دلار دوباره سقوط کرد با ترس از تسهیل بخش بانکی، افزایش ین توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل توسط کوین باکلند و هری رابرتسون توکیو/لندن (رویترز) – دلار آمریکا روز سه شنبه با کاهش نگرانی ها از یک بحران بانکی تمام عیار کاهش تقاضا برای دارایی

کد خبر : 339432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
دلار دوباره سقوط کرد با ترس از تسهیل بخش بانکی، افزایش ین توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

توسط کوین باکلند و هری رابرتسون

توکیو/لندن (رویترز) – دلار آمریکا روز سه شنبه با کاهش نگرانی ها از یک بحران بانکی تمام عیار کاهش تقاضا برای دارایی های به اصطلاح امن را کاهش داد.

اما ین علیرغم اینکه به طور سنتی یک پناهگاه امن محسوب می‌شود، افزایش یافت و تحلیلگران به افزایش جریان‌ها در آستانه پایان سال مالی ژاپن در روز جمعه اشاره کردند.

دلار تا 130.51 ین کاهش یافت و با افزایش ارزش پول ژاپن، آخرین کاهش 0.29 درصدی را در 131.2 داشت. این جهش 0.64 درصدی دلار در برابر ین در جلسه قبل را که افزایش چشمگیر بازده اوراق قرضه دولتی ایالات متحده را دنبال کرد، کاهش داد.

تحلیلگران گفتند که شرکت های ژاپنی احتمالاً اوراق قرضه خارجی را برای تقویت ترازنامه خود می فروشند.

بارت واکابایاشی، مدیر شعبه در گفت: «زمان سال – پایان مالی ژاپن – فکر می‌کنم جریان‌هایی از بازگرداندن ژاپنی‌ها وجود دارد. خیابان ایالتی (NYSE:) در توکیو.

“اگر اینطور باشد، تقریباً یکباره است، و سپس ما به اصول اولیه باز خواهیم گشت، که اساساً دنبال کردن بازده است.”

در جاهای دیگر، یورو و پوند افزایش یافت زیرا بازارها از توافق First Citizens BancShares برای خرید تمام سپرده‌ها و وام‌های بانک سیلیکون ولی شکست خورده و این واقعیت که هیچ شکاف دیگری در بانکداری جهانی ظاهر نشده است، افزایش یافت.

یورو آخرین بار با 0.27 درصد افزایش به 1.083 دلار رسید. استرلینگ 0.31 درصد بالاتر بود و به 1.233 دلار رسید، درست کمتر از بالاترین سطح دو ماهه.

آدام کول، استراتژیست ارشد ارز در RBC Capital Markets، گفت: “بازارها معمولاً کمی ریسک مثبت هستند … و موقعیت پیش فرض در برابر این پس زمینه این است که دلار پایین می آید.”

کول افزود: «ما می‌توانیم برای چند ماه در این نوع محیط خطرناک و پرخطر باشیم.

ارز – که ارز را در برابر شش همتا از جمله ین اندازه گیری می کند – پس از افت 0.26 درصدی در روز دوشنبه، 0.19 درصد کاهش یافت و به 102.56 رسید.

گرافیک: – https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/egpbyjeezvq/Screenshot%202023-03-28%20083504.png

در جاهای دیگر، بیت کوین پس از افت 3 درصدی روز گذشته، در بحبوحه مشکلات در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، Binance، اندکی کاهش یافت و به حدود 27055 دلار رسید.

این شرکت و موسس آن توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) شکایت کرده اند. صرافی همچنین روز دوشنبه دچار نقص فنی شد که مجبور شد برخی از فعالیت های خود را به طور موقت متوقف کند.

دلار استرالیا حساس به ریسک به شدت افزایش یافت و از داده های خرده فروشی بهتر از حد انتظار افزایش یافت. آخرین بار با 0.56 درصد افزایش به 0.669 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.