دلار در میان امیدهای اوکراین کاهش یافته است، معامله گران برنامه های نرخ بهره فدرال رزرو را ارزیابی می کنند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته کوین باکلند توکیو (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران به ارزیابی تأثیر شروع چرخه کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در این هفته ادامه دادند، دلار آمریکا در

کد خبر : 180385
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
دلار در میان امیدهای اوکراین کاهش یافته است، معامله گران برنامه های نرخ بهره فدرال رزرو را ارزیابی می کنند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته کوین باکلند

توکیو (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران به ارزیابی تأثیر شروع چرخه کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در این هفته ادامه دادند، دلار آمریکا در روز جمعه برای اولین هفته نزولی خود در 6 دلار در مقایسه با همتایان اصلی خود حرکت کرد و نزدیک به پایین ترین سطح یک هفته ای خود سقوط کرد.

دلار امن نیز قدرت خود را از دست داد – در حالی که یورو سود برد – زیرا معامله گران به پایان جنگ در اوکراین خوشبین بودند و مذاکرات بین مسکو و کیف ادامه یافت، اگرچه پیشرفت روز پنجشنبه گریزان بود.

پس از اینکه روسیه از بدهی های دلاری خودداری کرد، احساسات نیز بهبود یافت.

تماس تلفنی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و شی جین پینگ، رهبر چین در اواخر روز جمعه، با هشدار ایالات متحده به چین برای عدم حمایت از روسیه، لایه دیگری از خطر ژئوپلیتیکی را اضافه کرد.

در همین حال، استرلینگ بالاتر رفت و برای اولین هفته برنده خود در چهار هفته گذشته در مسیر خود باقی ماند و پس از افزایش نرخ ها برای سومین جلسه متوالی در روز پنجشنبه، بر کسالت ناشی از اظهارات ناخواسته بانک مرکزی انگلیس غلبه کرد.

پس از آنکه بانک مرکزی ژاپن تنظیمات سیاست فوق‌العاده انطباق‌دهنده خود را در روز جمعه بدون تغییر گذاشت، ین نزدیک به پایین‌ترین سطح شش ساله خود باقی ماند، همانطور که انتظار می‌رفت، آن را در بین بانک‌های مرکزی توسعه‌یافته جهان که از اقدامات اضطراری همه‌گیر خارج می‌شوند، یک نقطه دورتر باقی ماند.

شینیچیرو کادوتا، استراتژیست ارشد FX در FX گفت: حداقل برای بازارها، به نظر می رسد اوج نگرانی در مورد اوکراین عقب مانده است و تمرکز به بانک های مرکزی تغییر کرده است. بارکلی (LON:) در توکیو.

به نظر می‌رسد که دلار در حال اوج‌گیری است که بازار در حال حاضر قیمت‌گذاری فدرال رزرو را تا حد زیادی افزایش داده است، بنابراین نکته کلیدی در آینده، تورم خواهد بود: اگر همچنان شگفت‌انگیز باشد، آنگاه این سوال پیش می‌آید که آیا فدرال رزرو حتی جنگ‌طلب‌تر می‌شود یا خیر. کادوتا گفت، که می تواند باعث افزایش ارزش دلار شود.

روز جمعه متوقف شد و پس از یک روز در میان کاهش در این هفته، اندکی به 98.049 رسید و 1.08 درصد کاهش را در این دوره تعیین کرد. روز پنجشنبه برای اولین بار از 10 مارس به 97.724 سقوط کرد.

این کاهش با وجود افزایش نرخ‌ها توسط کمیته بازار آزاد فدرال در روز چهارشنبه و نشان‌دهنده افزایش یک چهارم واحدی در هر یک از شش جلسه سیاست‌گذاری باقی‌مانده در سال جاری اتفاق افتاد، که سرمایه‌گذاران را در رقابت برای بررسی میزان انقباض پولی اقتصاد قرار داد.

تحلیلگران TD Securities در یک گزارش تحقیقاتی خاطرنشان کردند: «یک اصل بدیهی بازار، که می‌گوید دلار را در اولین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بفروشید، پس از شکست دلار در صعود به دنبال FOMC غیرقابل انکار این هفته، با شتاب بیشتری در جریان است.

در همین حال، ادامه گفت‌وگوهای صلح حتی در شرایطی که هنوز درگیری‌ها در اوکراین ادامه دارد، تقاضا برای پناهگاه‌های امنی مانند دلار را کاهش داده است، در حالی که یورو از کاهش نزدیک به دو ساله هفته گذشته بازگشته است و در مسیر رسیدن به اولین سود هفتگی از زمان آغاز به کار رفته است. ماه گذشته

ارز واحد در روز جمعه اندکی ضعیف تر شد و به 1.10835 دلار رسید، اما 1.62 درصد در هفته افزایش یافت که اولین هفته برنده آن در شش هفته اخیر بود.

استرلینگ با افزایش 0.15 درصدی به 1.3166 دلار، آن را در مسیر پیشرفت هفتگی 0.97 درصد قرار داد، علیرغم اینکه بانک مرکزی زبان خود را در مورد نیاز به افزایش نرخ در آینده به “مناسب بودن” از “احتمالاً مناسب” ملایم کرده است.

دلار استرالیا حساس به ریسک با 0.38 درصد افزایش به 0.7403 دلار رسید و آن را در مسیر صعود 1.51 درصدی هفتگی قرار داد. پس از کاهش 1.07 درصدی در هفته گذشته، از هفت هفته گذشته، شش هفته برنده خواهد بود.

دلار با 0.14 درصد افزایش به 118.775 ین رسید، که فاصله چندانی با اوج شش ساله 119.13 به روز چهارشنبه نداشت و در مسیر صعود 1.26 درصدی هفتگی قرار گرفت، پس از جهش 2.31 درصدی دوره قبل، که بهترین آن در دو دوره گذشته بود. سال ها.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.