دلار در هفته فدرال رزرو منحرف شد و آرامش بازگشت

[ad_1] © رویترز. اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 10 مارس 2023 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نگاهی به روز آینده در بازارهای ایالات متحده و جهانی از مایک دولان در حالی که بازارها در روز پنج‌شنبه، رشد فوق‌العاده سهام‌های Big Tech را در سال جاری دمیدند، دلار بهترین

کد خبر : 377610
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
دلار در هفته فدرال رزرو منحرف شد و آرامش بازگشت

[ad_1]


© رویترز. اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 10 مارس 2023 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نگاهی به روز آینده در بازارهای ایالات متحده و جهانی از مایک دولان

در حالی که بازارها در روز پنج‌شنبه، رشد فوق‌العاده سهام‌های Big Tech را در سال جاری دمیدند، دلار بهترین روز خود – و احتمالاً بهترین هفته خود – را برای بیش از دو ماه ثبت کرد.

پس از اولین روز هیجانی واقعی در بازارهای مالی در هفته‌ها، بازگشت آرامش در روز جمعه حاکی از آن است که انفجار ناگهانی فعالیت – عقب‌نشینی بازار سهام و اوراق قرضه و افزایش صدای بلند دلار – بیشتر یک تنظیم مجدد بود تا تجدید نظر.

بسیاری این حرکت ها را به معامله گرانی که پیش از نشست هفته آینده فدرال رزرو برای موقعیت شغلی جوکی می کنند – که ممکن است آخرین افزایش نرخ بهره در چرخه را به همراه داشته باشد، واگذار می کنند. یک مطالعه فشرده غیرمنتظره هفتگی دیگر از بازار کار ایالات متحده باعث ایجاد شک و تردیدهایی شد که هنوز در اوج “فدرال رزرو” قرار داریم.

ناامیدی‌مانند از سودهای پیش‌بینی‌شده در تسلا (NASDAQ:) و نتفلیکس (NASDAQ:) باعث شد که شاخص FANG-plus 10 سهام پیشرو در حوزه فناوری و دیجیتال، بدترین روز خود را در یک سال تماشایی تا کنون ثبت کند – تقریباً بیش از 4 درصد از سهام خود را کاهش داد.

با این حال، این شاخص برای سال تا به امروز 76 درصد افزایش یافته است.

نوسانات فناوری شاهد عقب نشینی ۲ درصدی نزدک در بزرگترین افت خود از ماه مارس بود. اما شاخص 0.6 درصد کمتری را از دست داد و صنایع داوجونز بدون توجه به نهمین افزایش متوالی روزانه خود با کمک خوش‌بین جانسون و جانسون (NYSE:) رشد کرد.

علاوه بر این، معاملات آتی Nasdaq و S&P500 دوباره در آستانه روز جمعه افزایش یافته است. یک برنامه درآمدی آرام تر در صدر قرار دارد آمریکن اکسپرس (NYSE:) – اما تقریباً تمام بانک های دیگر در هفته گذشته چشمگیر بوده اند.

خوش‌بین‌ها ترکیبی از قدرت مداوم بازار کار و برخی چرخش‌های سهام بخشی را نشان می‌دهند که امیدواری‌های «فرود نرم» را نشان می‌دهد و نشان‌دهنده گسترش سالم چیزی است که تا کنون در سال جاری به‌عنوان یک سود بازار با رهبری بسیار محدود بوده است.

بدبینان فکر می کنند که فدرال رزرو هنوز انقباض را به پایان نرسانده است و هر گونه افزایش بیشتر نرخ بهره بعد از هفته آینده فقط رکود در سال 2024 را تسریع خواهد کرد.

معاملات آتی به طور کامل برای یک چهارم واحد افزایش نرخ در هفته آینده قیمت گذاری شده اند، اما کمتر از 50-50 احتمال افزایش مجدد تا نوامبر و 75 واحد کاهش از اوج در این زمان در سال آینده را نشان می دهد. بازدهی دو ساله خزانه داری روز پنجشنبه 12 واحد در ثانیه بالاتر رفت و به 4.88 درصد رسید، اما از آن زمان به 4.85 درصد بازگشت.

پشتیبان گیری در بازدهی باعث شد که دلار بهترین عملکرد خود را از اوایل ماه مه داشته باشد – علاوه بر این، شک و تردیدهای فزاینده در مورد تمایل سایر بانک های مرکزی بزرگ به ادامه تشدید نرخ های سیاستی خود پس از توقف فدرال رزرو کمک کرد.

به گفته منابع رویترز، بانک ژاپن تمایل دارد سیاست کنترل بازده خود را در نشست هفته آینده خود بدون تغییر نگه دارد، زیرا سیاست گذاران ترجیح می دهند داده های بیشتری را برای اطمینان از افزایش دستمزدها و تورم بررسی کنند.

با توجه به اینکه بیش از یک سال است که تورم از هدف BOJ فراتر رفته است، بازارها با گمانه زنی ها مبنی بر اینکه BOJ می تواند کنترل منحنی بازده را در اوایل ماه جاری تغییر دهد، در حال جوش و خروش بودند.

دلار/ین در روز جمعه برای اولین بار در 10 روز گذشته به بالای 141 رسید.

در همین حال، بازارهای چین در وضعیت بدی باقی ماندند و نگرانی از فقدان یک محرک جدید جدید برای بهبود اقتصادی در حالی که تنش های ژئوپلیتیکی در حال افزایش است، افزایش یافت.

مقامات روز جمعه اقداماتی را برای افزایش مصرف اقلام خودرو و الکترونیک به عنوان بخشی از یک حرکت گسترده تر برای تقویت اقتصاد متزلزل کشور اعلام کردند.

اما اکنون همه نگاه‌ها به نشست سالانه دفتر سیاسی است که انتظار می‌رود قبل از پایان ماه جولای برگزار شود و رهبران چین مسیری را برای بقیه سال تعیین کنند.

رویدادهایی که باید در روز جمعه تماشا کنید:

* درآمد شرکت های ایالات متحده: American Express، Huntington Bancshares (NASDAQ:)، Schlumberger (NYSE:)، Comerica (NYSE:)، Regions Financial (NYSE:)، Roper Technologies (NYSE:)، Interpublic،

* قیمت خانه در ماه ژوئن در کانادا، خرده فروشی ماه مه

* جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده در هانوی سخنرانی می کند

(توسط مایک دولان، ویرایش توسط انگوس مک سوان؛ [email protected]. توییتر: @reutersMikeD)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.