریت فدرال رزرو است» گفت: «این تورم است.

تاکر هشدار داد: «دلارزدایی در سفرهای بین‌المللی بر ما تأثیر خواهد گذاشت. در حال حاضر، دلار اساساً به هر جایی که در ایالات متحده سفر می کنید طلا است … قطعاً به پایان خواهد رسید. علاوه بر این، او گفت که “به طور جدی به تجارت بین المللی مستقر در ایالات متحده آسیب می رساند.” او نتیجه گرفت:

دلار پادشاه نخواهد شد این قرار نیست فردا یا سال آینده یا حتی پنج سال آینده اتفاق بیفتد، اما با نگاهی به مسیر بلندمدت، فکر می‌کنم در نقطه عطفی هستیم.

آیا با جفری تاکر در مورد دلارزدایی موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.